little.rock.angel 08.01.2008 18:26:25 | |
---|
Mun hautajaiskappale tulee ehdottomasti olemaan: Olavi Uusivirta - Me ei kuolla koskaan Tämän olen jo päättänyt aikoja sitten... Rokki on parasta huumetta! Oikeesti... |
Mmm Burn in hell. Tai vaihtoehtoisesti raffi - banana phone. |
doom crew 09.01.2008 21:49:49 | |
---|
Willie Nelson - On the road again FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
anttipi 10.01.2008 18:45:34 (muokattu 10.01.2008 18:45:47) | |
---|
Aivan sama. Saa jälkeenjäävät päättää. Saa vetää vaikka tuhkat vessanpöntöstä alas ilman turhia hautajaiskrumeluureja, jos niin mielivät tehdä. Eipä liikuta minua siinä vaiheessa. |
pwc 10.01.2008 19:44:43 | |
---|
Kuten edellä sanottiin - eipä se oloani siinä vaiheessa paranna eikä huononna, mikä biisi siellä sattuisikaan soimaan. Kaikesta huolimatta, CMX - Valoa nopeammat koneet. ja ennen kuin aurinko jäätyy se palaa hetken kuumemmin ja ennenkuin silmämme sulkeutuu mitä kaikkea ne vielä näkevät kuuma kuin metalli, täysi kuin sydän minä olen matkalla takaisin valoon kuuma kuin metalli, täysi kuin sydän ei sitä vielä nää, ei sitä vielä nää joskus yltää tuo valo tännekin ja minä muistan paikkoja joissa en ole käynyt |
sientenystävä. 14.01.2008 00:38:15 | |
---|
Devendra Banhart - Seahorse |
85423321 14.01.2008 00:57:32 | |
---|
|
Curry 15.01.2008 09:55:14 | |
---|
Se on Sinatran My way, ja biisin loppupuolella tuhkat ammutaan tykillä taivaalle. http://www.raiwo.tk |
belarusman 15.01.2008 11:44:10 | |
---|
Toi Sinatran My way on kyllä h-vetin hyvä valinta, mutta itte valitsen kumminki Jorma Kääriäisen laulaman elokuvabiisin Kaipaus! todella hieno ja pysäyttävä esitys..... Crossroads calling... |
Manaatti 15.01.2008 16:50:13 (muokattu 15.01.2008 16:53:47) | |
---|
Tool - Eulogy
He had alot to say. He had alot of nothing to say. I consider myself a road man for the lords of karma. |
Hellbender 16.01.2008 20:42:15 | |
---|
Jokohan tuli, en jaksanu lukea mutta kuitenkin: AC/DC: Hell's Bells. Once you go Sonor you never go back. |
black-dog 18.01.2008 15:26:10 | |
---|
taas uus mutta pakko laittaa: Queens Of The Stone Age - The Fun Machine Took A Shit And Died Watch my back sano kyttyräselkä |
rockitsb 02.02.2008 19:09:11 | |
---|
Alice in Chains - Nutshell, ainut kappale mikä saa kyynelkanavat auki, ehkä galaksin hienoin biisi. RIP Layne Staley. "mä olen suklaata, sä tiedät sulan kohta..." |
slipkorn 02.02.2008 22:07:15 | |
---|
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!""Viinan kanssa en rähjää, naisten kanssa en pelaa ja yöt on nukkumista, ei kukkumista varten." - Juha Mieto |
Dolly_Keys 02.02.2008 23:43:38 | |
---|
Ajattelin pitkään Queenin Who wants to live foreveria, mutta nyt tuli mieleen muitakin. Pink Floyd - Wish you were here Skid Row - Quicksand Jesus Nobuo Uematsu - To Zanarkand/Melodies of Life Jos nyt yhen valitsisin, niin oiskohan se sitte toi Quicksand Jesus. Onneks ei tarvii toivon mukaan tätä viel vähään aikaan miettiä... "Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true!" -Homer J. Simpson |
wilzhu 03.02.2008 00:32:05 (muokattu 03.02.2008 00:38:44) | |
---|
