jogo3000 09.01.2008 12:34:44 | |
---|
Kyllä nuo Finkinolla ainakin tuntuvat noita tarkistelevan. Siis ainakin silloin kun minä olin alaikäinen. Vieläkin ketuttaa. Off topicia, mutta vasta AvP2:sta käydessä kaverin paperit kysyttiin. Kuitenkin 24-vuotias jamppa. Biisejä tarjolla myspace -sivuilla. |
Bluesmies 09.01.2008 15:31:52 | |
---|
Kauhuväkivaltamusikaali, jossa tyyliteltyä,mutta yllättävää, shokeeraavaa, raakaa ja erittäin veristä väkivaltaa. K-18. Ja odotukset senkus kasvaa. |
dipshit 09.01.2008 23:56:36 | |
---|
8.3/10 IMDB:ssä, huh huh. E: http://www.imdb.com/title/tt0408236/ Tää tosin ei enää ole niin iso juttu kuin olisi ollut muutamia vuosia sitten. Puhun siis noista korkeista pisteistä. Nykyään vähänkin laadukkaampi leffa saa lähes väistämättä 8.0+ arvion IMDb:ssä. Kuvitelkaa esimerkiksi että mm. Spider-Man 3:lla ja Transformersilla oli alkuaikoina arvosanana 8.4... |
Informaatiokameli 09.01.2008 23:59:09 | |
---|
Tämä leffa ei voi olla muuta kuin jumalatonta parhautta. Kerrankin päästävät Burtonin mässäilemään verellä oikein kunnolla :) Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Twinkle 10.01.2008 04:55:14 | |
---|
Tää tosin ei enää ole niin iso juttu kuin olisi ollut muutamia vuosia sitten. Puhun siis noista korkeista pisteistä. Nykyään vähänkin laadukkaampi leffa saa lähes väistämättä 8.0+ arvion IMDb:ssä. Kuvitelkaa esimerkiksi että mm. Spider-Man 3:lla ja Transformersilla oli alkuaikoina arvosanana 8.4... Johtunee siitä, että siellä vaikuttaa kaikenikäiset ja älyiset. Kun katsoo sitä jakaumaa, niin suhteessa suurimmat ovat arvosana kymmenen ja yksi. Toisin sanoen, siellä on nämä "jee parasta! / yhyy, paskaa!" lapsukaiset paukuttamassa niitä ykkösiä ja kymppejä sisään. Tilastotiede ei sano mitään, mutta ykkösten ja kymppien suhteesta voidaan kuitenkin päätellä vähän jo jotakin, ainakin sen ettei kyseessä ole välttämättä täysin käpy leffa. |
inkognito 10.01.2008 13:43:09 (muokattu 10.01.2008 13:43:45) | |
---|
Tim Burton harvinainen nykypäivän ohjaaja tunnistettavan tyylinsä ja laadukkaan tuotantonsa vuoksi, yhtä "ei niin hyvää aikakautta" lukuunottamatta (Mars Attacks - Sleepy Hollow - Planet of the Apes). Ura kun on kuitenkin tämän edellä mainitun jakson jälkeen lähtenyt uudestaan nousukiitoon Big Fishin, Chocolate Factoryn ja Corpse Briden myötä, jonka vuoksi innolla taas tätä uuttakin elokuvaa odotan. Johnny Depp ei tosin koskaan ole ollut sydäntäni lähellä näyttelijänä, mutta Burtonin elokuvissa hänestä ei osaa ärsyyntyäkään. |
R2 10.01.2008 14:24:26 | |
---|
Johtunee siitä, että siellä vaikuttaa kaikenikäiset ja älyiset. Kun katsoo sitä jakaumaa, niin suhteessa suurimmat ovat arvosana kymmenen ja yksi. Toisin sanoen, siellä on nämä "jee parasta! / yhyy, paskaa!" lapsukaiset paukuttamassa niitä ykkösiä ja kymppejä sisään. Tilastotiede ei sano mitään, mutta ykkösten ja kymppien suhteesta voidaan kuitenkin päätellä vähän jo jotakin, ainakin sen ettei kyseessä ole välttämättä täysin käpy leffa. Täytyy myös huomioida sellainen seikka, että nämä ykkösen ja kympin väliin putoavat elokuvat eivät välttämättä herätä niin suuria tunteita, että niitä jaksaisi vaivautua arvioimaan ylipäätään. "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
Bluesmies 10.01.2008 14:56:13 | |
---|
Olihan Snakes on a Plane:kin hetken aikaa yli 8 imdb:ssä. |
Twinkle 10.01.2008 14:58:57 | |
---|
Täytyy myös huomioida sellainen seikka, että nämä ykkösen ja kympin väliin putoavat elokuvat eivät välttämättä herätä niin suuria tunteita, että niitä jaksaisi vaivautua arvioimaan ylipäätään. Jos katsot leffaa kuin tuolta imdb:stä niin noita kymppejä ja ykkösiä on suhteettoman paljon jokaisessa. vaikka leffa olisi keskimäärin vitonen, niin siellä on piikit ääripäitä kummassakin eikä jakauma ole enää normaalijakauman mukainen. |
Bacchus 10.01.2008 18:05:23 | |
---|
Tim Burtonin tyyli puree kovasti meikäläiseen, mutta musikaaleja en voi yksinkertaisesti sietää. Perse repeää siinä toistaitoisessa kiekumisen ja teatterin yhdistämisessä. Corpse Bride oli jo sen verran ala-arvoinen esitys, että pelottaa mitä tästäkin sillisalaatista tulee. |
