Aihe: Rocktron Pro-Gap Preamp linjaan
1
Jäärä
11.01.2008 09:01:37
Olen ostamassa kyseistä pedaalia. Olen nauhoittanut kitaraa suoraan linjaan , ja särösaundin aikaansaamiseksi olen laittanut väliin säröpedaalin. Jos kytken Pro-Gap:n linjaan nauhoittaessa tai linjaan mikserivahvistimeen, niin tuleeko saundi olemaan tyypillisen "sähköinen" kuin pedaalia käyttäessä ?

Kiitos vastanneille.

Mulla on tommoinen laite, mutta se ei ole mikään pedaalimallinen särö vaan räkkietunen. Muistini mukaan siinä ei ole mitään kaiutinsimulaatiota ja se särö suoraan linjaan on aika rupinen (ehkä kerran olen kokeillut n. kymmenen vuotta sitten, en muista tarkasti). Tosin siinähän on säätömahdollisuuksia normisäröpedaalia huomattavasti enemmän. Se eq on siinä loistava, jotkut kitaristit käyttävät sitä pelkkänä eq:na ja periaatteessahan tota voi käyttää vaikkapa 128 kanavaisena midiohjattavana hushina.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)