Manetti 10.01.2008 21:37:35 (muokattu 11.01.2008 07:15:49) | |
---|
Manetti: Mahtavaa pidättelyä varsinkin alussa. Se aiheuttaa kaikenlaista vaivaa toi eturauhasen liikakasvu...8) |
rheinone 10.01.2008 21:45:50 | |
---|
Stratomaster: Tais olla akkari tääkin, peräti nylon-kielinen? Ainakin mun korvaan kuulosti siltä. Terästä oli kielet, mut koppa nailonia. Rispektit asenteesta Tänks! ja meiningistä. No joo. Ton vedon epikriisissä lukee: Neurosis depressiva. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Urmas Potkuri 10.01.2008 23:40:35 | |
---|
Mukavaa tasapainoista blyysvetoa Arkkarin omaan tyylin. Piste omasta linjasta ja asenteesta. Kiitoksia paljon. Tuommoista syntyi, kun oli puolituntia aikaa ja pleku hukassa. Mutta toisaalta, enhän minä osaa tyylitajulla ja nätisti muutenkaan..... Tänään kokeilin huuliharppua syötettyäni kissan pyörryksiin katkaravuilla. Oli se katti oikeassa. Ette te olisi ansainnut sitä "harppusooloa", kun ette mitään pahaa ole minulle tehneet. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |
stratomaster 11.01.2008 08:27:42 (muokattu 11.01.2008 08:29:18) | |
---|
Se aiheuttaa kaikenlaista vaivaa toi eturauhasen liikakasvu...8) Nii, ja sitten kun jotain tulee, ne on just tollaisia lyhyitä, nopeita lurahduksia. Tänään kokeilin huuliharppua syötettyäni kissan pyörryksiin katkaravuilla. Oli se katti oikeassa. Ette te olisi ansainnut sitä "harppusooloa", kun ette mitään pahaa ole minulle tehneet. Älä suotta sääli meitä, ens kerralla sitten munnaria kehiin. Löytyyköhän kissoille sopivia korvatulppia, saattavat tulla halvemmiksi kuin katkaravut? |
rheinone 11.01.2008 12:14:42 (muokattu 12.01.2008 10:16:13) | |
---|
Juki68 Efektikikkailun piikkiin menee. Tremoloa ja phaseria tms. seassa. Soittossa elementtejä joilla ois voinu rakentaa ihan kovankin jutskan. Mut nyt ei napsu ihan napakymppiin kyllä. Ku ei lähteny ni ei lähteny. blues guitar Paljon on efektejä pelissä. Niinkuin itsekin totesit, et ehkä ollut ihan parhaimmillasi tossa vedossa. Ei se vaan aina irtoa. Mikä on paljon efektejä? Phaser tuupattuna jälkikäteen audashittyssä voi olla liikaa. Mutta ei auta, ei paska punniten parane. ode Ikuna en oo nähny noin rumaa avatarta ku sulla. Paitsi kerran viel rumempi oli nimimerkillä master grieger, jonka kommentit löytyy edelleen meikäläisen jäsenkuvauksesta. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Forest 11.01.2008 16:20:00 | |
---|
Forest: Kova pörinä generoitunut mukaan. Mutta kivaa vaihtelua että tulee pianosooloa, vaikka taitaa olla digitaalikone. Hyvää soittoa. Toi soundipuoli ei oo mun vahvimpia alueita...aina jotain pörinää ja pärinää... Tässäkin kävi niin että kun sain monien kokeilujen jälkeen kohtuullisen soolon aikaseksi ja meinasin että hiotaan vielä vähän noita virheitä pois ja yritetään saada parempaa soundia, niin soitto ei enää mennyt sinne päinkään ja piti laittaa sit toi kokeiluversio. Digipiano joo, ei kiippari. Kiitosta vaan! "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
blues guitar 12.01.2008 09:05:10 | |
---|
Mikä on paljon efektejä? Phaser tuupattuna jälkikäteen audashittyssä voi olla liikaa. Mutta ei auta, ei paska punniten parane. ...no ehkä niitä ei sitten niin paljoa ollut. Olisko ollut se Phaser joka anto sellasen vaikutelman. ....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
Jerry_Jones 12.01.2008 10:55:23 | |
---|
Stratomaster Nimby2: Eka kierto akkarilla ja toka sähkiksellä (vai onks sulla joku Variax?). Pidin enemmän tosta akkariosuudesta. Joo, ekaks Ibanezin elektro-akustisella suoraan läppärin mikkiliitäntään ja äänitys Audacityllä, tokaks Telellä Microcubesta läppäriin. Variaxia oon joskus miettinyt, mutta jokin siinä tökkii: mallinnustsydeemi kitarassa tuntuu jotenkin teennäiseltä. Ton akkariosuuden vedin aika lailla miettimättä ja sähkis-osuudessa koitin ottaa huomioon skaaloja (G-blues, G-duuri) ja lainasin ainakin yhden lickin (Willie Dixonilta). Tässä seurassa en pysty itse pitämään kummastakaan osuudestani, mutta osallistun, koska tämä foorumi, jos mikä, tarjoaa valtavan mahdollisuuden kehittyä! Blues fills in the holes of soul |
