Aihe: Cubasen stereoraita> Monoksi
1
Hellurei
10.01.2008 23:38:26
Päivitin koneen ja laiton uudemman version entiseen verrattuna, nyt on sx3. Mutta audioraidan monitori on mulla strereona enkä saa sitä muutettua monoksi vaikka oon kokeillu kaikki vst connectionsit ym.
siis omasta mielestäni kaikki kokeillu. Se miks haluaisin ne monoksi johtuu paneroinnista. Koska jos paneroin vaikka 95% laitaan ääni vuotaa toiseltakin puolelta jonin verran joka häiritsee silloin kun yrittää useamman kitaran panerointeja. Tämä siksi että edellisessä sx2 ssa mulla oli monitoripalkki monona ja vuoto onkelmaa ei ollu ollenkaan. Nyt homma puuroutuu. Onko sulla mitään vinkkiä tai pika ohjetta jolla sen stereomonitorin vaihtaa monomonitoriksi?? Tulikohan väännettyä tarpeex selvästi.
aimotuska
11.01.2008 13:18:01
Pihvejä ja muuta syötävää voidaan paneroida, mutta kanavia panOroidaan. Ei mulla muuta, jatkakaa :)

http://www.herkut.net/resepti.php?id=688
Se kirjoitetaan kuuLostaa, eikä kuuLLostaa. SIIS YHDELLÄ ÄLLÄLLÄ! prkl.
Hellurei
14.01.2008 09:54:53
Että näin, taitaa poika olla koomikko!
Chade Fallstar
14.01.2008 15:14:54
Tee monitorointikanava erikseen. Eli Group Channel johon teet sendien avulla miksauksen. Group Channel voi olla myös mono.
Sitten ohjaat tän haluamaasi ulostuloon.
God is one of the leading causes of death
toboc
21.04.2008 13:05:52
Jos ymmärsin kysymyksen oikein, ainakin kun klikkaat hiiren oikealla painikkeella sitä panErointi säädintä saat välita molemmat laidat panoroitavaksi erikseen. Panoroit vaan samaan kohtaan, niin eikös toi ratkase sun ongelman?
aimotuska
21.04.2008 13:38:04
Tulloo näläkä... PanOroitua sisäfilettä... mmmm
Paenu sinä helevettihin siitä!
Sinap
21.04.2008 14:03:52
Cubasen kanssa asian voi hoitaa monella tavalla...ei muuta ku nystyröitä hieromaan...hieman jäi tosiaan epäselväks asia..
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
Hannu H.
21.04.2008 16:49:44

Päivitin koneen ja laiton uudemman version entiseen verrattuna, nyt on sx3. Mutta audioraidan monitori on mulla strereona enkä saa sitä muutettua monoksi vaikka oon kokeillu kaikki vst connectionsit ym.
siis omasta mielestäni kaikki kokeillu. Se miks haluaisin ne monoksi johtuu paneroinnista. Koska jos paneroin vaikka 95% laitaan ääni vuotaa toiseltakin puolelta jonin verran joka häiritsee silloin kun yrittää useamman kitaran panerointeja. Tämä siksi että edellisessä sx2 ssa mulla oli monitoripalkki monona ja vuoto onkelmaa ei ollu ollenkaan. Nyt homma puuroutuu. Onko sulla mitään vinkkiä tai pika ohjetta jolla sen stereomonitorin vaihtaa monomonitoriksi?? Tulikohan väännettyä tarpeex selvästi.

Siis haetko tässä nyt sitä, että kun panoroit 95% vaikka oikealle niin vasemmasta kaiuttimesta kuuluu hitusen? Vai hä?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
M.i.k.key
21.04.2008 17:18:33
Logicissa on semmoinen plugari kuin Direction Mixer. Oliskohan tuossa joku saman tyyppinen?
möllisty
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)