Aihe: Ongelma: Marshall JTM60 vaimenee
1
ilmarihh
11.01.2008 18:26:22
Ongelma: Marshall JTM60 vaimenee

Reilu vuosi sitten vaihdettiin päätemuuntaja Wahvarikellarissa, puljua vaan ei taida enää olla olemassa niin osoitan kyselyni tänne.

Nyt ilmeni siis saman kaltainen ongelma. Muutaman minuutin kovan soiton jälkeen vahvari hiljenee reilusti, ääni kuuluu kyllä, mutta hiljaa. Olen kokeillu kaksilla eri putkilla, tekee saman.

Päätemuuntajako taas? Mistä lähtisin vikaa hakemaan?

Omistan hyvän yleismittarin jolla voin ja uskallan mittailla näitä putkivehkeitäkin.. mutta kunhan tietäis mistä mittailla.. kotona on vähän hankala luukuttaa muutamaa minsaa, ilman että tulis naapureilta sanomista.. siksi kaipaisin hyviä neuvoja viantsinnän aloittamiseen.

Kiitos.

-ilmari
Tami
11.01.2008 19:26:27

Ongelma: Marshall JTM60 vaimenee

Omistan hyvän yleismittarin jolla voin ja uskallan mittailla näitä putkivehkeitäkin.. mutta kunhan tietäis mistä mittailla.. kotona on vähän hankala luukuttaa muutamaa minsaa, ilman että tulis naapureilta sanomista.. siksi kaipaisin hyviä neuvoja viantsinnän aloittamiseenKiitos.-ilmari

ei kettuilua vaan ihan perusmuistutuksena: tsekkaa efektilenkki elikkä piuha siihen looppiin.. Useamman tunnin kun on vahvarin sisuksia mittaillut ja kiroillut niin kyllä sylettää kun lopullinen vika paikantuu loopin jakkeihin joissa on kosketushäikkä. Useammassa marsussa olen tuommoseen ongelmaan törmännyt...

Noihin jtm:iin löytyy schemat tuolta: http://www.drtube.com/marshall.htm
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... Neulo, Sami imas oluen....
blaekie
11.01.2008 19:57:22

ei kettuilua vaan ihan perusmuistutuksena: tsekkaa efektilenkki elikkä piuha siihen looppiin.. Useamman tunnin kun on vahvarin sisuksia mittaillut ja kiroillut niin kyllä sylettää kun lopullinen vika paikantuu loopin jakkeihin joissa on kosketushäikkä. Useammassa marsussa olen tuommoseen ongelmaan törmännyt...

Noihin jtm:iin löytyy schemat tuolta: http://www.drtube.com/marshall.htm

Juuri näin ! ettei vaan Wahvarikellari ole vaihtanut / vaihdattanut turhaan päätemuuntajaa ? , nuo efektilenkkien onnettomat 6.3 mm female liittimet on usein syynä päänä tuohon, kun signaali katkeaa tai pätkii etuasteesta -> pääteasteeseen. Näin ainakin Cratessa, ja vissiin myös muissa "laatuvehkeissä"
Nii onkii ...
ilmarihh
24.01.2008 08:29:33
Ei tuntunut olevan mitään vaikutusta piuhalla efektilenkissä, kummassakaan. Kauheena muuta hommaa ollut eikä kerkeä keskittymään, raahaan vehkeen kotiin ens viikolla ja sitten alkaa tutkiminen...

Nyt kun testailin oli vahvarista paras teho selkeästi kateissa, volaa ei löytyny lähellekkään niin paljoa kuin normaalisti. Saundi mielestäni oli myös huono. En kehdannut kokeilla että pimeneekö kokonaan pidempään soitettaessa....
Insane Kane
24.01.2008 09:25:08
Ei tuntunut olevan mitään vaikutusta piuhalla efektilenkissä, kummassakaan. Kauheena muuta hommaa ollut eikä kerkeä keskittymään, raahaan vehkeen kotiin ens viikolla ja sitten alkaa tutkiminen...

Nyt kun testailin oli vahvarista paras teho selkeästi kateissa, volaa ei löytyny lähellekkään niin paljoa kuin normaalisti. Saundi mielestäni oli myös huono. En kehdannut kokeilla että pimeneekö kokonaan pidempään soitettaessa....

Putket vaihtoon.
Ei näin! >=)
artopee
24.01.2008 21:48:17

Olen Kanen kanssa samaa mieltä. Putket vaihtoon, matchatut tilalle ja kunnon biasiointi.....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)