Soitan itse hautajaiskappaleeni(hautajaisissa). Tai no, sehän nyt on aivan se ja sama, mitä minun hautajaisissani tapahtuu, itsehän en sitä kuitenkaan ole kokemassa. Sama, kun jotkun juhlisivat synttäreitäni ilman minua. Muutenkin hautajaiset ovat erittäin tekopyhä tapahtuma. Ihmiset pääsevät sanomaan asioita, joita ei ole uskaltanut elävälle sanoa ja saavat siitä mielenrauhan. Sillähän ei ole mitään väliä, mitä minulle sanotaan, kun olen kuollut. Minä haluan kuulla ne asiast vielä kun elän! Jos joskus päätyisin kuolemaan oman käden kautta, suunnittelisin sitä varmaan vuoden(Tai niin kauan, kun se aikaa vaatii) ja tänä aikana pyrkisin saamaan kaikki läheiseni vihaamaan minua. Eipähän jäisi kukaan kaipaamaan, joten se olisi läheisilleni kaikkein paras tapa. Parempi, että he "pääsevät" minusta eroon, kun että joutuisivat luopumaan. Eli parempi, että se on helpotus kun tragedia. Ja ei, en todellakaan ole itsetuhoinen ihminen enkä ole sitä näillä näkymin tekemässä. Kaikki kuitenkin varmaan joskus ajattelevat, miten haluaisivat kuolla, jos olisi pakko. Elämä off. |
rockitsb 03.02.2008 11:14:15 (muokattu 03.02.2008 11:19:06) | |
---|
Soitan itse hautajaiskappaleeni(hautajaisissa). Tai no, sehän nyt on aivan se ja sama, mitä minun hautajaisissani tapahtuu, ..... Hoho, ei oo vissii kukaa läheinen ihminen kuollu sulla. edit. viimeeksi eilen kaveri kävi hautajaisissa, joissa jotkut ihmiset oli niin paskana kun voi olla, sen takia käy vituttamaa tommoset tekokyyniset kommentit. Mut onha se tekopyhää joo-o... "mä olen suklaata, sä tiedät sulan kohta..." |
Kailis 07.04.2008 18:13:42 (muokattu 07.04.2008 18:19:05) | |
---|
|
kingdom 07.04.2008 22:09:33 | |
---|
Jos joskus päätyisin kuolemaan oman käden kautta, suunnittelisin sitä varmaan vuoden(Tai niin kauan, kun se aikaa vaatii) ja tänä aikana pyrkisin saamaan kaikki läheiseni vihaamaan minua. Eipähän jäisi kukaan kaipaamaan, joten se olisi läheisilleni kaikkein paras tapa. Parempi, että he "pääsevät" minusta eroon, kun että joutuisivat luopumaan. Eli parempi, että se on helpotus kun tragedia. Ja ei, en todellakaan ole itsetuhoinen ihminen enkä ole sitä näillä näkymin tekemässä. Kaikki kuitenkin varmaan joskus ajattelevat, miten haluaisivat kuolla, jos olisi pakko. En nyt tiiä olitko mitenkä tosissasi, eikä tää varsinaisesti ole tämän ketjun aihe, mutta itsemurha on omaisille aika varmasti vittumaisempi tapa kuin luonnollinen kuolema. On aika helppoa syyttää itseään toisen huonosta olosta, varsinkin sen jälkeen kun joku on tuohon ratkaisuun päätynyt. Jättää ikäviä arpia. |
-Cale 07.04.2008 22:22:16 | |
---|
Soitan itse hautajaiskappaleeni(hautajaisissa). Tai no, sehän nyt on aivan se ja sama, mitä minun hautajaisissani tapahtuu, itsehän en sitä kuitenkaan ole kokemassa. Sama, kun jotkun juhlisivat synttäreitäni ilman minua. Muutenkin hautajaiset ovat erittäin tekopyhä tapahtuma. Ihmiset pääsevät sanomaan asioita, joita ei ole uskaltanut elävälle sanoa ja saavat siitä mielenrauhan. Sillähän ei ole mitään väliä, mitä minulle sanotaan, kun olen kuollut. Minä haluan kuulla ne asiast vielä kun elän! Jos joskus päätyisin kuolemaan oman käden kautta, suunnittelisin sitä varmaan vuoden(Tai niin kauan, kun se aikaa vaatii) ja tänä aikana pyrkisin saamaan kaikki läheiseni vihaamaan minua. Eipähän jäisi kukaan kaipaamaan, joten se olisi läheisilleni kaikkein paras tapa. Parempi, että he "pääsevät" minusta eroon, kun että joutuisivat luopumaan. Eli parempi, että se on helpotus kun tragedia. Ja ei, en todellakaan ole itsetuhoinen ihminen enkä ole sitä näillä näkymin tekemässä. Kaikki kuitenkin varmaan joskus ajattelevat, miten haluaisivat kuolla, jos olisi pakko. Luulenpa että se mieli vielä muuttuu kun pääset pahimmista angsteistasi eroon. |