uruttaja 18.12.2007 09:22:42 | |
---|
Mr.Cannon, alias Olavi Kivikoski, vaikka se vissiin oikeasti oli Kohvakka, etsi myös Suomen parasta esiintyjää. Itse tämä Cannonin näköinen herrasmies soitti bassoa ihan omalla taktiikalla ja lauloi jonkun biisin. Hän ei ollut Suomen paras. |
Sertzo S 18.12.2007 11:01:04 | |
---|
Mr.Cannon, alias Olavi Kivikoski, vaikka se vissiin oikeasti oli Kohvakka, etsi myös Suomen parasta esiintyjää. Itse tämä Cannonin näköinen herrasmies soitti bassoa ihan omalla taktiikalla ja lauloi jonkun biisin. Hän ei ollut Suomen paras. Oikea nimi on Ville Kohvakka, mutta taiteilijanimi Olavi Kivikoski. |
Tankero 18.12.2007 13:10:39 | |
---|
No nyt täytyy yhtyä ed. Minä kans. Varmasti, vissiin. |
Basso-Aslak 20.12.2007 14:46:03 | |
---|
Meillä se esiintyi vain solistina ns. sambaillassa Seinäjoella Cumulus-hotellissa. Pari mukavannäköistä sambatyttöä oli mukanaan ketkuttelemassa. Joo, Joensuussa koin samanlaisen taidepaukun, Suomen Cannoni käväisi sielläkin sambatyttöinensä kompattavana. Herran bassonsoitosta, mihin aiemmin taidettiin viitata, en tiedä, itse kun bassua tumputin mutta se laulu, se "laulu"... huh. . |
Avanaq 20.12.2007 15:22:14 (muokattu 20.12.2007 16:00:59) | |
---|
Martti Metsäkedon orkesterista: Niinpä, ...............mutta kun sitä onkin sitten kuningasosa koko illasta...... Mistä moisen käsityksen olet saanut? Ei normi-iltana MMO soita merkittävästi muita bändejä enempää lattareita. Ne vain kuulostavat oikeasti lattareilta eivätkä biittimössöltä. |
EP 20.12.2007 16:51:08 | |
---|
Martti Metsäkedon orkesterista: Mistä moisen käsityksen olet saanut? Ei normi-iltana MMO soita merkittävästi muita bändejä enempää lattareita. Ne vain kuulostavat oikeasti lattareilta eivätkä biittimössöltä. Juu joo ja mitä sitten vaikka oliskin "lattareita"? ..hyvää se tekkee kaiken maailman humpan ja mainitsemasi biitin välissä! |
vesku.ka 20.12.2007 17:13:50 | |
---|
Jos tykkää ylitempoista ja kiilaamisesta. Tarkistappa taas se lääkitys. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
Avanaq 20.12.2007 17:59:49 | |
---|
Juu joo ja mitä sitten vaikka oliskin "lattareita"? ..hyvää se tekkee kaiken maailman humpan ja mainitsemasi biitin välissä! Sorgen huono lainaus. Joku vain oli "valittanut" MMO:n lattarimäärästä. Minulle se sopii oikein hyvin - tai vähän enemmän voisivat soittaa. |
tanssija? 01.01.2008 12:12:38 | |
---|
Ilman musiikkia eli siis muusikoita elämä olis tosi tylsää, kiitos teille jotka saatte hymyn huulille ja jalat liikkeelle =) Itse pidän seuraavia ammattitaitoisina ei paremmuusjärjestyksessä: Finkut Fernet Hänen orkesterinsa ;) Rosso Omega M Metsäketo Mistral La Strada joku tärkeä varmaan unohtuu, koska monta hyvää. Eilen olin nauttimassa La Stradan musisointia... Osaisinpa minäkin |
Sertzo S 01.01.2008 12:15:22 | |
---|
Ilman musiikkia eli siis muusikoita elämä olis tosi tylsää, kiitos teille jotka saatte hymyn huulille ja jalat liikkeelle =) Itse pidän seuraavia ammattitaitoisina ei paremmuusjärjestyksessä: Finkut Fernet Hänen orkesterinsa ;) Rosso Omega M Metsäketo Mistral La Strada joku tärkeä varmaan unohtuu, koska monta hyvää. Eilen olin nauttimassa La Stradan musisointia... Osaisinpa minäkin Hyvä lista! Lumipallo-orkesteri Taisto Lunkan luotsaamana on tuohon vielä hyvä lisä. Toki muitakin vielä löytyy. :) |
tanssija? 01.01.2008 12:37:58 | |
---|
Hyvä lista! Lumipallo-orkesteri Taisto Lunkan luotsaamana on tuohon vielä hyvä lisä. Toki muitakin vielä löytyy. :) Jes monta hyvää bändiä jotka jäi mainitsematta :) Liian vähän tulee kehuttua soittajia=iskee ujous monesti, mutta yritän hymyillä heille ja taputtaa kun olen tykännyt kuulemastani. Tällä hetkellä ei vain ääntä kuulu kun taputan, mutta ehkä soittajat sen snaijaa ketkä tykkäämisen osoittaa taputtamalla ja mukana laulamisella. Joskus olen haaveillut laulajan urasta, heh heh niin kuin moni muukin varmaan. Oikein Hyvää Uutta Vuotta kaikille muusikoille! =) eräältä musiikista, laulamisesta sekä tanssimisesta nauttivasta naiselta |
Timi 01.01.2008 14:36:25 | |
---|
Jes monta hyvää bändiä jotka jäi mainitsematta :) Liian vähän tulee kehuttua soittajia=iskee ujous monesti, mutta yritän hymyillä heille ja taputtaa kun olen tykännyt kuulemastani. Tällä hetkellä ei vain ääntä kuulu kun taputan, mutta ehkä soittajat sen snaijaa ketkä tykkäämisen osoittaa taputtamalla ja mukana laulamisella. Joskus olen haaveillut laulajan urasta, heh heh niin kuin moni muukin varmaan. Oikein Hyvää Uutta Vuotta kaikille muusikoille! =) eräältä musiikista, laulamisesta sekä tanssimisesta nauttivasta naiselta Lämmin kiitos sinulle! Timi! Kylmän viileesti! |
Marshall83 06.01.2008 18:33:38 | |
---|
Eilen oltiin Mistralin kanssa samalla keikalla, kyllä sujui soitanta hienosti! -Asia kunnossa. |
okabass 06.01.2008 19:06:33 | |
---|
Eilen oltiin Mistralin kanssa samalla keikalla, kyllä sujui soitanta hienosti! MOI Istuin ko. basistin kanssa -olisko ollu torstaina- kaljalla Lahdessa. Sekin puoli sujui kiitettävästi. Leppoisaa oli. Ceterum censeo moderator esse delendam |
DynaMika 09.01.2008 05:33:11 | |
---|
Tämä kirjoitus on osoitettu teille MUSTAVALKOKENGILLE ja teidän daameille. Oletteko ikinä miettineet mistä SUOMALAINEN tanssikulttuuri on saanut alkunsa!? Alkulähtöinen ajatushan on se, että jörjestetään huvitilaisuus, missä tarjotaan ohjelmaa. Ohjelma piti sisällään usein myös musiikkiesityksiä ja lopuksi tanssit. Kaikilla oli HAUSKAA, eikä niin kuin nykyään, että joku "tanssikoulun käynyt" tulee kiukkusena huutamaan, että liian nopea hidas valssi, tai ei ole tullut yhtään polkkaa tai jiveä, vaikka olis juuri edellisessä setissä tullutkin. Opetelkaa nauttimaan hetkestä! Älkää olko niin tosikoita asianne kanssa! Minäkin harrastan Golfia, mutta en mene kiukkuisena ratamestarille aukomaan päätäni, jos jollain radalla on ruoho jäänyt hieman pitkäksi. Sopeudun tilanteeseen ja NAUTIN!!! Valmis! |
Tämä kirjoitus on osoitettu teille MUSTAVALKOKENGILLE ja teidän daameille. Oletteko ikinä miettineet mistä SUOMALAINEN tanssikulttuuri on saanut alkunsa!? Alkulähtöinen ajatushan on se, että jörjestetään huvitilaisuus, missä tarjotaan ohjelmaa. Ohjelma piti sisällään usein myös musiikkiesityksiä ja lopuksi tanssit. Kaikilla oli HAUSKAA, eikä niin kuin nykyään, että joku "tanssikoulun käynyt" tulee kiukkusena huutamaan, että liian nopea hidas valssi, tai ei ole tullut yhtään polkkaa tai jiveä, vaikka olis juuri edellisessä setissä tullutkin. Opetelkaa nauttimaan hetkestä! Älkää olko niin tosikoita asianne kanssa! Minäkin harrastan Golfia, mutta en mene kiukkuisena ratamestarille aukomaan päätäni, jos jollain radalla on ruoho jäänyt hieman pitkäksi. Sopeudun tilanteeseen ja NAUTIN!!! No just. :( Provoksikin aika kehno. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
isojussi 09.01.2008 10:50:56 | |
---|
No just. :( Provoksikin aika kehno. No äläs ny - Ookko koskaan aatellu, että marisijalle vois vatata "Tempo oli kyllä paikallaan, mutta onhan se toki kokemattomalle vään hankala tanssia" Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 09.01.2008 10:52:39 | |
---|
No just. :( Provoksikin aika kehno. Kenelleköhän tämä oli osoitettu? Joku tanssi.net lienee olis ollut oikea suunta "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Martso 09.01.2008 10:55:44 | |
---|
No äläs ny - Ookko koskaan aatellu, että marisijalle vois vatata "Tempo oli kyllä paikallaan, mutta onhan se toki kokemattomalle vään hankala tanssia" Tarkotin, että noita tuon tyyppisiä postauksia on ollu jo ihan tarpeeksi. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
isojussi 09.01.2008 10:58:26 | |
---|
Tarkotin, että noita tuon tyyppisiä postauksia on ollu jo ihan tarpeeksi. No toki - mutta jos kaveria vaikka helpotti, kun sai avautua.......hehe. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |