saturnzreturn 12.01.2008 11:09:45 | |
---|
useat avril lavignen biisit on mielestäni pirun hyviä. levyä en ole vielä ostanut, mutta ehkä sekin koittaa joku päivä. my wallet's fat and so is my head |
jp8000 12.01.2008 11:14:58 (muokattu 12.01.2008 11:17:09) | |
---|
Kristiina Brask, mutta en kyllä osta levyä... siinä menee raja Youtubeen on joku laittanna levyn kappaleet, joten sieltä kautta kuuntelen Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
SomethingWild 12.01.2008 12:06:53 | |
---|
Ei oleee! |
masterhat 13.01.2008 13:18:57 | |
---|
Ehkä pikkasen hävettää myöntää, että pidän Limp Bizkitin jostakin piiseistä... http://www.youtube.com/watch?v=hLmtgWW9KXo tajuttoman kova voi, niillä on paljonkin tiukkoja biisejä, ja erittäin jyhdeillä soundeilla + loistavalla tuotannolla. Tokihan pomppuhevi oli(/on edelleen) jossainvaiheessa "kirosana" rockheeboille, muttei mulle ainakaan koskaan. En mä mitään häpeä myöntää, että diggailen jostain. Snails against humanity |
belarusman 13.01.2008 22:33:05 | |
---|
Kyllä vähäsen hävettää myöntää tämä, mutta minusta P.M.M.P:n Kovemmat kädet on pirun hyvä levy.... Crossroads calling... |
Milkop 13.01.2008 22:54:29 | |
---|
Kyllä vähäsen hävettää myöntää tämä, mutta minusta P.M.M.P:n Kovemmat kädet on pirun hyvä levy.... Häpeät pois, kyseessä on nimittäin ihan helvetin kova levy. Kovinta Pmmp:tä imo. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
masterhat 13.01.2008 23:01:06 | |
---|
Kyllä vähäsen hävettää myöntää tämä, mutta minusta P.M.M.P:n Kovemmat kädet on pirun hyvä levy.... siis aivan V*tun kova. Snails against humanity |
jannu 13.01.2008 23:47:40 | |
---|
Vaikka jollain artistilla tai bändillä on hyvä biisi, ei välttämättä tarkoita että mä pitäisin kyseisestä artistista tai bändistä. jotain muuta persoonallista |
Piepe 14.01.2008 03:06:19 | |
---|
|
En minä nykyään musiikkimakuani häpeile, koska sellainen neuroottinen "uskottavuuskysymysten" punnitseminen on jäänyt pitkälti viime vuosituhannelle, mutta joskus hieman hävetti myöntää diggailevansa Roxettea. Nyt taas ennen vuodenvaihdetta tuli Extralta hemmetin viihdyttävä ja timmi liveveto kyseiseltä poppoolta. Aivot narikkaan ja menoksi. Ylipäänsä musiikki, jota ei ole tehty otsa rypyssä, kolisee iän myötä aina vaan paremmin. Ei popmusiikin mitään taidetta tarvitse olla - eikä se sitä 99 %:ssa tapauksista olekaan. |
gorgonoidi 15.01.2008 08:29:14 (muokattu 15.01.2008 08:56:05) | |
---|
Limb Bizkit on paljon minunkin mieleeni. Ei ole kauaakaan aikaa kun viimeksi kuuntelin Significant Otherin jossa on muuten monta todella loistavaa rallia. Debyytti on muuten aivan huippu. Edit: Ja niin siis, en häpeä myöntää mitään. Tuo Limb Bizkitin biisi tuon linkin takana on kyllä järkyttävän tiukka. Edit2: http://www.youtube.com/watch?v=XWBk61PdphE Tuo loppu on ihan tyylikäs. Fred Durstin vokaalit ovat paikoin mitä ovat. |
gorgonoidi 16.01.2008 18:28:31 | |
---|
