onko Trinityssä mahdollista jollain polkimella hypätä soundia "ylös" ja "alas" En tiedä onko sellasta millä pystyy sekä ylös että alas vaihtaan soundia, mutta jos riittää että vaan toiseen suuntaa saa vaihdettua nii se onnistuu vaikka ihan tavallisella sustain pedaalilla. Tökkäät pedaalin vaan switch reikään ja global napin takaa säädät, että vaihtaako se sitä soundia ylös vai alas. Tätä mä oon joskus käyttäny ja pienellä kikkailulla on ihan toimiva ratkasu. Putosin kellarista vinttiin, polveen meni roska ja silmään tuli haava. |
Mismatch error 09.01.2008 17:24:44 | |
---|
Veikkaisin että midin kautta olis mahdollista liikkua kumpaanki suuntaan. Tarvii jonku kontrollerin, joka lähettää oikeat komennot. "All aboard the Honky Tonk Train!" |
rainmaker 03.08.2008 20:38:00 | |
---|
Vanha on ketju joo, mutta en viitsi uutta avata asiani takia. Tuossa trinityssäni ku on tuo korppuasema. Pystyyköhän sitä mitenkään "upgreidaamaan" cd-rom -asemaksi? Helpottaisi soundien siirtämistä kiippariin huomattavasti, kun ei tarvitsisi ympäri kylää etsiä sellasta tietokonetta, missä vielä on korppuasema.. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
JPQ 03.08.2008 20:39:48 | |
---|
Vanha on ketju joo, mutta en viitsi uutta avata asiani takia. Tuossa trinityssäni ku on tuo korppuasema. Pystyyköhän sitä mitenkään "upgreidaamaan" cd-rom -asemaksi? Helpottaisi soundien siirtämistä kiippariin huomattavasti, kun ei tarvitsisi ympäri kylää etsiä sellasta tietokonetta, missä vielä on korppuasema.. noh liitäntähän normaalisti noille eri medioilla ihan eri joten ei varmaan tilalle mutta saakohan tuohon scsi ohjainta trinityyn en tosiaankaan muista josko sitä kautta. ps. mulla kaikissa koneissa korppuasema jopa siinä jonka ainoa asennettu käyttis ei sitä tue vakiona. |
rainmaker 03.08.2008 20:43:52 | |
---|
noh liitäntähän normaalisti noille eri medioilla ihan eri joten ei varmaan tilalle mutta saakohan tuohon scsi ohjainta trinityyn en tosiaankaan muista josko sitä kautta. ps. mulla kaikissa koneissa korppuasema jopa siinä jonka ainoa asennettu käyttis ei sitä tue vakiona. Jees... Läppärin omistan, niin tässä ei tosiaan korppuasemaa ole. Pitää varmaan jostain halvalla investoida joku ulkonen korppuasema tähän. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Katajama 09.10.2008 09:55:14 | |
---|
Missäköhän hintaluokassa nykyään Triniry Pro liikkuu? Ajatuksena olis myynti talven aikana... |