Tim Burton harvinainen nykypäivän ohjaaja tunnistettavan tyylinsä ja laadukkaan tuotantonsa vuoksi, yhtä "ei niin hyvää aikakautta" lukuunottamatta (Mars Attacks - Sleepy Hollow - Planet of the Apes). Ura kun on kuitenkin tämän edellä mainitun jakson jälkeen lähtenyt uudestaan nousukiitoon Big Fishin, Chocolate Factoryn ja Corpse Briden myötä, jonka vuoksi innolla taas tätä uuttakin elokuvaa odotan. Johnny Depp ei tosin koskaan ole ollut sydäntäni lähellä näyttelijänä, mutta Burtonin elokuvissa hänestä ei osaa ärsyyntyäkään. Sleepy Hollow oli mun mielestä varsin kelpo esitys, vaikkei nyt mikään mestariteos. Burtonilla on kyllä vähän ailahtelevaa tuo tuotanto. Mars Attacks ei tosiaan kovin hyvä ollut ja Big Fish sekä Chocolate Factory eivät kiinnosta pätkääkään. Sen sijaan Beetlejuice ja Batmanit toimivat ainakin nuorempana, Hollow tosiaan ihan ok leffa ja Nightmare sekä Corpse Bride kiinnostaisivat kovasti. Olen Bacchusin kanssa samoilla linjoilla musikaaleista (Moulin Rougea katsoin 15 min ja sekin oli tuskaa), mutta harkitsen kyllä vakavasti että kävisin tämän katsomassa. "Näteistä pojista" Depp on ehdottomasti kärkikaartia, osaa näytellä ihan oikeastikin. Tämä leffa voisi hyvin olla poikkeus siihen sääntöön, että musikaalit on poikkeuksetta perseestä. Withdraw Thy Phallys Baboui |
Bacchus 10.01.2008 19:16:11 | |
---|
Olen Bacchusin kanssa samoilla linjoilla musikaaleista (Moulin Rougea katsoin 15 min ja sekin oli tuskaa), mutta harkitsen kyllä vakavasti että kävisin tämän katsomassa. "Näteistä pojista" Depp on ehdottomasti kärkikaartia, osaa näytellä ihan oikeastikin. Tämä leffa voisi hyvin olla poikkeus siihen sääntöön, että musikaalit on poikkeuksetta perseestä. Toivotaan, Depp kuitenkin on tämän hetken Hollywood-näyttelijöiden ehdotonta kärkikaartia. Kyllä tämä leffa on pakko luultavasti kuitenkin käydä katsomassa. |
Bluesmies 10.01.2008 19:59:16 | |
---|
Olen Bacchusin kanssa samoilla linjoilla musikaaleista (Moulin Rougea katsoin 15 min ja sekin oli tuskaa)... Mielestäni taas musikaalit ovat lähes parasta, mitä on olemassa. |
Sir Henri 10.01.2008 20:03:56 | |
---|
Mielestäni taas musikaalit ovat lähes parasta, mitä on olemassa. Kyllä vain. Kävin Lontoossa katsomassa Oopperan kummituksen ja se on vieläkin hienoin musiikkikokemus jonka olen todistanut. Leffaversiokin on aivan kohtuullinen. Saattaa olla tässä Sweeneyssäkin jotain samaa tunnelmaa kuin Kummituksessa, arvaan. Kaikesta voi tehdä bluesia. |
jigsore 10.01.2008 21:11:49 | |
---|
Tämä leffa voisi hyvin olla poikkeus siihen sääntöön, että musikaalit on poikkeuksetta perseestä. Toivottavasti. Hyvät lähtökohdat ainakin. Ainiin, olihan se Dancer In The Dark aika hyvä. SPEDELOIKKA! |
ozz3 11.01.2008 08:38:51 (muokattu 11.01.2008 08:38:58) | |
---|
Ainiin, olihan se Dancer In The Dark aika hyvä. Eikö toki unohdeta The Rocky Horror Picture Show:ta ;) M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
porcupine 11.01.2008 11:19:50 | |
---|
Tim Burtonin tyyli puree kovasti meikäläiseen, mutta musikaaleja en voi yksinkertaisesti sietää.. Eikös Nightmare Before Christmaskin ole musikaali? Aika reilusti niitä musanumeroita siinä ainakin mun muistaakseni oli. Eiköhän tämä uusi mene samaan kastiin, eli herkkua luvassa. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Milkop 11.01.2008 15:20:54 (muokattu 11.01.2008 15:21:55) | |
---|
Big Fish on kyllä yksi parhaista tai ainakin positiivisimmista leffoista mitä olen nähnyt. Niin huonoa oloa ei olekaan, ettei sen katsominen saisi hymyä huuleen. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Kulkunen 12.01.2008 13:11:32 | |
---|
Mielestäni taas musikaalit ovat lähes parasta, mitä on olemassa. Sulla on oikeus mielipiteeseesi, vaikka oletkin väärässä. Withdraw Thy Phallys Baboui |
Hipelius 02.02.2008 22:30:07 | |
---|
Aika lupaavalta kuulostaa, Burtonin elokuvat ovat aina kiehtoneet minua, eikä vähiten Danny Elfmanin ansiosta. Kirsikkana kakun päällä loistavat Beetlejuice ja Nightmare Before Christmas. Harmi ettei Elfman taida olla mukana tässä. Toivottavasti Sacha Baron Cohenin rooli ei ole iso. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> Tervesin foorumi polisi |