No johan nyt teki mun laney temput viime treeneissä, Laitoin kaikki ihan normaalisti kiinni ja ihmettelin ku tuntu et joku ois käyny kolvaamassa sitä vähän uusiks. Ihan perus clean-kanavalla kanavan volume ei vaikuttanut mitään, pelkkä master volume. Clean drive-kanavalla taas cleanin kanavavolume toimi ihan normaalisti. Sitten ku laitto drive-kanavan päälle ni mastervolume ei vaikuttanu mitään, vaan pelkkä kanavan volume. Osaisko joku kertoa että mistä tollanen sekoilu vois yhtään johtua? |
tommiot 13.01.2008 14:43:14 | |
---|
No johan nyt teki mun laney temput viime treeneissä, Laitoin kaikki ihan normaalisti kiinni ja ihmettelin ku tuntu et joku ois käyny kolvaamassa sitä vähän uusiks. Ihan perus clean-kanavalla kanavan volume ei vaikuttanut mitään, pelkkä master volume. Clean drive-kanavalla taas cleanin kanavavolume toimi ihan normaalisti. Sitten ku laitto drive-kanavan päälle ni mastervolume ei vaikuttanu mitään, vaan pelkkä kanavan volume. Osaisko joku kertoa että mistä tollanen sekoilu vois yhtään johtua? Ei siinä ole mitään mastervolumea usealle kanavalle. Puhtaalle kanavalle on pelkkä volume ilman gainsäätöä ja buustatulle puhtaalle sitten oma volume ja gain. Nuo volumet eivät riipu mitenkään toisistaan. Särökanavalla on sitten normaalilla moodilla ja buustilla sama volume mutta on se toinen gain-potikka. |
IJarro 13.01.2008 14:44:39 | |
---|
Osaisko joku kertoa että mistä tollanen sekoilu vois yhtään johtua? Oliko alkomahoolilla vaikutusta asiaan? Let's do some living after we die... |
HeavyMachinery 13.01.2008 15:03:57 (muokattu 13.01.2008 15:04:14) | |
---|
Oliko alkomahoolilla vaikutusta asiaan? Tätä pohdin kanssa kun luin topicin eka kerran :D Edit: KO laitteen omistaneena voisin sanoa että se logiikka jolla se toimii on hankala :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
tommiot 13.01.2008 15:06:02 | |
---|
Edit: KO laitteen omistaneena voisin sanoa että se logiikka jolla se toimii on hankala :D Mun mielestä se ei oo yhtään hankala, oon myös omistanut. |
hanninen1 13.01.2008 15:44:44 | |
---|
no joo tutkin tota manuaalia ja oikeassa ootte, mutta siis ihan valehtelematta se on aikasemmin toiminu eri tavalla joten jossain on vika anyway, ainakin ollu. Ja ei, tällä kertaa edes alkoholilla ei ole osuutta asiaan vaikka siltä varmaan vaikuttaakin..=) |
jussimus 13.01.2008 16:04:13 | |
---|
Mun mielestä se ei oo yhtään hankala, oon myös omistanut. Sama juttu X2. |
entombed 14.01.2008 12:38:33 | |
---|
KO laitteen omistaneena voisin sanoa että se logiikka jolla se toimii on hankala :D Eri! 6 vuotta olen omistanut ko. nupin ja on toiminut moitteettomasti vaikka soittotunteja on kertynyt melko paljon. Jalkakytkimen kestävyys on sitten eri asia :) Jalalla painaa niin nupit tippuu koppaan ym. kosketushäiriötä on ollut ja on edelleen, mutta mihin sitä jalkakytkintä tarttis. :) |
Sotaratsu 14.01.2008 18:21:33 (muokattu 14.01.2008 18:22:12) | |
---|
Komppaan. Ostin käytettynä VH100R:n, ja jalkakytkimestä oli yks nappi rikki. Nyt yhdestä napista irtosi hattu, joten se on jalkakytkimen sisässä varmaankin hyvin pian. Ekalla kerralla ostin uraltonelta vaan uuden kytkimen. Nyt varmaankin ostan sitten kolme lisää, kunhan tuo menee rikki. Taitavat aika pashaa laatua olla noi orkkisnappulat tossa spedussa. EDIT. On siis tosi helppo kolvata kiinni uus kytkin... Hevarit ne kirkuu. Mihin niitä sattuu? |
Simo78 14.01.2008 18:35:56 | |
---|
Eri! 6 vuotta olen omistanut ko. nupin ja on toiminut moitteettomasti vaikka soittotunteja on kertynyt melko paljon. Jalkakytkimen kestävyys on sitten eri asia :) Jalalla painaa niin nupit tippuu koppaan ym. kosketushäiriötä on ollut ja on edelleen, mutta mihin sitä jalkakytkintä tarttis. :) Plussat tuli nimimerkistä. Eli näin fiksu kommentti tällä kertaa=) Jalkakytkimiä(lue. pedaaleita) tarvitsee, niin paljon kuin kyytiin mahtuu. Eikun siis tosiaan kyseessä ilmeisesti normi kanavanvaihtaja, joka on helppo korjata tai halpa ostaa uusi... |
HeavyMachinery 15.01.2008 11:53:06 | |
---|
Mun mielestä se ei oo yhtään hankala, oon myös omistanut. Verratkaapa Vaikka ENGL invaderin käyttö liittymään. Porikoitten asettelu on sekava ja toiminta peri aate littlebit perseestä. Mahtava kakkos kanava siinnä on... sitä ikävöiden.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |