Aihe: Tänään Audition
1 2 3 4
ozz3
31.01.2004 22:01:26
Neloselta klo 23.10 alkaen, muistakaa katsoa! On kuulemma kova pätkä.

Asiasta tietämättömille: http://us.imdb.com/title/tt0235198/
"Somebody is buying them and it's not the fucking reindeer" - Bruce Dickinson 21.12.2003
Raipe
31.01.2004 22:10:03
Tuo elokuva on SAIRAS, mikäli se on se sama, joksi sitä luulen. Jotain pätkää olen jostain japanileffasta nähnyt, jossa nainen kiduttaa jotain ukkelia ja puhkaisee sen jannun silmät tuollaisella piikillä.

En tiedä onko tuo se sama, mutta katson sen silti.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
1960-1980
31.01.2004 22:12:57
Tuo elokuva on SAIRAS, mikäli se on se sama, joksi sitä luulen. Jotain pätkää olen jostain japanileffasta nähnyt, jossa nainen kiduttaa jotain ukkelia ja puhkaisee sen jannun silmät tuollaisella piikillä.

Hyshys kaikki eivät ole leffaa vielä nähneet. Joku roti spoilaamisen kanssa.
Raipe
31.01.2004 22:16:37
Hyshys kaikki eivät ole leffaa vielä nähneet. Joku roti spoilaamisen kanssa.

En minä edes tiedä oliko tuo se kyseinen leffa, voi olla että se oli joku toinen, Ichi the Killer tai joku muu.
Kyllähän noita sairaita elokuvia on Japani täynnä.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
Bluesmies
31.01.2004 22:57:48
Tää leffa on kyllä pakko katsoa!
Kitara on tyhmä!!!
trih
01.02.2004 02:38:27
Tuli katottua. Japanilaiset osaa. Ei tule heti mieleen sairaampaa elokuvaa.
Uruk
01.02.2004 11:28:40
En jaksanut katsoa aivan loppuun... Joten jos joku jaksoi, voisitteko kiltisiti kertoa mitä HELVETTIÄ siinä säkissä oli?! Se friikkasi minut täydellisesti...
"Olen A ja O. Olen alku ja loppu. Olen idiootti ja profeetta. Olen Tilu ja Lilu.
Bluesmies
01.02.2004 12:41:07
En jaksanut katsoa aivan loppuun... Joten jos joku jaksoi, voisitteko kiltisiti kertoa mitä HELVETTIÄ siinä säkissä oli?! Se friikkasi minut täydellisesti...

Siellä oli joku äijä, jolta oli katkottu molemmat jalat ja toisesta kädestä neljä sormea. Eikä mies muutenkaan kovin hyvinvoivalta näyttänyt.

Se lopun kidutuskohtaus oli kyllä melkoista katseltavaa.
Kitara on tyhmä!!!
Uruk
01.02.2004 12:50:10
Siellä oli joku äijä, jolta oli katkottu molemmat jalat ja toisesta kädestä neljä sormea. Eikä mies muutenkaan kovin hyvinvoivalta näyttänyt.

Kiitos... Ihmeellisesti se kyllä mumisi ja murisi.... Eli se ukko joka rakastui siihen psykoon kuoli mahdollisesti?
"Olen A ja O. Olen alku ja loppu. Olen idiootti ja profeetta. Olen Tilu ja Lilu.
mongoloidi
01.02.2004 12:51:37
Juu tuli tosiaan katottua.
Ja täytyy tässä vaiheessa sanoa,että oli aika sairas.
Taidan jättää nuo japanilaiset leffat vähäksi aikaa.
No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa.
Dr. Muff
01.02.2004 12:56:47 (muokattu 01.02.2004 13:22:59)
Olihan se aika kipee.
"How 'bout no sex-we'll just be friens" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians
1960-1980
01.02.2004 13:12:08 (muokattu 01.02.2004 13:14:23)
Taas nähtiin, että liika hypetys pilaa elokuvan kuin elokuvan. Ensimmäisen tunnin ajan sitä vain odotteli niitä kohuttuja kidutuskohtauksia. Sitten kun ne lopulta tulivat, niin käteen jäi vain sellainen tässäkö se nyt oli -olo.