Ja niin, tuli kuunneltua tässä eilen Bomfunk MC`s:n In Stereo ja sehän kolisikin ihan jees. Kyseessä on kuitenkin mulle aika tärkeä levy, sillä se herätti kiinnostukseni musiikkia kohtaan oikein kunnolla joskus toisella luokalla ala-asteella ollessani. Loistavia biisejähän ne ovat vieläkin! |
wilzhu 16.01.2008 19:51:52 | |
---|
Limb Bizkit on paljon minunkin mieleeni. Ei ole kauaakaan aikaa kun viimeksi kuuntelin Significant Otherin jossa on muuten monta todella loistavaa rallia. Debyytti on muuten aivan huippu. Edit: Ja niin siis, en häpeä myöntää mitään. Tuo Limb Bizkitin biisi tuon linkin takana on kyllä järkyttävän tiukka. Edit2: http://www.youtube.com/watch?v=XWBk61PdphE Tuo loppu on ihan tyylikäs. Fred Durstin vokaalit ovat paikoin mitä ovat. Ihmettelinkin, kun en saanut täällä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=34354&co=30 keskustelua aikaiseksi. Limp Bizkit fanit kokoontuvatkin TÄÄLLÄ!:D Tuo live on kyllä aika kamalan kuuloinen.. Elämä off. |
gorgonoidi 16.01.2008 19:53:35 | |
---|
Tuo live on kyllä aika kamalan kuuloinen.. Minusta se toimii ihan hyvin. Fredin vokaalit eivät kyllä joka otteeseen miellytä. |
wilzhu 16.01.2008 19:56:51 | |
---|
Minusta se toimii ihan hyvin. Fredin vokaalit eivät kyllä joka otteeseen miellytä. Njoo no siis lähinnä tarkoitan nimenomaan Fredin vokaaleita, mitkä mättää. Ja ainka pahasti muuten mättääkin tuon kokoluokan bändiksi. En sitten tiedä, onko vika miehessä vai miksaajassa.. Kuuntelen tässä juuri Youtubesta Limp Bizkitin coveroimaa Behind blue eyesiä. Missä se oikein on soinut tässä parin vuoden sisään, kun on ihan saamarin tutun kuuloinen? Elämä off. |
gorgonoidi 16.01.2008 19:59:39 (muokattu 16.01.2008 20:03:19) | |
---|
Ja ainka pahasti muuten mättääkin tuon kokoluokan bändiksi. Hyvin ne soittaa. Muistahan nyt, että video on youtubessa. Edit: siis jos laadussa tuntuu olevan vikaa. |
wilzhu 16.01.2008 20:07:37 | |
---|
Hyvin ne soittaa. Muistahan nyt, että video on youtubessa. Edit: siis jos laadussa tuntuu olevan vikaa. Eikä soita!:D Ei tullut nopealla vilkaisulla muita Limp Bizkitin videota eteen, joka tökkäisi yhtä pahasti. Muut livet ovat itseasiassa varsin hyvän kuuloisia. Elämä off. |
gorgonoidi 16.01.2008 20:12:08 (muokattu 16.01.2008 20:28:13) | |
---|
Eikä soita!:D Ei tullut nopealla vilkaisulla muita Limp Bizkitin videota eteen, joka tökkäisi yhtä pahasti. Muut livet ovat itseasiassa varsin hyvän kuuloisia. Mitä nyt siellä täällä välillä menee turhaksi mössöttelyksi, niin ei minua silti pääse häiritsemään muu kuin Durst. E: Eikä sentään tule playpäkkinä! |
wilzhu 16.01.2008 20:15:42 | |
---|
Mitä nyt siellä täällä välillä menee turhaksi mössöttelyksi, niin ei minua silti pääse häiritsemään muu kuin Drust. E: Eikä sentään tule playpäkkinä! Nimen omaan Fred Durstista minäkin olen pääasiassa puhunut! Mutta joo, alkaa mennä vähän rölöksi.. Elämä off. |
gorgonoidi 16.01.2008 20:27:55 | |
---|
Nimen omaan Fred Durstista minäkin olen pääasiassa puhunut! Mutta joo, alkaa mennä vähän rölöksi.. Jätkä puhuu soittamisesta! Ny loppu rölöttämine. |