Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 554 55 56 57 5890 91 92 93 94
M.Hanski
02.01.2008 09:49:37
Tuosta jollekin Warre-harvinaisuus:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=207613
pekezu
08.01.2008 18:06:12

Täytynee päivittää warre-klubilaisuuttani, tänään hain postista Corvette Std. Bubingan, on murakka peli, helskutti. Mikit tosin saattaa joutua vaihtamaan. Muuten aikalailla perfekto mun makuun.

Kaulapainoisuuteen: Ei ainakaan tämä peli ole kaulapainoinen, tosin itselläni on ainoastaan leveä nahkahihna, joten se voi vaikuttaa. Ainoa valituksen aihe on se, että kantaessa tämä vehje painaa kuin synti, kaulassa ei niinkään häiritse.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
Paka88
13.01.2008 00:07:24
Voiskos joku asiaan perehtynyt kertoa omia mieltymyksiään Pro fet 5.1:n säädöistä? Ite oon yrittäny ettiä semmosta hevin ja rokin soitteluun sopivia säätöjä mutta ei jotenkin oo löytyny vielä... Basso mulla on viiskielinen ESP ltd, jossa basso-, middle- ja trebleboostit täysillä.
Ehdotuksia?
leksi-B
13.01.2008 00:16:53
Voiskos joku asiaan perehtynyt kertoa omia mieltymyksiään Pro fet 5.1:n säädöistä? Ite oon yrittäny ettiä semmosta hevin ja rokin soitteluun sopivia säätöjä mutta ei jotenkin oo löytyny vielä... Basso mulla on viiskielinen ESP ltd, jossa basso-, middle- ja trebleboostit täysillä.
Ehdotuksia?

Jees mulla on tää kyseinen nuppi ja bassona toimii ibanezi jossa on kans basso - treble - ja mid säätöhommelit, eli bassossa mulla on treble täysii, midle puolesvälis ja basso ihan hiukan yli puolenvälin, ja mikkien balanssi on vähä yli puolen välin. Vahvistimessa mulla on se deep nappi päällä, low mid on hiukan alle puolenvälin, high mid on hiukan alle puolenvälin (muistaakseni nuppi on treeniksel), bass säätö on jossaki vähä yli puolen välin, ja treblekö/ko ? on se viiminen säätö ni se on 3/4:s osaa, ja contouri on päällä ja täysillä.

Minä ite soitan metallia ja sormilla, minun korvaani kyseiset säädöt miellyttävät ja oon niihin tyytyväinen, tosin aika kauan ruuvailin kans että löysin hyvän soundin, toimii särönki kans (EBS multidrive) kivasti (tarvittaes lisäää bassosta midleä)

jees.
Basso se mukava soitin!
Match
13.01.2008 00:41:04
Tänään saapui itelleni Corvette Double Buck ja ei voi muuta olla kuin tyytyväinen. Hiton monipuoliset säädöt, kaunis kuin mikä ja laadukkaalta muutenkin vaikuttaa.

Ainut miinus ehkä on Warwickin omat hihnalukot jotka hiukan pelottaa. Ne kun tuntuvat irtoavan niin helposti. No mutta tän voi helposti korjata ostamalla Schallerit. Niin ja huomasin kanssa ettei G-kieltä saa tarpeeksi matalalle mitenkään. Alkuun pelotti myös kun olin kuullut että voisi olla kaulapainoinen, mutta en kyllä suurta kaulapainoa huomannut.

Mutta pääasiassa todella loistava basso. Mikään aikasempi basso ei tälle tasolle ole päässyt. Ja se saundi.... Warwick laatua todellakin.
pardy
13.01.2008 01:24:24

Tänään saapui itelleni Corvette Double Buck ja ei voi muuta olla kuin tyytyväinen. Hiton monipuoliset säädöt, kaunis kuin mikä ja laadukkaalta muutenkin vaikuttaa.

Ainut miinus ehkä on Warwickin omat hihnalukot jotka hiukan pelottaa. Ne kun tuntuvat irtoavan niin helposti. No mutta tän voi helposti korjata ostamalla Schallerit. Niin ja huomasin kanssa ettei G-kieltä saa tarpeeksi matalalle mitenkään. Alkuun pelotti myös kun olin kuullut että voisi olla kaulapainoinen, mutta en kyllä suurta kaulapainoa huomannut.

Mutta pääasiassa todella loistava basso. Mikään aikasempi basso ei tälle tasolle ole päässyt. Ja se saundi.... Warwick laatua todellakin.

Voin kokemuksesta sanoa että vaihda suosiolla suoraan ne Schallerit. Mulla petti puolisen vuotta takaperin treeneissä toinen W:n omista lukoista. Onneks ei basso tipahtanut vaan hyvät refleksit pelasti. Ja onneks ei sattunut keikalla.

Schallerit kun voi vaihtaa heittämällä tilalle, sopii samat ruuvitkin.
kauhu-köös
13.01.2008 10:49:46
Niips tai laita dunlopit jos jostain löydät.
www.myspace.com/Kauhu
timppa67
13.01.2008 11:56:13 (muokattu 13.01.2008 12:47:56)
Taidan minäkin liittyä Warwick kerhoon kun kaupat jäsen jpr62 kanssa Thumbista sovittiin.. eli Thumb 4 nt on tulossa Bongolle kaveriksi.. ainakin kuvissa on varsin hieno peli ja odotukset suuria...