Audition on elokuva, josta pystyy nauttimaan täysipainoisesti vain jos ei tiedä mitä lopussa tulee tapahtumaan.
Bluesmies
01.02.2004 14:16:18
Eli se ukko joka rakastui siihen psykoon kuoli mahdollisesti?

Ei kuollut. Se eka lamaannutettiin jollain aineella, ettei se pystyny liikkumaan. Sen jälkeen siihen työnnettiin vatsaan n. 20 piikkiä joihinkin kipupisteisiin. Sen jälkeen silmiin työnnettiin vastaavanlaiset piikit. Tämän jälkeen jalka sahattiin ohuella metallilangalla irti. Lopulta kuitenkin äijä selvisi hengissä.
Kitara on tyhmä!!!
Guderian
01.02.2004 14:22:03

Auditionia en katsonut, mutta näkemistäni Takashi Miiken elokuvista ei ole jäänyt kaiken sen väkivallan ja veripaltun jälkeen paljoakaan elokuvallista antia. Toisinsanoen hyvin turruttavaa ja sisällötöntä katsoa lähikuvana kidutusta ja sadismia.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
Bluesmies
01.02.2004 15:18:53
Tää leffa olis voinut toimia silloin, ku ei olis tiennyt mitään tosta loppukidutuksesta ja tätä leffaa oltais mainostettu romanttisena draamana.
Kitara on tyhmä!!!
Dr. Muff
01.02.2004 15:21:15
Auditionia en katsonut, mutta näkemistäni Takashi Miiken elokuvista ei ole jäänyt kaiken sen väkivallan ja veripaltun jälkeen paljoakaan elokuvallista antia. Toisinsanoen hyvin turruttavaa ja sisällötöntä katsoa lähikuvana kidutusta ja sadismia.

"Audition on kumminkin erillainen, Miiken hallituin työ ja yksi viime vuosien vaikuttavimmista kauhuelokuvista. Siinäkin on miikemäistä sadismia, jota ei ole helppo katsoa, mutta tällä kertaa väkivallalla on jotain sanottavaakin" - Harri Römpötti, HS

Mitäköhän Freud sanoisi?
"How 'bout no sex-we'll just be friens" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians
Bluesmies
01.02.2004 15:23:26
Mitäköhän Freud sanoisi?

"Vittu mitä paskaa!!!"
Kitara on tyhmä!!!
Guderian
01.02.2004 16:19:27

"Audition on kumminkin erillainen, Miiken hallituin työ ja yksi viime vuosien vaikuttavimmista kauhuelokuvista. Siinäkin on miikemäistä sadismia, jota ei ole helppo katsoa, mutta tällä kertaa väkivallalla on jotain sanottavaakin" - Harri Römpötti, HS

Verdamt, olisi se kai sitten pitänytkin katsoa.

Mitäköhän Freud sanoisi?

Varmaankin että 'sikari on vain sikari'.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
Xebeche
01.02.2004 21:18:36 (muokattu 01.02.2004 21:19:44)
Itse kävin katsomassa tuon elokuvateatterissa ilman sen suurempaa ennakkotietoa, kuin että kyseessä on draamana alkava elokuva, joka on jotain 'vähän muuta'. Ja oli tosiaan. Loppu tehosi karmivan hyvin, siinäkin mielessä että alku perusteli ja pohjusti lopun tapahtumat niin sekopäänaisen ja hänen tekojensa kuin tavallaan yhteiskunnallisenkin huomion näkökulmasta. Jälkimmäinen tavallaan siten, että ohjaaja on mahdollisesti peilaillut ajatusta siitä, että "tavallinen japanilainen mies-naissuhde alistaa naista, ja sorrettu yksilö kostaa kohtaamansa vääryydet" (kuten jossakin arvostelussa muistaakseni pohdiskeltiin). Toisaalta tällainen tulkinta voi olla väkinäistä allegorisuutta, voihan elokuva toimia ihan pelkkänä kauhupätkänäkin. Mutta kiintoisa ajatus kuitenkin.
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)