Aihe: Guitar heroes tab
1 2
Shred-Tatti
12.01.2008 15:23:48
Tietääkö ketään löytyykö tän komian alpumin biiseistä vielä mitään tabulatuureja
Jos löytyy niin mistä?
Tarkoitan siis sitä suomalaista en niitä jenkki sankareita
Dont drink Battery,listen it!
IJarro
12.01.2008 15:25:49
Tietääkö ketään löytyykö tän komian alpumin biiseistä vielä mitään tabulatuureja
Jos löytyy niin mistä?

Ei guitar herossa mitää tabeja oo. Niissä on vaa niitä erivärisiä nappuloita ku tulee... Kyllä ne pitää ihan siinä pelatessa opetella samalla.
Let's do some living after we die...
Shred-Tatti
12.01.2008 17:49:40
Paitsi jos Herra Rapu haluaa täällä omaan biisiinsä tabit antaa
se olis hienoo!
Heikki290394
12.01.2008 19:26:33

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=158656

Tuolt löytyy ekalta sivulta Laihon bíisin tabit.

Misä se mun takki olikaan...
Miksi soittaa oikein kun voi myös soittaa väärin?
Shred-Tatti
12.01.2008 20:26:37
Tuolt löytyy ekalta sivulta Laihon bíisin tabit.
no tästä topicista sitä ei löydy
vÄÄääräÄää LinKKi
Black-Throated Diver
12.01.2008 20:37:31
Ei guitar herossa mitää tabeja oo. Niissä on vaa niitä erivärisiä nappuloita ku tulee... Kyllä ne pitää ihan siinä pelatessa opetella samalla.

eiisssssssssssssssss ++++++++++++
Kääpiöt eivät tanssi rivitanssia alasti.
blaekie
12.01.2008 21:15:39

Jos löytyy niin mistä?

tabit tabit ja tabit, tabit on persiistä, eiks nyt mitään muuta keinoo oo opetella noita kuin tabit ? Eihän noita oo kukaan edes vissiin ehtiny nuotintaa, saati sitten tabittaa ?. Suosittelen kuuntelua, ja kuuntelua ja sitten kuuntelua, ja jos ei kuuntelu riitä, sitten hidastus, ja kuuntelu ja kuuntelu.
Nii onkii ...
John Titor
12.01.2008 23:40:56

Mä jo ehdotin Sony BMG:n ukolle Tavastialla että voisin nuotintaa biisit, ei oo kuulunut:D Silmät taisivat kyllä itse kullakin olla jo hiukan ristissä...
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Herra Rapu
13.01.2008 17:41:45

Tuskinpa näihin tabeja löytyy, eikä niiden kyseleminenkään ole suotavaa. Paitsi jos Herra Rapu haluaa täällä omaan biisiinsä tabit antaa.

Voi olla että joskus tulee, ehkä. :)

Vire on drop C#, jos joku haluaa plokkailla.
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
Diego
14.01.2008 18:41:36

Hoo, blokkasin sen ekan riffin. :)
Onkohan itsetyydytys homostelua?
JessED
14.01.2008 19:10:35

Oli muuten sulla koko levyn paras biisi..! :)
Henkka370
14.01.2008 20:17:45
Oli muuten sulla koko levyn paras biisi..! :)

Onko kieliruskeena?

Sori oli ihan pakko.

Oisha se kyl hyvä juttu jos noista biiseistä tulis tabu kirjanen, varmaan menis ihan hyvin kaupaks.
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
JessED
14.01.2008 21:21:52 (muokattu 14.01.2008 21:22:32)
Onko kieliruskeena?

Sori oli ihan pakko.

Oisha se kyl hyvä juttu jos noista biiseistä tulis tabu kirjanen, varmaan menis ihan hyvin kaupaks.

Kylläpäs sitä ollaan nyt vitsikkäällä päällä, oikeen vitsin murjasit.

En usko että noista mitään tabeja vielä oikein on, oon yrittäny ettiä. Tietenki olis kiva saada joistakin biiseistä. Kommentoitakoon tässä vielä että Roope Latvalan biisi kyseisellä levyllä oli aivan hirveä, ja Ravulla taasen ylivoimaisesti hienoin biisi. Ei sun tarvitse tulla mun mielipiteistä tänne itkemään.
xEVH5150x
14.01.2008 22:58:50
Kylläpäs sitä ollaan nyt vitsikkäällä päällä, oikeen vitsin murjasit.

En usko että noista mitään tabeja vielä oikein on, oon yrittäny ettiä. Tietenki olis kiva saada joistakin biiseistä. Kommentoitakoon tässä vielä että Roope Latvalan biisi kyseisellä levyllä oli aivan hirveä, ja Ravulla taasen ylivoimaisesti hienoin biisi. Ei sun tarvitse tulla mun mielipiteistä tänne itkemään.

Ei Latvalan piisi suinkaan huono ollu mutta jos se on ollu studiossa samaan aikaan niin ei voi olettaakaan että päässä pyörii kauheena juttuja, mun mielestä paras piisi on Roopen siltiki:)
Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists.
kid ego
15.01.2008 00:31:27

Kysäisen tähän samaan syssyyn jäbän käyttämästä kielisetistä. Jäi jossain Miitissä testaamatta se Jarno Salo FMC Custom. Pojat puhuivat että action oli korkealla ja kielet paksua laatua. Mietin vaan että jos itekin koettaisi jossain kitarassa jotain 11- tai 12-settiä.
"Hi! My name is Ronald! And your name is DOUCHEBAG!"
Lolli123
15.01.2008 07:02:18

E-virees vois mennä 12 Donkeys Intro jotenki näin:

E--------------------------------------------------------------------------------------
H--------------------------------------------------------------------------------------
G--------------------------------------------------------------------------------------
D-3-5----3-5---------5-6-----5-6----------6-8----8-10--------11-11-11-11-11-10-8----
A-----3-3----3-3-3-3-----3-3----3-3-3-3----------------------------------------------
E----------------------------------------------8-8------8-8-8-8-----------------------
Yritän välttää huonoa musiikkia!
Epi-
15.01.2008 07:44:03

Mulla on tohon Laihon biisin tabit .gp4 -muodossa.

EDIT: Juu eli löytyy näköjään täältä vielä: http://www.ultimatemetal.com/forum/ … ildren-bodom/233508-tab-thread.html
Herra Rapu
15.01.2008 08:56:23

Kysäisen tähän samaan syssyyn jäbän käyttämästä kielisetistä. Jäi jossain Miitissä testaamatta se Jarno Salo FMC Custom. Pojat puhuivat että action oli korkealla ja kielet paksua laatua. Mietin vaan että jos itekin koettaisi jossain kitarassa jotain 11- tai 12-settiä.

Salon kepissä oon pitäny 12-56/58 -settiä ja äksöniä laskettu vähän alemmaks ainakin noista Miittiajoista. Yleensä keppi on Eb-vireessä, mutta oon soittanu samalla setillä myös normivireessä ja Dimerundilla D-vireessä.

Kiitosta vaan muuten jos joku on tykänny Läskistä Bätmänistä!
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
Traditional
15.01.2008 17:57:53
Roopen biisin alku vois äkkiseltään mennä tähän tapaan

G|--8--8-7-6--7---12---8-7-6-5------------|
Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)