Aihe: Tanssimusiikkiosaston kesäjuhlat
1 2 3 4 5 6
jykke65
10.01.2008 21:08:09

Jos aika ja paikka saadaan sovittua kohdilleen niin tuon kyllä PA:t! Se Lammi kuulostaa hyvältä, samalla tuon itselleni majoituksen kun joudun/saan tulla meidän Sulolla. Eli alustavasti paikalta löytyy PA:t sis. 16 kan. pöytä, mikit ständeineen/kaapeleineen (saa tuoda oman jos haluaa), 2 kulmamonitoria, 3-4 vapaata auxia johon halutessasi saat kytkeä omat napit tai kulman. Räkissä on tarpeellinen määrä kompuroita tms. härpättimiä joilla uskoisin vaativimmankin laitefriikin saavan aikaiseksi Jätkän Humpasta sinfonian. Helpointa olisi jos porukasta löytyisi joka instrumentille yksi uhrautuja joka alistaisi omat vermeensä kaikkien kidutettavaksi, ettei tarvitsis järjestää mitään lavarumbaa kesken kaiken. Sen jätän teidän murheeksenne. Kaiken mölyn mitä lavalla saatte aikaiseksi minä moninkertaistan =)
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Decker90
10.01.2008 21:39:55

Tuommosissa kokkareissa "yksinkertainen on kaunista". Ei mitään turhaa kama jumppaa ja kitarakamoistakin kaikki turhat härpättimet pois, piuha ja vahvistin, varma valinta.
Hienoo jos saadaan asiallinen pa, helpottaa eloo ja oloo kummasti. Ja maanantai aamusta on runsaasti pirtsakkaa ja "fressiä" roudaus apua =:)
"En syytä, enkä väitä...."
jykke65
10.01.2008 21:42:17

Hienoo jos saadaan asiallinen pa, helpottaa eloo ja oloo kummasti. Ja maanantai aamusta on runsaasti pirtsakkaa ja "fressiä" roudaus apua =:)

Pirtsakkaa....fressiä......hehehehehe= )
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
isojussi
10.01.2008 21:47:21
Taitaa sitten tulla pitkä koukkaus Savonlinnan Vipusenkulman kautta. ;)

Elä yllytä!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
isojussi
10.01.2008 21:50:17
Pirtsakkaa....fressiä......hehehehehe= )

Lammilla on sikahelppo roudaus.
jjsound
10.01.2008 21:55:16
Vaikka sinne olikin vaikea löytää, niin mahtipaikka!!! Lupaan ainakin itse tulla ja eiköhän tuo laulajan kitaristikin jo ole koukuttunut sopivasti... heh heh... että arvaan hänen tulevan mukaan. Raumalta myös Tiina pääsee kyydillä, jos aikataulut sopii yhteen ja haluaa tulla!
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
isojussi
10.01.2008 21:57:06
Joo varmasti seuraavana aamuna joku on vielä ihan sikana.

Me muut tuodaan vehkeitä, olis hienoa jos Jussi toisit sen Lehmipuvun?

Muitten vuoro se tänä vuonna onkin - hehe...
jjsound
10.01.2008 21:59:59
Isojussi... muuten... Oletko ollut Ivalossa keikalla??? Kun mun poikani väittävät nähneensä sut siellä??? Kertovat lehmäpuvusta ja puhaltimista... Kouluikäisiä ovat
kuunsirppi
10.01.2008 22:10:47
*tirsk*

Ottaiskos Laulaja taas Manjiksen kämppikseksi? Mä jo alustavast sanoin töissä et otan tuon virkavapaana, et pääsen mukaan... :)

Tottakai ja iliman muuta. Meille on tällä puheella varattu se sama kammari, kun viimeks. Sopiiko sulle?
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
kuunsirppi
10.01.2008 22:12:53
Vaikka sinne olikin vaikea löytää, niin mahtipaikka!!! Lupaan ainakin itse tulla ja eiköhän tuo laulajan kitaristikin jo ole koukuttunut sopivasti... heh heh... että arvaan hänen tulevan mukaan. Raumalta myös Tiina pääsee kyydillä, jos aikataulut sopii yhteen ja haluaa tulla!

Joo, luulen, että meidän kitaransoittaja on jo kanssa koukussa näihin bileisiin :o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
isojussi
10.01.2008 22:18:15
Isojussi... muuten... Oletko ollut Ivalossa keikalla??? Kun mun poikani väittävät nähneensä sut siellä??? Kertovat lehmäpuvusta ja puhaltimista... Kouluikäisiä ovat

Olin olin - männäsyksynä. Lapin Kamariorkesterin kera.
manjaana
10.01.2008 22:24:44
Tottakai ja iliman muuta. Meille on tällä puheella varattu se sama kammari, kun viimeks. Sopiiko sulle?

Saiskohan sinne täl erää lämmint vettä, heh.. Juu sopiihan se mulle :)
-Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen-
Martso
10.01.2008 22:47:30

Onko sulla jälkikasvua siellä? Hoida ne pois nopiasti, ei muuten hyvästi heilu. Ihan kokemuksesta voin sanoa. ;)
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
jjsound
10.01.2008 23:35:17
Onko sulla jälkikasvua siellä? Hoida ne pois nopiasti, ei muuten hyvästi heilu. Ihan kokemuksesta voin sanoa. ;)

On... Nuorimman sain jo takas... Ikävä kyllä vanhempi jäi sinne... Kuvaukset Isojussista niin hyviä lehmäpukua myöten ja soittiko vielä ac/dc :tä vetopasuunalla??? Noin kertoivat! Hoho!!!
mack the knife
10.01.2008 23:57:14
Mulla on kalenterissa. Kämppäkaverista ei vielä ole ihan varmuutta...
COVS n:o 1.
Rokkimamma75
11.01.2008 00:10:41
Ja tähän on sitte minunkiiiii pakko päästä, jospa ottas sellasen useemman päivän loman että löytäis LAmmille ja sieltä pois.. ;)
Life is a Bitch and so am I!
isojussi
11.01.2008 00:20:04 (muokattu 11.01.2008 00:23:43)
...Kuvaukset Isojussista niin hyviä lehmäpukua myöten ja soittiko vielä ac/dc :tä vetopasuunalla??? Noin kertoivat! Hoho!!!

Hyvä, että jäi mieleen.

Vanhempaa swingiä tosin tuli tulkittua. Konserttimestari pistelikin tosin sen tason viulusooloja, että siinä olis moni tänkin mestan munaleikkurinraapijoista pannu luuttunsa myyntiin.
okabass
11.01.2008 00:52:21 (muokattu 11.01.2008 00:54:43)
Hyvä, että jäi mieleen.

Vanhempaa swingiä tosin tuli tulkittua. Konserttimestari pistelikin tosin sen tason viulusooloja, että siinä olis moni tänkin mestan munaleikkurinraapijoista pannu luuttunsa myyntiin.

MOI
Tuollainen väärä ylemmyden tunne on minusta per**estä. Tai ainakin tattisTarttilasta käsin. Vanhempaa swingiä= minustä todennäköisesti suhnujatsin suurmestarien tuotoksia. Siis se soitettu, ei esim. Matti Viljasen ym. sovitukset.
Ceterum censeo moderator esse delendam
uruttaja
11.01.2008 01:38:29
Justiin Lapin turnee päättyy Kuusamoon edellisenä päivänä...No, pitää kahtoo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)