E: tietääkö kukaan mikä floorboard passaisi vanhan Line6 Bass pod proon ohjailuun? eli tässä on napit alarivissä eikä oikeassa reunassa kuten nykyään... ilmeisesti "Shortboard" ainakaan ei ole yhteensopiva..
Ei se sormista lähde vaan haara-asennosta..
DieGr
13.01.2008 13:38:09
Tuosta jollekin Warre-harvinaisuus:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=207613

HUH! On muuten tullut kuolattua milmoituksen ilmestymisestä asti...
Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä.
M.Hanski
13.01.2008 14:07:40
HUH! On muuten tullut kuolattua milmoituksen ilmestymisestä asti...

On helvetin hyväsoundinen peli. Murakka ku mikä.
Samu S.
13.01.2008 14:09:57
On helvetin hyväsoundinen peli. Murakka ku mikä.

Mites toi Thumbien soittoergonomia, isot pojat on kertonu että olis taipuvaisuutta kaulapainoisuuteen.
"My loathings are simple: stupidity, oppression, crime, cruelty, soft music." - V. Nabokov
M.Hanski
13.01.2008 14:12:41
Mites toi Thumbien soittoergonomia, isot pojat on kertonu että olis taipuvaisuutta kaulapainoisuuteen.

Kaulapainoinenhan se vähän on.
Karnow
13.01.2008 15:38:35

Voin kokemuksesta sanoa että vaihda suosiolla suoraan ne Schallerit. Mulla petti puolisen vuotta takaperin treeneissä toinen W:n omista lukoista. Onneks ei basso tipahtanut vaan hyvät refleksit pelasti. Ja onneks ei sattunut keikalla.

Schallerit kun voi vaihtaa heittämällä tilalle, sopii samat ruuvitkin.

Mites tuota jäsenet Pardy & Match, irtoavatko/irtosivatko hihnapalaset pesäholkeista vai "pesät" rungosta? Itsellä alkoivat nimenomaan noi holkit heilua uhkaavasti muutaman kuukauden jälkeen, mikä kyllä sinällään *tuttaa suunnattomasti vaikka helposti onkin korjattavissa. Sen sijaan itse lukot tuntuisivat toimivan moitteettomasti.

Niin ja tässä vielä laitos jonka perusteella nimim. Karnow anoo kerhon jäsenyyttä: http://aasit.jossain.com/warwick.jpg
kauhu-köös
13.01.2008 17:19:04
Ompa härski väri
www.myspace.com/Kauhu
Match
13.01.2008 17:22:13
Mites tuota jäsenet Pardy & Match, irtoavatko/irtosivatko hihnapalaset pesäholkeista vai "pesät" rungosta? Itsellä alkoivat nimenomaan noi holkit heilua uhkaavasti muutaman kuukauden jälkeen, mikä kyllä sinällään *tuttaa suunnattomasti vaikka helposti onkin korjattavissa. Sen sijaan itse lukot tuntuisivat toimivan moitteettomasti.

No ite en välttämättä sitä niiden hihnalukkojen hajoamista pelkää niin paljo. Mutta se vaan pääasiassa huolettaa kun irtoavat sillä pelkällä "napin" painalluksella. Esim. se taaempi hihnalukko voi aika helposti irrota jos vahingossa vaikka osuu seinään tai mihin vaan oikeastaan vähänkään kovempaan.

Niin ja tässä vielä laitos jonka perusteella nimim. Karnow anoo kerhon jäsenyyttä: http://aasit.jossain.com/warwick.jpg

Kylläpä väri yllätti! Hienon näkönen tolla värillä.
Incarnation
13.01.2008 21:40:26

Onpa ihan jäätävän hieno beissi. Väri on todellakin lumoava! Millä nimellä tuo väri kulkee?
Saisiko muuten lisää kuvia...? :)
"Wash away a man, take him with the floods"
Karnow
13.01.2008 23:05:10

Onpa ihan jäätävän hieno beissi. Väri on todellakin lumoava! Millä nimellä tuo väri kulkee?
Saisiko muuten lisää kuvia...? :)

Kiits :) Oha se nätti jne. Väri on emerald green ja siinä vielä high polish viimeistely päällä. Näyttää muuten vielä paljon nätimmältä hämärämmässä valaistuksessa. Ihan heti en saa napattua uusia kuvia, mutta bändin viimeisimmän tuotoksen studiosessiosta löytyy muutama kuva: http://www.diazjr.com/studio_below_kuvat.htm
TommiW.
13.01.2008 23:36:45
Kiits :) Oha se nätti jne. Väri on emerald green ja siinä vielä high polish viimeistely päällä. Näyttää muuten vielä paljon nätimmältä hämärämmässä valaistuksessa. Ihan heti en saa napattua uusia kuvia, mutta bändin viimeisimmän tuotoksen studiosessiosta löytyy muutama kuva: http://www.diazjr.com/studio_below_kuvat.htm

Oho, nyt pakko sanoa että värin on just eikä melkeen kohdallaan. Normaalisti vihreet bassot on aika major turnoff, mutta toi on törkeen hieno!
"sun bassokierto on osottanu että ei oo olemassa sunnäkösii bassoja, on vaa olemassa bassoja!" -Seak
pardy
13.01.2008 23:53:48

Se hihnakappaleen tappi ei pysy siellä pesässä. Siinä lukittumismekanismissa on jotain häikkää. Ja muutenkin ajatuksena vähän ikävä että se basso roikkuu koko painollaan käytännössä niiden tappien päällä. On se vähän epävarma ehkä se avausnappikin jos on tapana kovastikin keikoilla kohkata.

Saaterin komea. Vihree on aina miellyttäny mun silmää. Lakkapinta tuo vielä sen värin esiin hyvin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)