Aihe: original floyd rose paketti viallinen?
1
taprei
12.01.2008 10:21:39

ostin original floikka kitin ja joku mättää asentamisessa kun jouset pomppaa tallaraudasta pois heti kun lähtee kieliä kiristämään. olen aikaisemmin asentannut myös floikan eikä siinä ollut tälläisiä ongelmia. onko ongelma jousissa vai tallaraudassa? koko setti on ihan uusi. olen kokeillut erilaisia jousia toisissa vähän isompi kulma ja toisissa loivempi mutta kaikki pomppaa pois. kitarassa oli möys ennestään kiinne aivan samallainen aito floikka. jos joku tietää mistä on kyse niin olisin kiitollinen vastauksista.
lindo
12.01.2008 12:52:02
Joo, kyseessä on ns. sekunda. Vie takaisin. Turha tollasia on pähkäillä.
Rok rok
taprei
12.01.2008 14:35:57

no ainoa ongelma on se että ostin sen helsinkiläilestä liikkeestä ja ne lähetti paketin minulle tänne 200km päähän. kun täältä korvesta löydy "alan"musakauppoja.
Juniper
12.01.2008 22:48:55
Oiskohon tuossa käynnyt niin, että tallablokki on asennetu väärinpäin. Mihin suuntaan blokin jousireijät osoittaa?
Vika on helppo korjata, se vaan vaatii aika paljon purkuhommia, että pääsee irrottamaan blokkia.
lindo
16.01.2008 22:11:17
no ainoa ongelma on se että ostin sen helsinkiläilestä liikkeestä ja ne lähetti paketin minulle tänne 200km päähän. kun täältä korvesta löydy "alan"musakauppoja.

Ei tuo saa mikään ongelma olla. Jos liike suostuu lähettämään viallisen tuotteen, on niiden myös vaihdettava se. Yleensä vielä niin että liike kustantaa lähetykset edestakaisin. Eihän se asiakkaan vika ole jos tuote on viallinen.

No mutta hyvä että homma ratksei.
Rok rok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)