Point 06.01.2008 13:46:18 | |
---|
noh, tommonen englin thunder 50w nuppi GASittaa. kyllähän noista nykyisistäkin vehkeistä lähtee kiva soundi, mutta silti=) ja sitten ehkä joku seiskakielinen, tai kakkoskitara. joku vähän edullisempi. noi on kaukaisia toiveita, koska ensin pitää hommata uudet rummut, pellit, pedaalit ja muu rauta. on se kallis harrastus(mutta silti rakastan sitä). |
Ze Kink 07.01.2008 22:23:30 (muokattu 08.01.2008 02:22:55) | |
---|
http://www.espguitars.co.jp/gallery/kaoru/ek130vp/cm.html Ei paska, tämä tietää rahan menoa. Olenkin odotellut tuota mallia jo melko pitkään, harmi vaan että tuossa ei sitten ollutkaan tremoloa. Hankintaan menee silti. E: Ai niin, Edwardsejahan ei enää kai saanut tilattua tänne Suomeen? Pitää vielä käydä Musamaailmasta kyselemässä, jollei tuolta Ishibashilta onnistu saamaan. EE: Ai niin, bändikaverilla taisi olla jotain kontakteja tuonne, pitääpä kysäistä :D "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Umas 08.01.2008 00:32:22 | |
---|
Ei pitäisi mennä youtubeen ollenkaan näiden alkavien GASitusten kanssa.. ...matamp... nyyh. Stoner to the boner |
Joees 08.01.2008 00:34:35 | |
---|
Ei pitäisi mennä youtubeen ollenkaan näiden alkavien GASitusten kanssa.. ...matamp... nyyh. Mikäs matamppi koukuttaa? :-) Hyviä ne on, hommaa ihmeessä, hehe. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Umas 08.01.2008 00:45:16 | |
---|
Mikäs matamppi koukuttaa? :-) Hyviä ne on, hommaa ihmeessä, hehe. No gt1 koukuttaa. Hommaisin jos olis vähänki pätäkkää... mutta ei =P Katsotaan loppu vuodesta... Stoner to the boner |
Tympee Huttunen 08.01.2008 06:17:40 | |
---|
Miksi ihmeessä aina minun pitää alkaa tuota toria tutkimaan kun vain ja ainoastaan paha mieli. Nytkin siellä olisi Viper tonni punaisena ja ihan hyvään hintaan. Mikseivät nuo satu koskaan kohdalle kun olen liikenteessä. Aiempaa viperia jäi kyllä ikävä, mutta en varmaan koskaan tule samanlaista hankkimaan, muta tuo tonni on kyllä aikas makia peli, varsinkin punaisena. Tietäisi vain paljonko kehtaisi omasta Classicista pyytää niin voisi jopa laitella torille. Edit. ja Räbsähän se taas täällä mesoaa. Sulla on väärä tekniikka. Rahaa pitää olla koko ajan säästössä sen verran, että pystyy torilta nappaamaan sen megadiilin - hyvät kaupat eivät ole armottomien tori-kyttääjien keskenkuin sekunneista kiinni. Siinä kohtaa ei voi alkaa kerätä rahaa. |
Umas 10.01.2008 19:24:53 | |
---|
Stoner to the boner |
ballfish 10.01.2008 22:26:45 | |
---|
Simppelisti Gibsonin Les Paul. En nyt viitsi ihan tokai museota alkaa pitää. Ja tämä GAS vaikuttaa pahasti jopa realistiselta. Rahoitus hoituu kesätöillä. Parin kesän töillä. =D Tarkoituksena metsästää sopuhintainen Lespa 80-90 luvulta kun näyttävät mukavissa hinnoissa pyörivän. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
vmak 10.01.2008 23:51:40 | |
---|
Tätä en olisi uskonut sanovani ihan heti. Minä nimittäin haluan 7-kielisen kitaran. Universe aika mukavasti houkuttaisi, mutta taitaa hinnan puolesta kääntyä tuonne Ibanezin RG 1527 puolelle kukkaro. No pitää varmaan taas käydä jonkun 7-kielisen kanssa miettimässä uudestaan, jos ajatus muuttuisikin. diideliduudelidoo |
Ze Kink 11.01.2008 01:53:06 | |
---|
Tätä en olisi uskonut sanovani ihan heti. Minä nimittäin haluan 7-kielisen kitaran. Universe aika mukavasti houkuttaisi, mutta taitaa hinnan puolesta kääntyä tuonne Ibanezin RG 1527 puolelle kukkaro. No pitää varmaan taas käydä jonkun 7-kielisen kanssa miettimässä uudestaan, jos ajatus muuttuisikin. Hehe, kannattaa varoa. Nimim. haen kolmannen seiskan huomenna (joka muuten on juurikin 1527). Toinen tosin on vasta rakenteilla, custom kun on. Sen jälkeen on varmaankin sitten 8-kielisen aika, vähän olen jo tuolta customin rakentajalta kysellytkin. More is more ja silleen. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
arppah8 11.01.2008 03:17:23 (muokattu 11.01.2008 03:18:29) | |
---|
Nyt kaasuttelee niinkin hassu asia kuin piuha. Pari Spectraflexin Fatsoflexiä (kitarasta spedulautaan>laudasta vahvariin) ois kivoja. Sääli että juuri on tullut osteltua osia rakennusprojektiin sekä levysoitin, ei pysty venyä vielä. I rather be a jerk than being hip like you. |
Umas 11.01.2008 10:09:39 | |
---|
Tätä en olisi uskonut sanovani ihan heti. Minä nimittäin haluan 7-kielisen kitaran. Universe aika mukavasti houkuttaisi, mutta taitaa hinnan puolesta kääntyä tuonne Ibanezin RG 1527 puolelle kukkaro. No pitää varmaan taas käydä jonkun 7-kielisen kanssa miettimässä uudestaan, jos ajatus muuttuisikin. Itselläni oli sama juttu viime keväänä, ja seiskan sitten hankin kokeillakseni. Mutta ei o enää. Ei ollu mua varten ollenkaan. Yhdyn tässä asiass iommin mielipiteeseen... seiskat on turhia =) Stoner to the boner |
vmak 11.01.2008 16:04:40 | |
---|
Hehe, kannattaa varoa. Nimim. haen kolmannen seiskan huomenna (joka muuten on juurikin 1527). Toinen tosin on vasta rakenteilla, custom kun on. Sen jälkeen on varmaankin sitten 8-kielisen aika, vähän olen jo tuolta customin rakentajalta kysellytkin. More is more ja silleen. Tähän asti onkin varominen onnistunut aina sillä että kaverin seiskaa on päässyt tasapuolisesti rääkkäämään. Mutta nyt alan tarvita itse omassa musiikissani sitä yhtä kieltä lisää. Itselläni oli sama juttu viime keväänä, ja seiskan sitten hankin kokeillakseni. Mutta ei o enää. Ei ollu mua varten ollenkaan. Yhdyn tässä asiass iommin mielipiteeseen... seiskat on turhia =) Ja tähän asti olen itsekkin ollut sitä mieltä että seiskat on turhia. Kuitenkin alkaa liikaa löytyä syitä hommata se 7-kielinen. Jopa floikallisena olen sitä ajatellut suppean valikoiman takia ja kaikki floikatkin vasta haukuin alimpaan helvetiin. Toisaalta siinä tuskin tarvitsisin kovin paljoa ruveta vireitä vaihtelemaan. Onneksi tuo rahatilanne vähän rajoittaa ja antaa harkinta-aikaa. Saa nähdä mitä tuleman pitää :) diideliduudelidoo |
Dominaattori 11.01.2008 16:38:23 | |
---|
E: Ai niin, Edwardsejahan ei enää kai saanut tilattua tänne Suomeen? Pitää vielä käydä Musamaailmasta kyselemässä, jollei tuolta Ishibashilta onnistu saamaan. Mistäs tällaista olet lueskellut? Mikäli olet ensi kuun alkupuolella mahdollisesti ishibashille tilausta pistämässä niin laita pikaviestiä jos postikulujen splittailu kiinnostaisi. "A few things you should know about Michael Angelo: 1) He can play faster than you. 2) He can do it with both hands at once." |
Ze Kink 11.01.2008 18:05:23 (muokattu 11.01.2008 18:12:50) | |
---|
Itselläni oli sama juttu viime keväänä, ja seiskan sitten hankin kokeillakseni. Mutta ei o enää. Ei ollu mua varten ollenkaan. Yhdyn tässä asiass iommin mielipiteeseen... seiskat on turhia =) Häh, ite olen kyllä nähnyt Tony Iommin seiska kourassa? En nyt löydä sitä kuvaa tähän hätään tosin. Jopa floikallisena olen sitä ajatellut suppean valikoiman takia ja kaikki floikatkin vasta haukuin alimpaan helvetiin. Toisaalta siinä tuskin tarvitsisin kovin paljoa ruveta vireitä vaihtelemaan. Tremol-no? Ite olen laittamassa sellaisen tuohon 1527:n. Käytetään bändin kanssa perusvirettä seiskoilla, niin floikka ei haittaa yhtään, mutta ajattelin kuitenkin että tuo olisi kiva joskus. Osta mun 7421? Sillä oli kyllä ostaja, mutta ei ole vastaillut pikaviesteihin joulun jälkeen, joten... Hiton hyvä keppi, mutta pistän kiertoon tuon customin takia. Mistäs tällaista olet lueskellut? Mikäli olet ensi kuun alkupuolella mahdollisesti ishibashille tilausta pistämässä niin laita pikaviestiä jos postikulujen splittailu kiinnostaisi. Esim. täällä olevasta Edwards -ketjusta. Katsellaan koska Tsuji vastailee. E: Mutta lähdenpäs tästä hakemaan tuota 1527:aa. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Umas 11.01.2008 19:11:40 | |
---|
Häh, ite olen kyllä nähnyt Tony Iommin seiska kourassa? En nyt löydä sitä kuvaa tähän hätään tosin. Ja minä juuri luin kirjaa jossa iommi noin väitti... =) Ehkä hää ei vaan osannu Stoner to the boner |
Retard1 11.01.2008 19:34:06 | |
---|
Dean Warbird, perhana että pitiki taas mennä thomannin sivuja katteleen. Uutena 800€ (Suomestakin). Luoti pähkinä on jumala |
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Guitaristi 11.01.2008 23:50:17 | |
---|
Kaasuvaivoja aiheuttaa tällähetkellä Marsun JVM-nuppi. Tekisi niin mieli monipuolista rokkiheviblöös-nuppia, ja tämä vaikuttaisi sopivalta. Katsotaan josko 6505+ lähtisi vaihtoon jollei ilmavaivat lopu... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Ziggy Bubba 12.01.2008 00:07:26 | |
---|
Ens viikolla pitäisi saapua Giban SG Standard, eiköhän tuolla kaasuttelut hetkeksi helpota. "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |