ODE 29.01.2004 13:18:46 | |
---|
Elikkäs asensin kahteen kitaraan emg:n mikit ja molemmissa on vähän maadoitusongelmaa. Ensimmäiseen kitaraan laitoin zakk wylde-setin. eli 81 ja 85. ja siiä kuuluu hirvee humina kun koskee kieliä tai potikoita tai mikkien ruuveja. Ja volumepotikka rohisee. Tuntuu niinkun mikit ei toimisi ihan täydellä teholla. Volumepotikan selkämyksestä menee kyllä johto tallaan. Toiseen kitaraan laitoin emg 81 mikin jacksonin aktiivimikin paikalle. siinä humina ei kuulu kun koskee kieliin vaan humina kuuluu aina kun ei soita. mikä avuksi? "Viinaa voi olla ilman hauskaa" |
pedalinaama 29.01.2004 13:53:09 | |
---|
ota tallaan menevä maajohto irti. emgssä ei pitäisi laittaa sitä mukaan. Very Sound! |
blöö 01.02.2004 15:11:53 | |
---|
joo, eli EMG:n aktiiveissa ei kieliä maadoiteta eli se tallaan menevä maadoitusjohto hittoon niin eiköhän pelitä. |
Insane Kane 01.02.2004 15:52:39 | |
---|
Nooh tästä sen verran että EMG suosittelee sen maadoituspiuhan irrottamista sähköiskun takia. Ja kun EMG mikeissä on mukamas joku kohinan esto hässäkkä. Itse olen kuitenkin käyttänyt aina tuota tallan maadoitusta, eli siitä tuo vika ei johdu. Joku sulla on nyt siinä bäin persiitä, joten tsekkaa kytkennät. Lyrics. Wasted time between solos. |
Oothan muistanu juottaa mikkijohdon volapotikan pohjaan? Back to the 80's |
blöö 02.02.2004 00:01:02 | |
---|
Onkos sulla graffiti-pinnoite siellä sisäkopassa? Mä jouduin yhessä skebassa ottamaan graffitipinoitetta pois kun potikoiden nastat osui graffitiin mikä johti sähköä. |
ODE 02.02.2004 11:37:47 | |
---|
En jaksanu enäää tapella vaan vein kitarat ammattimiehelle.mutta kiitoksia vastauksista. "Viinaa voi olla ilman hauskaa" |