Milloin? Missä? Kuka järkkää? Voinko tehdä jotain? Mitä ohjelmassa? Halusin luoda selkeä topicin, jonka alta haluttu informaatio on löydettävissä, kun sitä tarvitaan. Jahka saadaan päivämäärä tiskiin, toivottavasti saan ilmoittautua A.S.A.P. Oli sen verran hauskaa viimeksi. Eli vajaa viikko sitten. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
kuunsirppi 10.01.2008 07:22:39 | |
---|
Milloin? Missä? Kuka järkkää? Voinko tehdä jotain? Mitä ohjelmassa? Halusin luoda selkeä topicin, jonka alta haluttu informaatio on löydettävissä, kun sitä tarvitaan. Jahka saadaan päivämäärä tiskiin, toivottavasti saan ilmoittautua A.S.A.P. Oli sen verran hauskaa viimeksi. Eli vajaa viikko sitten. Eikös se Korgie luvannut varata taas sen Pöystilän täysihoitola-mestan meille sunnuntaina 8.6.08? Paikkahan on siis Lammilla ja oli mun mielestä erinomainen tuohon miittiin. Lato, jossa saatiin rauhassa musisoida (soikos siellä melkein kellon ympäri silloinkin yhtä mittaa) ja mökit, joihin majoittauduttiin. Hinta oli kohdallaan ja paikan emännän laittama ruoka hyvää perusruokaa, eli tuonne mieluusti siis. Minä ainakin laitoin tuon päivämäärän jo itselleni ylös, mutta toivottavasti Korgie infoaa enemmän Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
paice60 10.01.2008 12:59:12 | |
---|
Eikös se Korgie luvannut varata taas sen Pöystilän täysihoitola-mestan meille sunnuntaina 8.6.08? Paikkahan on siis Lammilla ja oli mun mielestä erinomainen tuohon miittiin. Lato, jossa saatiin rauhassa musisoida (soikos siellä melkein kellon ympäri silloinkin yhtä mittaa) ja mökit, joihin majoittauduttiin. Hinta oli kohdallaan ja paikan emännän laittama ruoka hyvää perusruokaa, eli tuonne mieluusti siis. Minä ainakin laitoin tuon päivämäärän jo itselleni ylös, mutta toivottavasti Korgie infoaa enemmän Joo, mullekin tuntuisi käyvän tällä tietoa. KIvaa oli joo ja näihinhän jää melkein koukkuun. Vittu näitä hommia. |
Mikko T. 10.01.2008 14:21:35 | |
---|
KIvaa oli joo ja näihinhän jää melkein koukkuun. Miten niin melkein???!? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
paice60 10.01.2008 14:25:00 | |
---|
Miten niin melkein???!? Yritän välttää kaikkea addiktivoivaa toimintaa mutta vaikeata tuntuu olevan. Paitsi golfia ja tanssimusiikkiosaston kokouksia. Vittu näitä hommia. |
kuunsirppi 10.01.2008 14:43:03 | |
---|
Kyllä näihin jää koukkuun. Ei voi mtn :o/ Mutta toisaalta, mitäs sitten? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Sertzo S 10.01.2008 15:05:36 (muokattu 10.01.2008 15:06:07) | |
---|
Kyllä näihin jää koukkuun. Ei voi mtn :o/ Mutta toisaalta, mitäs sitten? Eli minä en voi ja uskalla tulla noihin bileisiin milloinkaan, sillä jään heti koukkuun, kuten m-nettiin aikoinaan jäin. No, mulla on muitakin syitä: ei autoa millä tulla, vaimon tuurityö kesäisin, joten koiranhoito jää kontoilleni yms. ja lopuksi tämä krooninen köyhyys. |
isojussi 10.01.2008 15:22:51 | |
---|
Eli minä en voi ja uskalla tulla noihin bileisiin milloinkaan, sillä jään heti koukkuun, kuten m-nettiin aikoinaan jäin. No, mulla on muitakin syitä: ei autoa millä tulla, vaimon tuurityö kesäisin, joten koiranhoito jää kontoilleni yms. ja lopuksi tämä krooninen köyhyys. Hah - mulla on ihan samat syyt, paitti ei oo koiraa vaan kaks mukulaa. Setä kans sekaan vaan! T: Nimim Lammia odotellessa.... Eiku ohan mulla toki auto - miltä pysäkiltä Setä noutetaan? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 10.01.2008 16:39:27 (muokattu 10.01.2008 17:34:15) | |
