Pallo-Kala 10.01.2008 18:37:59 | |
---|
SW:llä ei ollut vielä omaa topikkia, joten nyt herätellään keskustelua ja haetaan uusia faneja :) Asiaan: Komean voiton pokkasivat tuosta Ramp Music kilpailusta ja hieman rahaa taisivat vielä tuosta saada. Muutenkin minusta hyvän kuuloista musiikkia tekevät. Niille ketkä eivät ole kuulleet vielä tätä parhautta. http://www.shatteredwithin.fi |
Meadow 10.01.2008 19:41:34 | |
---|
Promokuvista ei oikein käy ilmi musiikin tyyli. :D |
Stoalainen 10.01.2008 19:43:45 (muokattu 10.01.2008 19:45:08) | |
---|
Promokuvista ei oikein käy ilmi musiikin tyyli. :D Ohan siellä se videobiisi. Mua ei erityisesti lämmittäny tämä musiikki. Liikaa tavaraa yhessä biisissä ja rumpali kikkailee minkä kerkeää. Sillä naisihmisellä on joka tapauksessa helvetin hieno ääni ikäsekseen! Sen pituinen se |
Meadow 10.01.2008 19:48:14 | |
---|
Ohan siellä se videobiisi. Mua ei erityisesti lämmittäny tämä musiikki. Liikaa tavaraa yhessä biisissä ja rumpali kikkailee minkä kerkeää. Sillä naisihmisellä on joka tapauksessa helvetin hieno ääni ikäsekseen! Juu kyllä tiiän, mutta jos joku ei ole kuullut bändiä ja katsoo promokuvia, ei välttämättä ajattele heti että metallibändi on kyseessä. En kyllä itekkään pahemmin innostunut tästä. En tykännyt mieslaulajan korinasta, eikä laulajattaren ääni oikein musiikkiin sopinut (vaikka onkin mahtava ääni!). |
Closure 10.01.2008 21:01:30 | |
---|
Kyllähän tuo käytännössä ihan menevää on. Tuo örinä on vaan jotain aivan järkyttävää. Jopa siihen asti, että biisejä ei muuten jaksa kunnella ollenkaan. Tuulin ääni toimii kyllä hyvin. Etenkin ikäisekseen. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
miscage 10.01.2008 21:14:25 | |
---|
Tuttu bändi. Ei muhun oikein iske tällainen musiikki yleensäkään, mutta kyllähän melko hyviä ovat, kun katsoo ikää (eikö nää ollu tosi nuoria?) Mutta joo, kuten Closure sanoi niin toi örinä on kyllä jotain aivan hirveätä, ja tuo rumpali on vähän adhd. Maailmassa on paljon hyviä syitä käyttää vahvoja huumeita itsetuhoisesti. |
SSilver 10.01.2008 22:45:01 | |
---|
Mulle tää bändi jättää vähän sekalaiset fiilikset. Toisaalta soitto on ihan mallikasta, muttei mitenkään erikoista, ja sitten toisaalta yhtyeellä on selvästi hyvä asenne omaan tekemiseensä, mitä on aina mukava seurata. Varmasti suurin heikkous Shattered Withinissä ovat oikeastaan kaikki lauluosuudet, sillä ainakin levytetyissä kappaleissa örinät ovat aika kehnoja ja sekä levyllä että livenä naislaulut kusevat rankasti. Hyvä että nuoria muusikoita löytyy Kouvolastakin, mutta ei se nuoruus itse musiikkia paranna sitten yhtään. Ja mitä siihen isoon sponsorointipalkintoon tulee: kiva että joillakin käy mäihä ;) You always wanted to use your penis as a billiards cue.
RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924 |
Tuttu bändi. Ei muhun oikein iske tällainen musiikki yleensäkään, mutta kyllähän melko hyviä ovat, kun katsoo ikää (eikö nää ollu tosi nuoria?) Mutta joo, kuten Closure sanoi niin toi örinä on kyllä jotain aivan hirveätä, ja tuo rumpali on vähän adhd. eiks rom soittanut näiden kanssa jossain tapahtumassa silloin maailmanvallotuksen aikoina? vai sekotanko nyt pändin Snails against humanity |