Thet 14.01.2008 16:35:52 | |
---|
Enpä tätä kovin tiiviisti ole seurannut, mutta ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. I Am Legendin kun kävin kahtomassa teatterissa, niin tuli tuo traileri. Aikas komialta näytti. Voisihan tuon katsomaan mennä, ei se nyt ihan susi voi olla. No jos olit I am a legendin katsomassa niin kyllä tää varmaan sentään sen voittaa. No jopas nyt jotakin. Transformers oli kiistatta viime vuoden parhaimpia leffoja. Aivan helvetin tyylikäs tekele kaikinpuolin. Täysin samaa mieltä, kävin sentään kattomassa suurimman osan hypetetyistä leffoista tänä vuonna. |
dipshit 14.01.2008 16:57:23 (muokattu 14.01.2008 16:57:44) | |
---|
No jopas nyt jotakin. Transformers oli kiistatta viime vuoden parhaimpia leffoja. Aivan helvetin tyylikäs tekele kaikinpuolin. Täysin samaa mieltä, kävin sentään kattomassa suurimman osan hypetetyistä leffoista tänä vuonna. Olin jo kysymässä että katsoitteko te edes muita leffoja kuin tuon Transformersin? Miten tuota voi kukaan ihminen pitää vuoden parhaana leffana, jos mukana on mm. Zodiac, Eastern Promises, Superbad, Simpsons the Movie, American Gangster, No Country For Old Men jne jne... Tai ehkä minunkin pitää oppia hyväksymään se että mielipiteitä tosiaan on monia ja jotkut niistä täysin erilaisia kuin minun. Jotkut eivät edes esim. pidä Scarfacesta. :) |
DaKiller 14.01.2008 17:25:32 | |
---|
Olin jo kysymässä että katsoitteko te edes muita leffoja kuin tuon Transformersin? Miten tuota voi kukaan ihminen pitää vuoden parhaana leffana, jos mukana on mm. Zodiac, Eastern Promises, Superbad, Simpsons the Movie, American Gangster, No Country For Old Men jne jne... Tai ehkä minunkin pitää oppia hyväksymään se että mielipiteitä tosiaan on monia ja jotkut niistä täysin erilaisia kuin minun. Jotkut eivät edes esim. pidä Scarfacesta. :) Zodiacista pidin tosi paljon, mutta ei se mikään erikoinen loppupeleissä ollut. Lähinnä loppua kohden tunnelma vain latistui. Supedbad on näkemättä ja asia pitää kyllä korjata. Simpsonsia ei vakavalla naamalla voi kohottaa vuoden parhaan leffan korokkeelle... ei sitten millään. Paljon hyviä leffoja mutta meitsiin iski koviten transformers. Mielipidepä hyvinkin. |
Hetfield 14.01.2008 17:44:56 (muokattu 14.01.2008 17:45:43) | |
---|
No jos olit I am a legendin katsomassa niin kyllä tää varmaan sentään sen voittaa. Itse asiassa pidin siitä, ei mikään mestariteos, mutta kyllä se minua viihdytti. Tosin en väitä vastaan, etteikö tämä tulisi olemaan parempi, paljon mahdollista. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Tää leffa vaikuttaa kyllä iha mielenkiintoiselta. Niin ja Superbadista sen verran et se on iha helvetin hyvä aina soundträkkiä myöten! |
Nunez 14.01.2008 20:02:25 (muokattu 14.01.2008 20:02:56) | |
---|
edit: Tartten uuen hiiren... |
Milkop 14.01.2008 21:06:37 | |
---|
Transformers oli aivan karseaa jöötiä eikä Superbadissäkään ollut muuta hyvää kuin soundtrack. Meni vähän aiheen ohi mutta en malttanut. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
kingnothing 19.01.2008 14:11:47 | |
---|
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals...