---|
Eiku ohan mulla toki auto - miltä pysäkiltä Setä noutetaan? Taitaa sitten tulla pitkä koukkaus Savonlinnan Vipusenkulman kautta. ;)
|
half 10.01.2008 17:28:32 | |
---|
Tulossa ollaan, jos mitenkään vaan passaa. |
kuunsirppi 10.01.2008 17:34:20 | |
---|
Tulossa ollaan, jos mitenkään vaan passaa. No totta mooses passaa. Pistät vaan passaamaan, niinku tietty koko muukin jengi Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
omarklah 10.01.2008 18:25:19 | |
---|
Mitä todennäköisimmin osallistun rientoihin - taidan kuitenkin tällä kertaa jättää basson kotio ja keskittyä olennaiseen... ...entässitte? |
jykke65 10.01.2008 18:43:12 | |
---|
Mitäs sanot Mikko jos mä roudaan WW:n PA:t kaikkine hiluineen paikalle, tosin sillä varauksella että päivä ja paikka sopii kalenteriin? Rumpsuttaja, Bassuttajat, gayboardistit sun muut hanuristit tuovat sitte muut vermeet. Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
ÄM 10.01.2008 19:10:20 | |
---|
Eiköhän tuo pistetä sopimaan. Mulla varmaan kulkee sit kannut mukana, kun autolla sinne täytyy kuitenkin tulla. Ja siis pois vasta seuraavana päivänä tietenkin, eli sokka irti ja rimat silppuriin. Ja Paice ottaa sit sähkökioskin vielä lisäks, eikö niin? Täytyykö tässä ruveta oikein suunnittelemaan jotain, Kenedyn murhaan verrattavissa olevaa, kuviota, että saadaan Serzo haettua paikalle. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Decker90 10.01.2008 19:23:48 | |
---|
Alustavasti Pirkanmaalta olisi ainakin yhdet (tod.näk kahdet) kitarakamat lähdössä Lammille ko. ajankohtana. Alustavasti ainoastaan siksi, että sinne on vielä niin pitkä aika ja tässä on monet kuljetus case talkoot vielä edessä = liekkö sormia jäljellä millä soitella...? "En syytä, enkä väitä...." |
Decker90 10.01.2008 19:24:57 | |
---|
Mitä todennäköisimmin osallistun rientoihin - taidan kuitenkin tällä kertaa jättää basson kotio ja keskittyä olennaiseen... Ton kun näkis.... Että Omarklah malttaa pysyä pois lauteilta? "En syytä, enkä väitä...." |
omarklah 10.01.2008 19:51:22 | |
---|
Ton kun näkis.... Että Omarklah malttaa pysyä pois lauteilta? Mie vedän nimbal *jalua jo matkalla, että saatte kantaa mut autosta suoraan petiin... ...entässitte? |
Decker90 10.01.2008 20:02:37 | |
---|
Mie vedän nimbal *jalua jo matkalla, että saatte kantaa mut autosta suoraan petiin... ...ja kun Mustang Sallyn ekoja tahteja lasketaan, nii rupee basso nurkkauksessa olemaan kuhinaa.. nimim "sokeakin kana madon löytää!" =:) "En syytä, enkä väitä...." |
manjaana 10.01.2008 20:05:47 | |
---|
Mie vedän nimbal *jalua jo matkalla, että saatte kantaa mut autosta suoraan petiin... *tirsk* Ottaiskos Laulaja taas Manjiksen kämppikseksi? Mä jo alustavast sanoin töissä et otan tuon virkavapaana, et pääsen mukaan... :) -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
jeppeq 10.01.2008 20:13:01 | |
---|
mukana, jos luoja suo. Tarvittaessa osallistun laitepuoleen, autolla tullaan ja lähetään. Välissä voi olla "tielle kelpaamatonta aikaa".. |