Aihe: Behringeriltä (Bugera) 6505-kopio, 6260.
1 2 3 4 57 8 9 10 1129 30 31 32 33
Werde
02.01.2008 20:57:34
Tuo on kuitenkin äänitteeltä kuunneltu hevijyrösoundi. Voi tulla esiin aivan uusia ulottuvuuksia kun itse pääsee näpertämään.

Vaikka tuo ei mitään suuria näytteen perusteella lupaakkaan, niin luulen että hintaisekseen tuo on aivan ylivertainen peli silti. VK on silkkaa paskaa nätisti sanottuna (toivottavasti en loukannut ketään), ja samaan hintaluokkaan hevipeleistä osunee enää Ashdownin Fallen Angel joita ei liiaksi asti täällä näy.
Dead men tell no tales.
mzus
03.01.2008 12:30:24 (muokattu 03.01.2008 12:30:44)
Melkein voisi pistää Musik Produktivilta tilaukseen kokeeksi tuommoisen, mutta edelleenkin näyttää siltä, ettei heillä ole varastossa k.o laitoksia. Prkl.
ilopertti
03.01.2008 12:32:28

Onkohan saman puulakin tuotteita noi Famen T120H:t...
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
trih
03.01.2008 14:38:45
Vaikka tuo ei mitään suuria näytteen perusteella lupaakkaan, niin luulen että hintaisekseen tuo on aivan ylivertainen peli silti. VK on silkkaa paskaa nätisti sanottuna (toivottavasti en loukannut ketään), ja samaan hintaluokkaan hevipeleistä osunee enää Ashdownin Fallen Angel joita ei liiaksi asti täällä näy.

Hieman ooteenä mainittakoon että Fallen Angelit on poistunu valmistuksesta Ashdownilta. Niitä olisi saanu 200-300e hintaan enklannista poistomyynnistä. Nykyään löytyy Hayden-merkkisinä ja muistaakseni pelkkänä hybridinä.
Don't boost. A looser sound gives bigger cock a chance to fit in.
merirosvokissa
03.01.2008 18:25:48
Vaikuttaa hyvältä, lähtee kyllä kaappi ja nuppi kiertoon ja pistän vittuillessani tuommosen 2x12 6260-combon.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
mzus
10.01.2008 12:44:06
Tilasin 6262 nupin, jännityksellä odotetaan mitä on tulossa. Musik-produktivin asiakaspalvelusta vastasivat että alkavat toimittamaan 31.1 noita... Hui.
Jebe-
10.01.2008 15:09:16
Joutuu kyllä itsekin tilaamaan 333XL-nupin ja Bugeran kaapin samalla, JOS noi nyt joskus tulee myyntiin.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
WinterMad
11.01.2008 18:42:23
Antakeehan anteeksi ootee, mutta en kai mä tosissani tässä rivojen aikuisten miesten keskustelussa ole ainoa jolle toi tarjos tän illan huumorit? :D

..........

Kyllä olet...
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
WarraX82
08.02.2008 13:12:58

Joko joko joko Bugera 6260/2 on jollakin tai tietoa että niitä on tulossa (nyt eikä jouluna)? Pakko saada uusi vahvistus alle kohta kun edellinen alkoi nikotella. Ja missähän on edukkain hinta? Ja minkä halvan kaapin päällä tuo nuppi tykkäisi keikkua?
Twinkle
08.02.2008 15:56:24
Joko joko joko Bugera 6260/2 on jollakin tai tietoa että niitä on tulossa (nyt eikä jouluna)? Pakko saada uusi vahvistus alle kohta kun edellinen alkoi nikotella. Ja missähän on edukkain hinta? Ja minkä halvan kaapin päällä tuo nuppi tykkäisi keikkua?

Missään ei ole halvinta hintaa, koska tuotteista ei kaiketi ole kuulunut vielä mitään. Q1-2008 on release mikä taas tarkoittaa että joskus ennen maaliskuun loppua pitäisi tulla... se on myös aika hatara käsite kun näiden vehkeiden on pitänyt tulla jo useampaan kertaan markkinoille viime vuoden aikana.

