MetalfortheKing 17.12.2007 13:16:06 | |
---|
Sattuuko reiän ottaminen korvaan? Vois ehkä joskus harkita ottaa. Hard rock for hard hearts |
hullu_ukko 17.12.2007 13:20:37 | |
---|
Iha vitusti. Vaivut koomaan ku se sattuu nii vitusti. No jos joku alle 10-vuotias lapsi kestää korvanlehden lävistämisen juurikaan itkemättä niin kuinka paha se voi olla? Sitten toinen juttu on se, että onko sillä kivulla jotain väliä, jos lävistyksen tosissaan haluaa? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
MetalfortheKing 17.12.2007 13:40:30 (muokattu 17.12.2007 13:40:38) | |
---|
Sitten toinen juttu on se, että onko sillä kivulla jotain väliä, jos lävistyksen tosissaan haluaa? Oot ihan oikeassa, mutta kaippa sitä saa kysyä. Hard rock for hard hearts |
hullu_ukko 17.12.2007 14:01:24 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Mimi 18.12.2007 09:02:44 | |
---|
Sattuuko reiän ottaminen korvaan? Vois ehkä joskus harkita ottaa. Lävistysketju tosiaan on olemassa ja sieltä voi kysellä jatkossa lisää. Sattuminen riippuu ihmisestä, kun kaikki aistivat kivun niin eri tavalla. Omien kokemuksien mukaan voisin sanoa, että koruliikkeessä "ammuttavat" korvareiät sattuu enemmän kuin lävistysliikkeessä neulalla tehtävä reikä. Ampumalla laitettujen korujen jälkeen jää pitkäksi aikaa (tunneiksi) semmoinen paineen omainen lievä kipu ja polte siihen korvaan, ja onhan se arka eikä paranekaan kovin nopeasti. Lävistämällä se "paine" häviää nopeammin eikä itse toimenpidekään satu oikeastaan ollenkaan. Ja koska korvalävistyksissä ensimmäinen koru useimmiten on rengas, niin haava pääsee paranemaankin nopeammin. |
BMF 20.12.2007 00:10:16 | |
---|
Minulle tehtiin hakaneulalla, vähän poltti neulaa ensin ja sitten läpi. "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
koiralauri 20.12.2007 23:47:42 | |
---|
Tuo polttaminenhan ei tietenkään mikään paras tapa ole neulaa puhdistaa, kun ei lämpö riitä kaikkien bakteereiden tappamiseen, ja esimerkiksi sytkäristä jää kaasujämiä ilmeisesti jotka eivät ole kovin hyväksi, ja sitäpaitsi polttaminen heikentää ja tylsentää neulaa kovin äkkiä. Kiehuttaminen on paljon parempi jos kotona meinaa nuppineulalla tehä. Ja tietenkin desinfiointiaine on aina hyvästä. |
Rokkari- 21.12.2007 04:08:24 | |
---|
Tai sitten apteekista injektioneula muutamalla kymmenellä sentillä ja on steriili varmasti. Itse olen kaikki lävärini tehnyt näin. |
Mimi 21.12.2007 11:41:56 | |
---|
Ja siksi toisekseen injektioneulallahan siitä reiän kohdalta lähtee hyvin pieni palanen ihoa mukaan, mikä on paljon parempi, kuin jollain hakaneulalla survottu reikä. |
Miikathebest 21.12.2007 12:16:36 | |
---|
Tervesin: Foorumi polisi Opettele kirjoittamaan. Terveisin: Kielipo liisi Liikaa säröä! |
Lesko 21.12.2007 12:45:26 | |
---|
Ja siksi toisekseen injektioneulallahan siitä reiän kohdalta lähtee hyvin pieni palanen ihoa mukaan, mikä on paljon parempi, kuin jollain hakaneulalla survottu reikä. Hakaneulareiät on ihan hyviä, ei poikkea vuosien jälkeen mitenkään injektioneulanreiästä. Itsellä on molemmilla tehtyjä reikiä samassa korvassa, tosin teko on mukavampaa tuolla jälkimmäisellä :D Hakaneulalla nimenomaan survotaan se reikä.. "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
nipale 22.12.2007 21:39:37 | |
---|
mulla oli reikä korvassa jo syntyessäni... |
hanuristi 27.12.2007 21:54:19 | |
---|
mulla oli reikä korvassa jo syntyessäni... Mulla on sisäpiirin tietoa että reikä sulla oli perseessäkin |
Carvel 28.12.2007 09:26:13 | |
---|
Mulla on sisäpiirin tietoa että reikä sulla oli perseessäkin Plussa + (nauroin makeasti :DDDD) |
hullu_ukko 28.12.2007 21:34:03 | |
---|
Opettele kirjoittamaan. Terveisin: Kielipo liisi :--------------------------------------------------------------------D M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Lesko 28.12.2007 23:55:59 | |
---|
Kuinka monta viestiä tulee ennen lukkoa vielä? XD "Mitä tarkoittaa groove?"
Horatius-87 29.12.2007 02:14:23 | |
---|
yksi lisää ainakin. nooh voihan tähän samantien jotain järkevääkin laittaa. taino eipä mulla muuta kun että kolme paria ammuttu, ja yhden reijän tein ite, ihan sillä perus hakanneulalla. :) kaikki menny umpee paitsi alin, kun siitä otettiin oikein lääkärissä veitsellä pois korun tausta joka oli uponnut korvaan. oli se kyllä jännä juttu. turhan kireelle pistin korun kiinni ja en jaksanut muutamaan kuukauteen pois ottaa, niin että sinneppä se humsahti. "Terve!" - Eräs kaveri kun tavattiin. |
Pinsetti 05.01.2008 22:03:36 | |
---|
Olin kuusitoista ja meinasin pyörtyä. Se pyssy jäi jumiin mun korvalehteen, muutenkin kauhee neulakammo. En ihan pyörtynyt, mutta heikotti niin paljon ettei kävelemään pystynyt. Kaks seuraavaa ei sattunut niin paljon, en tie miks. De gustibus non est disputandum- Makuasioista ei voi kiistellä |
Seljanmarja 05.01.2008 22:24:46 (muokattu 05.01.2008 22:25:05) | |
---|
Eipä ole sattunut mua noi kuus tän hetkistä, se oli niin nopeasti ohi, ettei kerennyt edes tuntea mitään. Ensimmäiset kaksi sain joskus 6-vuotiaana. Rustoon ei kyllä kannata ottaa ampumalla, koska on suurempi vaara, että reikä tulehtuu nimim. kokemusta on. Keväällä olis tarkoitus ottaa viel helix. The freakiest show I know
Is the show of my own |
Sillä vitun pyssyllä ei kannata, eikä saa ottaa yhtään mihinkään.. älkää nyt hyvät ihmiset olko hölmöjä! Siitähän varotetaan jokasen ammattitaitoisen lävistäjän tiedoissa... "Mitä tarkoittaa groove?"