romantikkoitkijät #10 |
MV 19.01.2008 14:34:05 | |
---|
IMDB:ssa 2600 äänen jälkeen keskiarvo 8,3/10. Toisaalta nuo on varmaan suurimmaksi osaksi sokeita fanipoikia. Perkeleen Suomen ensi-ilta. |
aivokuolio 19.01.2008 17:04:17 | |
---|
Ei voi olla totta, eikös tuo ensi-ilta pitänyt olla helmikuun alussa. Kyllä on ihmeellistä toimintaa Finnkinolta, olisivat jonkin muun leffan kynyttäneet noin kauas. |
dixi19 19.01.2008 17:59:37 | |
---|
Ei voi olla totta, eikös tuo ensi-ilta pitänyt olla helmikuun alussa. Kyllä on ihmeellistä toimintaa Finnkinolta, olisivat jonkin muun leffan kynyttäneet noin kauas. Ja saman kehtasivat tehdä vielä Rambolle. anomus.com |
dipshit 20.01.2008 03:17:38 | |
---|
Ja saman kehtasivat tehdä vielä Rambolle. Millonkas se tulee? :( Sori en jaksa googlettaa kun käy se näinkin. |
arppah8 20.01.2008 04:02:42 | |
---|
Ja saman kehtasivat tehdä vielä Rambolle. Tuleeks Rambokin ihan teatteriin? Jumatsuikka, en olekaan koskaan katsonut splatteria isolta kankaalta. I rather be a jerk than being hip like you. |
DaKiller 20.01.2008 11:02:20 | |
---|
Tuleeks Rambokin ihan teatteriin? Jumatsuikka, en olekaan koskaan katsonut splatteria isolta kankaalta. Pakkohan tuo on mennä katsomaan teatteriin. Vähän kyllä kismittää tällainen viivyttely Suomen ensi-illassa. Ärskeles! |
Nunez 20.01.2008 12:57:02 | |
---|
Mitä mä luin tuolta eräältä kyseenalaiselta keskustelufoorumilta niin tää leffa jakaa rankasti mielipiteet. Kuitenkin suurin osaa pitää leffaa paskana. |
ANtTIKRISTUS 20.01.2008 14:43:18 | |
---|
Kattoin juutubesta sen hirviön... en suosittele kattoon. I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke. |
aivokuolio 20.01.2008 15:22:15 | |
---|
Kattoin juutubesta sen hirviön... en suosittele kattoon. Itekin taisin vaivihkaa spoilaantua kun tuli vastaan tuo piirros minkä leffan jo nähneet ovat tehneet. Mutta eipä tuo nyt mikään maailmanloppu ole, mutta kannattaa tosiaan pysyä ulkona kaikilta leffaa käsitteleviltä sivuiltakaan ja samaten trailerit ja muut tauhkat kannattaa katsoa muualta kuin YouTubesta. Ohimennen voisi myös mainita että Cloverfield takoo jenkeissä aivan hirvittäviä tuloja: Paramount Pictures' highly-anticipated Cloverfield dominated the box office its first day in theaters with an estimated $16.8 million from 3,411 theaters. Made for just $25 million (plus marketing costs), the J.J. Abrams-produced movie will easily beat the all-time 3-day January weekend record held by "Star Wars: Special Edition" ($35.9 million) and the 4-day Martin Luther King, Jr. weekend record held by Black Hawk Down ($33.6 million). Cloverfield's three-day total should come close to $50 million, and the four-day should surpass the $50 million mark. |
Meadow 20.01.2008 16:07:46 | |
---|
Itse olen jo onnistunut spoilaantumaan tuosta hirviöstä. Oli tosin sen verran paskaa bootleg-matskua, ettei siitä saanut oikein kunnon kuvaa. Odottelen leffaa mielenkiinnolla. |
Manuel Pyrhullo 20.01.2008 17:22:40 (muokattu 20.01.2008 17:28:54) | |
---|
Onko se joku suuri salaisuus miltä tuo hirviö näyttää. Tiedetään että elokuvassa on iso monsteri. Jos tämän monsterin näkee etukäteen-> elokuvanautinto pilaantuu. Ehkä sillon jos hirviö olisi JFK:n vartalo ilman päätä tai jotain vastaava, mutta tuohan oli tuollainen geneerinen örmylä. Voi ei! Toivottavasti elokuva ei mennyt nyt ihan piloille! e: Anteeksi. Teki vaan mieli avautua tän tajuttoman hypettämisen typeristä seuraamuksista. |
aivokuolio 20.01.2008 17:32:22 (muokattu 20.01.2008 17:41:09) | |
---|
E: Olokoon. |