Forest 12.01.2008 20:28:02 | |
---|
Mennäänkös tässä nyt Otis Spannin vai Suomessakin asuneen Eddie Boydin http://fi.wikipedia.org/wiki/Eddie_Boyd jalanjäljissä.. :) Tausta johdatteli Norah Jonesiin...ei mulla yksittäisiä pianistiesikuvia ole, mutta levyhyllystä löytyy ainakin Norahia, Diana Krallia ja Hillel Tokazieria. Kiitti taas kommenteista willie! Toivottavasti saadaan lukea niitä jatkossakin, vaikka roots-skaban osallistujamäärä on tasaisessa nousussa.. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
blaekie 12.01.2008 20:44:25 | |
---|
Tausta johdatteli Norah Jonesiin...ei mulla yksittäisiä pianistiesikuvia ole, mutta levyhyllystä löytyy ainakin Norahia, Diana Krallia ja Hillel Tokazieria. Tuo Norah Jones on kyllä kans meikän lemppareita, ei vähiten ja pelkästään ulkonäkönsä, eikä edes soittotaitonsa vuoksi, hänessä on vaan sitä jotain mistä pidän , ja pianohan hänellä on se vanha hyväsaundinen sähköversio. Nii onkii ... |
willie 12.01.2008 21:03:13 | |
---|
Kiitti taas kommenteista willie! Toivottavasti saadaan lukea niitä jatkossakin, vaikka roots-skaban osallistujamäärä on tasaisessa nousussa.. Juu kiitos vaan. Kyllä näitä kommentteja tulee Roots- ja Riffiskabaan jatkossakin, jos ei kukaan pahaksensa pane. Sooloskaba saattaa sitten jäädä väliin, jos/kun osallistujia on hirmusen paljon. Niinkun säkin, niin toivottavasti muutkin ymmärtää, että kommentit on vaan mun mielipeitä. Oon valinnut linjan, että kehuja ropisee runsaasti ja moitteita vähemmän. Fiilispohjalta.. Bassoa vuodesta 1972. |
Hank Hill 13.01.2008 14:32:49 | |
---|
Purple masiin No jo vain.. ! Blosausta, mutta onkos tää ny se trumpetti vai peräti kornetti.. :) Hyvin tuhisee, mutta ei oikeen tunnu irtoavan. Hyväntuulinen veto ja istuu Roots-skabaan kuin paska Junttilan tuvan seinään.. Eli oikeen hyvin :) Trumpettihan tuo,toisessa päässä sordiino ja toisessa päässä toivottoman addiktoitunut tupakkimies...ainakin limaa irtoaa jos ei muuta :) http://www.youtube.com/watch?v=VQdqd9YzHxU |
blues guitar 13.01.2008 17:15:50 | |
---|
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan......... |
|
Forest 13.01.2008 19:03:53 | |
---|
"If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
Jytäurpo 13.01.2008 20:49:26 | |
---|
Vaikeata tämä bluussin soittaminen. No tavoite on olla viiskymppisenä lupaava nuori blues-kitaristi. Watch out mister Berry, you`ve been ripped off again |
rheinone 13.01.2008 21:00:49 | |
---|
willie: Ei toimi ei.. Eka kierto kuulostaa ihan kun mä soittasin kitaraa.. Toka kierto alkaa sitten jo paremmin Red House introa mukaillen, mutta ei pelasta kokonaisuutta. Suosittelen pitäytymistä siinä Caroline osastossa, joka potki helvetin hyvin ! Kaikkee tarttee reenata, akkariakin. Mut tällä kertaa kertakaikkiaan hätästä oli... joo joo, oikeessa olit. Mut en perkele pidättäydy! Heikki: 2p. - On se hurjaa Haloo! Hessu on seonnu? Jytäurpo: Asenne plussat rheinoselle ja Purplemasiinille. Tänks ny kuiteski! Asenne on tärkee. Forest: Plussat soitinvalinnoista ja meiningistä: purplemasiin, Nimby2 ja rheinone. Kiitos, samoin. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
rheinone 13.01.2008 21:05:06 | |
---|
Tänään taas julkaistaa uudet Pallinaamat......tai sitten samat vanhat :-) Joutessani värkkäsin Pallinaamoille Bluesin. http://kotisivu.lumonetti.fi/ptalli/Pallinaama_Blues.mp3 Ei vittu, loistavaa. Täydellistä! PS. Huomenna on Peitsamo KOM-teatterin raflassa keikyeella. Pakko mennä tsekkaamaan. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Jytäurpo 13.01.2008 21:06:20 | |
---|
Ei vittu, loistavaa. Täydellistä! PS. Huomenna on Peitsamo KOM-teatterin raflassa keikyeella. Pakko mennä tsekkaamaan. Yeah! Kari on kuningas! Watch out mister Berry, you`ve been ripped off again |
rheinone 13.01.2008 21:14:27 | |
---|
Yeah! Kari on kuningas! Ei oo kyl koskaan pettäny livenä: Homma toimii ja sälli tietää paikkansa. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |