Aihe: Tanssimusiikkiosaston kesäjuhlat
1 2 3 4 5 6
manjaana
11.01.2008 15:20:40
Korgien kanssa tuossa sähköpostiteltiin ja hän sanoi, että töissä on kovasti kiirettä, mutta kunhan hän ehtii, niin ottaa yhteyttä tuonne Pöystilään Lammille ja varmistaa sitten tuota päivämäärää, joten ootellaan ;o)

Kai nyt tarkoitus sitten siihen 8.6 tähdätä??
-Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen-
kuunsirppi
11.01.2008 15:23:07
Kai nyt tarkoitus sitten siihen 8.6 tähdätä??

kyl kyl, toki!
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
korgie
11.01.2008 16:50:35
Tähtääminen ei riitä. Tarttee myös osua.

Juujuu... siis päivämäärä on tuo 8.6. sillä varauksella että se Pöystilälle sopii. Yritän ehtiä ensi viikolla jossain välissä soitella sinne, ja ilmoittelen sitten kun saan vahvistuksen.
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
korgie
11.01.2008 16:53:14 (muokattu 11.01.2008 19:34:34)
Mitä todennäköisimmin osallistun rientoihin - taidan kuitenkin tällä kertaa jättää basson kotio ja keskittyä olennaiseen...

Kyllä sä sen Mustang Sallyn joudut silti soittamaan. Jos et omaa bassoa ota mukaan niin soitat sitten vaikka mun bassolla, ellet ole allerginen viisikielisille. :)
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
jykke65
12.01.2008 02:07:12

Juujuu... siis päivämäärä on tuo 8.6. sillä varauksella että se Pöystilälle sopii. Yritän ehtiä ensi viikolla jossain välissä soitella sinne, ja ilmoittelen sitten kun saan vahvistuksen.

Lähdetäänkö kuitenkin alustavasti kaikki siitä että päivä 8.6.08 on setup ja paikka Lammi, Korgie hoitaa paikan minä PA:t, säädetään sitä sitten tässä alkuvuoden kuluessa. Jos tulee parempia ideoita niin keskustellaan niistä lisää.
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
kuunsirppi
19.01.2008 11:51:43
Onkos paikka ja aika jo vahvistunut?
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
Sertzo S
19.01.2008 13:53:42
Lupaan tulla, jos voitan sitä ennen lotosta vähintään 6 oikein ja lisänumero.
mack the knife
19.01.2008 14:05:56
Lupaan tulla, jos voitan sitä ennen lotosta vähintään 6 oikein ja lisänumero.

Onpa taas vähästä kiinni.
Kaks muutaman päivän ryyppyhommaa jätät väliin ja pistät ne rahat jemmaan, niin pääset tulemaan. Eihän se nyt voi lottovoittoa vaatia pieni reissu.
COVS n:o 1.
uruttaja
19.01.2008 14:06:35
Onpa taas vähästä kiinni.
Kaks muutaman päivän ryyppyhommaa jätät väliin ja pistät ne rahat jemmaan, niin pääset tulemaan. Eihän se nyt voi lottovoittoa vaatia pieni reissu.

Sertsolla ei oo semmosta passia,jolla se saa ylittää Savon rajan.
mack the knife
19.01.2008 14:08:01
Sertsolla ei oo semmosta passia,jolla se saa ylittää Savon rajan.

Onko tuo suomeksi, että akka ei päästä?
Martso
19.01.2008 14:10:29

Ei, ku se on vaan laiska paska.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Sertzo S
19.01.2008 14:25:25

Koiranhoitohuolet on yksi syy, kun vaimo on todennäköiseti vuorotyössä.
Koiraa ei voi jättää vieraille hoitoon. Omaa autoa ei ole, joten julkisten varassa olisi tultava paikalle. En usko kuitenkaan pääseväni ja halustahan se ei ole kiiinni.
Pitäisi kai junalla mennä Lahteen ja sieltä jonkun kyydillä Lammille. Rahatilanteestani en myöskään ole tuohon aikaan aivan varma. Kyllä siellä olisi jokunen satanen oltava iloon ja riemuun ja jne.
mack the knife
19.01.2008 14:29:31
Koiranhoitohuolet on yksi syy, kun vaimo on todennäköiseti vuorotyössä.
Koiraa ei voi jättää vieraille hoitoon. Omaa autoa ei ole, joten julkisten varassa olisi tultava paikalle. En usko kuitenkaan pääseväni ja halustahan se ei ole kiiinni.
Pitäisi kai junalla mennä Lahteen ja sieltä jonkun kyydillä Lammille. Rahatilanteestani en myöskään ole tuohon aikaan aivan varma. Kyllä siellä olisi jokunen satanen oltava iloon ja riemuun ja jne.

No, en enempää houkuttele, mutta se vaan on väärä luulo, että muutama satanen pitäisi olla. Omaan reppuun pullo viinaa ja muutama kalja, muuhun siellä ei mene. No majoitus tietysti, mutta halpa oli viimeksi. Ei siellä mitään kapakkaa ole, missä menis tuhottomasti rahaa.
isojussi
19.01.2008 14:33:26
Hjuu - siis edullinen reissuhan se on.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
half
19.01.2008 15:11:05
Hjuu - siis edullinen reissuhan se on.

Oli, oli autosta meni toisen takapyörän laakeri, mutta ei se meetin vika ollut.
KoskPaavo
19.01.2008 15:47:27
Sedän voisin kyllä Lahden juna-asemalta noutaa. Eipä tuosta mulle pahaa lenkkiä tulis
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
mack the knife
19.01.2008 15:54:51
Sedän voisin kyllä Lahden juna-asemalta noutaa. Eipä tuosta mulle pahaa lenkkiä tulis

Ei se lähe, antaa olla.
Kokeilepa sinäkin tunnistaa tuosta mun omasta kuvasta jenkka.
Sertzo S
19.01.2008 17:16:14

Tuo olisi hieno juttu, joten harkitsen vielä asiaa ja lähempänä tuota ajankohtaa lopullinen päätös sitten tehdään osallistumisestani.
Bronks
19.01.2008 23:31:41

Lammi, missä se on? Onko siellä hyvää viinaa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)