Mikko T. 11.01.2008 01:43:18 | |
---|
Mitäs sanot Mikko jos mä roudaan WW:n PA:t kaikkine hiluineen paikalle, tosin sillä varauksella että päivä ja paikka sopii kalenteriin? Rumpsuttaja, Bassuttajat, gayboardistit sun muut hanuristit tuovat sitte muut vermeet. Tohon ei voi sanoo ku totta ihmeessä! Kutsutaanko sössäysvastaava kans mukaan tällä kertaa? Kyl Matin ja Kaitsunkin pitäis... ju nou... Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
isojussi 11.01.2008 01:56:45 (muokattu 11.01.2008 02:15:51) | |
---|
MOI Tuollainen väärä ylemmyden tunne on minusta per**estä. Tai ainakin tattisTarttilasta käsin. Vanhempaa swingiä= minustä todennäköisesti suhnujatsin suurmestarien tuotoksia. Siis se soitettu, ei esim. Matti Viljasen ym. sovitukset. Ylemmyyden tunne? Toinen ilkkuu mun Ivalon keikkaa, vaikka ei edes tiä mistä oli kyse ja minä kehun Lapin Kamariorkesterin konserttimestaria. Ja kummallakaan teistä ei oo yhtään mitään käsitystä, mistä puhutte. Ylemmyyden tunne taitaa löytyä teillä peilistä. EDIT: Oikein tarkistin edelliset kirjoitukseni vielä, enkä edelleenkään ymmärrä, missä kehun itseäni - paitsi, jos herra bassotaiteilija ei tiedä, kuka on konserttimestari. Sitäpaitti jos nyt vois taas lopettaa länkyttämisen ja pysyä tässä threadissa aiheessa. Meikäläiselle nimimerkin takaa tehdyt neitimäiset provov****lut alkaa olla jo ikivanhaa esaa. E2: Ai niin se biisi - se oli Bye bye blackbird ja arri oli 18-henkiselle kamariorkesterille vasiten tuunattua amerikanherkkua. Ja Lassen soitossa on oikeesti jotain maagista. E3: Otahan välillä se kuuluisa tapletti. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
rintapek 11.01.2008 02:58:12 | |
---|
Lammilla on sahtia. Tulen ilman muuta jos vain pääsen. Matkakaan ei ole pitkä... Kertokaa päivämäärä ja sanokaa mitä romua pitää mukaan ottaa... Jos pvm sopii, niin täältä tullaan... One kind of music only - the good kind |
tiina62 11.01.2008 06:57:18 | |
---|
Vaikka sinne olikin vaikea löytää, niin mahtipaikka!!! Lupaan ainakin itse tulla ja eiköhän tuo laulajan kitaristikin jo ole koukuttunut sopivasti... heh heh... että arvaan hänen tulevan mukaan. Raumalta myös Tiina pääsee kyydillä, jos aikataulut sopii yhteen ja haluaa tulla! Voi kiitos jjsound kyytitarjouksesta. Painanpa mieleen. Voipi hyvinkin olla, että kulku on Raumalta ja takaisin silloin. :) Ja aloitetaan laulajan kitaristin ylipuhuminen jo het silleen, niin eiköhän poika saada mukaan. :) Ai niin, en ole koskaan sahtia juonut. Tuleekos siitä helposti kipeäksi? Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
kuunsirppi 11.01.2008 07:12:34 | |
---|
Saiskohan sinne täl erää lämmint vettä, heh.. Juu sopiihan se mulle :) Pitää laittaa tilaukseen ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
kuunsirppi 11.01.2008 07:17:11 | |
---|
Voi kiitos jjsound kyytitarjouksesta. Painanpa mieleen. Voipi hyvinkin olla, että kulku on Raumalta ja takaisin silloin. :) Ja aloitetaan laulajan kitaristin ylipuhuminen jo het silleen, niin eiköhän poika saada mukaan. :) Ai niin, en ole koskaan sahtia juonut. Tuleekos siitä helposti kipeäksi? Minä luulen, ettei tarvi kovin kummosia puheita pitää tuolle kitaristille. Meillä on silloin edellisehtoona keikka Espoossa, niin hän taitaa olla täälläpäin silloin ;o) Jos et oo sahtia koskaan juonu, niin....älä ehkä juokaan. Siitä tulee niiiiiin juovuksiin, niiiiin krapulaiseks ja vatsa menee niiiiiin sekasin, eikä sitä hajua kestä kukaan ja ei kannata "pro"-heikkien sanoo, että noin käy vaan, jos sahti ei oo hyvää. Mä en saa ees haistettua sitä, saatika juotua. Viime lauantaina näin taas, mitä se tekee ihmisille. Väki on niinku peikot juovuksissa, kun sitä juovat Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
vesku.ka 11.01.2008 08:33:04 | |
---|
Ja Lassen soitossa on oikeesti jotain maagista. Tästä on pakko olla samaa mieltä kun miestä on livenä kuullut useamman kerran. On muuten muutenkin mukava ja leppoisa kaveri. Kuljettiin jokin aika sitten samoissa treeneissä erään toisen harrastuksen parissa. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
isojussi 11.01.2008 08:37:20 (muokattu 11.01.2008 08:43:13) | |
---|