Että odotellaan ja ihmetellään.
trih
08.02.2008 16:04:40
Venähtäminen on johtunut käsittääkseni Peaveyn raastupahommista. Ensiksi buge ilmotti että eivät voi myydä teknisistä syistä johtuen vaffareita jenkeissä. Nyt niitä kuitenkin on jenkkiläänkin ilmaantunut myyntiin. En kyllä yllättyisi vaikka menisi kesään asti ennenkuin eu:sta löytyvät. Kumma juttu on se että muistan musicstorenkin pitäneen bugeja myynnissä mutta eipä löytynyt enää kun viimeksi etsin.
Just.
Punisher
08.02.2008 16:24:07

Itsekin olen tätä odotellut tovin jo. Tekisi mieli sokkona tilata tuo 333, joko perusmallina tai XL-versiona. Taidanpa kuitenkin näillä näkymin rahani ValveKingiin sijoittaa.
Päntini & rojektini: www.mikseri.net/abysmalia www.mikseri.net/nome www.mikseri.net/liquorworks www.mikseri.net/randompsychose
trih
17.02.2008 01:17:32 (muokattu 17.02.2008 01:20:26)
Nyt saa Bugen "SISOa" T-kaupasta.
http://www.thomann.de/fi/bugera_6260.htm

Ja onhan siellä "Triple XXX".
http://www.thomann.de/fi/bugera_333.htm
Just.
Mandarax
17.02.2008 08:59:14
Näyttäisi olevan myös Music Produktivillakin. "JSX":ää näyttäisi löytyvän myös. Kovasti kiinnostaisi - onkohan noista mistään tulossa pienempiwattisia versioita..? Tuo 120w ei oikein houkuttele...
Ensin housut, sitten kengät.
Samppakamu
17.02.2008 09:56:30
Tuo 6260 kiinnostaa kyllä todella paljon, mutta voiko tuolla hinnalla saada VK:ta laadukkaamman vahvistimen? Minulle on röörikunkkukin kelvannut saundeiltaan, vaan jos tuosta Bugerasta voi mahdollisesti saada irti 6505:n kaltaista säröä ulos niin samahan olisi siinä tapauksessa vaihtaa tässä hintaluokassa.

Kun joku tommoisen hankkii, niin artikkelia kehiin vain heti!
"Viisaimmilla elämä on aina vaikeampaa" - Lisa Simpson. Ei ihmekään kun mun elämä on niin helppoa :---D
koponen
17.02.2008 12:27:49
Tuo 6260 kiinnostaa kyllä todella paljon, mutta voiko tuolla hinnalla saada VK:ta laadukkaamman vahvistimen? Minulle on röörikunkkukin kelvannut saundeiltaan, vaan jos tuosta Bugerasta voi mahdollisesti saada irti 6505:n kaltaista säröä ulos niin samahan olisi siinä tapauksessa vaihtaa tässä hintaluokassa.

Sen verran on vatkaimia räpelletty, että halpa vahvistin on halpa ja siltä se kuulostaa. Toinen on vähän parempi kuin toinen, mutta perusasiat pysyy ihan sama millä merkillä sitä myydään. VK esim on ihan asiallinen styrkkari, mutta kyllä sen kuulee että on 500€ kiinalainen peli. Samoin Peaveyn Windsor on ihan ok, mutta kun sitä A/B testasi saman valmistajan Penta:n kanssa niin ymmärsi miksi toinen maksaa 3x enemmän. Varakoneiksi nuo kiinanpommit voisi olla ihan ok.
If it says Marshall on the front, you're good to go
koponen
17.02.2008 12:28:47 (muokattu 17.02.2008 12:29:29)
Tilasin 6262 nupin, jännityksellä odotetaan mitä on tulossa. Musik-produktivin asiakaspalvelusta vastasivat että alkavat toimittamaan 31.1 noita... Hui.

Ei näy ei kuulu vielä...?
If it says Marshall on the front, you're good to go
mzus
17.02.2008 12:30:17
Allekirjoittanut peruutti tilauksen, toimitusajat venyi ja paukkui jälleen mahdottomiksi ja pieni kiiruskin oli. MP vastaili, että muka helmi/maaliskuussa viimeistään lähtee liikkeelle.
trih
17.02.2008 13:24:30

Soundatahan Behkua tuo maahan joten sieltä varmaan löytyy jossain vaiheessa. Itse en tilaisi ennen kuin olisi kunnon juutuubipätkiä ja muita sampleja tarjolla. Tosin vaikka maahantuojalla testaa on toinen juttu miten laadukas tuo Bugin kaappi on. Jos ne elementit on shittiä ei voi vahvarikaan parhaalta kuulostaa. Kyllä sen yhden 6505 vertailun perusteella tuo Bugin "vastaava" on hyväsoundinen. Joidenkin mielestä parempi soundi kuin Peaveyssä.
Just.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)