Tästä on pakko olla samaa mieltä kun miestä on livenä kuullut useamman kerran. On muuten muutenkin mukava ja leppoisa kaveri. Kuljettiin jokin aika sitten samoissa treeneissä erään toisen harrastuksen parissa. Juu - luonneosastokin on kokolailla kohillaan. Siinä bändissä kulminoitu rajusti klassisen ja kevyen muusikon ero: Kevyt esa näyttää kovemmalta soittajalta, kun on ja klasari useinkin päin vastoin. EDIT: Siis lauteiden ulkopuolella. EDIT: Lammilta viime kesältä? http://www.youtube.com/watch?v=D5ycGVVSmZQ&feature=related Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 11.01.2008 09:50:45 | |
---|
Jos et oo sahtia koskaan juonu, niin....älä ehkä juokaan. Siitä tulee niiiiiin juovuksiin, niiiiin krapulaiseks ja vatsa menee niiiiiin sekasin, eikä sitä hajua kestä kukaan ja ei kannata "pro"-heikkien sanoo, että noin käy vaan, jos sahti ei oo hyvää. Mä en saa ees haistettua sitä, saatika juotua. Viime lauantaina näin taas, mitä se tekee ihmisille. Väki on niinku peikot juovuksissa, kun sitä juovat Siis mikä juomassa on tuolloin vikana ? Oikean sahdin ja kiljusahdin välillä on eroa yöllä ja päivällä. |
isojussi 11.01.2008 09:57:46 | |
---|
Siis mikä juomassa on tuolloin vikana ? Oikean sahdin ja kiljusahdin välillä on eroa yöllä ja päivällä. Komppia Ukolle - kerrankin.....hehe... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 11.01.2008 09:58:56 | |
---|
Komppia Ukolle - kerrankin.....hehe... Olet muuten kompannut ennenkin :/ (ei tosin poliittisissa näkemyksissä). |
kuunsirppi 11.01.2008 10:04:33 | |
---|
Siis mikä juomassa on tuolloin vikana ? Oikean sahdin ja kiljusahdin välillä on eroa yöllä ja päivällä. Noniin, mutta jos sahdista tulee tommoseks, niin mikskä tulee sitten kiljusta? Hämeenkyröläisetkin osaa kyllä tehdä sahdin, mutta kyllä se vaan saa aikaan semmosta örvellystä, että ei mistään viinasta tule semmoseks :o( Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Noniin, mutta jos sahdista tulee tommoseks, niin mikskä tulee sitten kiljusta? Hämeenkyröläisetkin osaa kyllä tehdä sahdin, mutta kyllä se vaan saa aikaan semmosta örvellystä, että ei mistään viinasta tule semmoseks :o( Nimenomaan, M Numminen on tutkinut asiaa ja todennut, että vain keskiolubaareissa keskustelun älyllinen taso nousee korkealle. Perusteluna se, että vahvempia juomia tarjoiltaessa puhe muuttuu sangen nopeasti käsittämättömäksi mongerrukseksi. |
jjsound 11.01.2008 12:00:07 | |
---|
Mä en ainakaan ilku isojussille enkä kokoonpanolle, päinvastoin hienon kokemuksen pojat saaneet, kun vieläkin muistavat ja mun pitää kysellä tarkemmin, kun en itse siellä ollut kuulemassa. "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
isojussi 11.01.2008 12:30:07 | |
---|
Mä en ainakaan ilku isojussille enkä kokoonpanolle, päinvastoin hienon kokemuksen pojat saaneet, kun vieläkin muistavat ja mun pitää kysellä tarkemmin, kun en itse siellä ollut kuulemassa. No näin mäkin ensin ymmärsin. Pyydän sulta vilpittömästi anteeksi - Liipolan roku provosoi mut vetämään sutkin mukaan. Tarkoitin tosiaan, että on hienoa, kun konsertti jäi mieleen. Nelisen kymmentä niitä LKO:n kanssa väännettiin ja joka kerta oli mullekin aivan mielettömän upea kokemus. Niin orkasta kuin yleisöstäkin johtuen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jykke65 11.01.2008 13:01:34 | |
---|
Tohon ei voi sanoo ku totta ihmeessä! Kutsutaanko sössäysvastaava kans mukaan tällä kertaa? Kyl Matin ja Kaitsunkin pitäis... ju nou... Kutsutaan vaan! Hommaatko sä pelarguniapömpelit lavan reunalle, mä täytän sampsan mukia = ) Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
manjaana 11.01.2008 13:03:08 | |
---|
Kutsutaan vaan! Hommaatko sä pelarguniapömpelit lavan reunalle, mä täytän sampsan mukia = ) Aiellä mitään lavan reunaa ole, mut pitkä on pöytä :)) -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
manjaana 11.01.2008 13:03:49 (muokattu 11.01.2008 13:36:53) | |
---|
Mulla on kalenterissa. Kämppäkaverista ei vielä ole ihan varmuutta... Eiköhän tuo järjesty kyllä ;) -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
jykke65 11.01.2008 13:04:50 | |
---|
Aiellä mitään lavan reunaa ole, mut pitkä on pöytä :)) No ei se haittaa, meidän sössäysvastaava osuu pusikkoon jopa tasaisella;) Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
kuunsirppi 11.01.2008 15:16:52 | |
---|
Korgien kanssa tuossa sähköpostiteltiin ja hän sanoi, että töissä on kovasti kiirettä, mutta kunhan hän ehtii, niin ottaa yhteyttä tuonne Pöystilään Lammille ja varmistaa sitten tuota päivämäärää, joten ootellaan ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |