Blenderhead 29.01.2004 12:03:49 | |
---|
Eiköhän ne kaikki Nosturin keikat ole ikärajattomia. Siellä on aikuisten puoli sitten erikseen ;) Juu, loistava uutinen kyllä tuo. Uusin levy rokkaa niin perkeleesti! Oiskohan Mr. Brett mukana tuolla kiertueella, tuskin.. Entäs uudella levyllä? Mr.Brett soittaa vain levyllä. Ja muutamalla harvalla keikalla. Toivottvasti vaivautuu europpankiertueen avauskeikalle. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |
Errorist 29.01.2004 13:31:27 | |
---|
Mr.Brett soittaa vain levyllä. Ja muutamalla harvalla keikalla. Toivottvasti vaivautuu europpankiertueen avauskeikalle. Mr. Brettin jos näkis niin huh. Olispa mahtavata. Vois se ehkä uuden levyn julkaisukeikalle/keikoille tullakin. Siinähän se soittaa itekin kuitenkin. Mutta toisaalta melkosen kiireinen mies. Käykääpäs veljet ja siskot tutustumassa uusiin EuroNicen sivuihin. |
chico_miguel 29.01.2004 20:15:11 | |
---|
Tuonne mennään! Koska liput tulee myyntiin? "Eres tú cabron hijo de puta" |
Anarkiapurilainen 30.01.2004 17:56:34 | |
---|
No onhan mies soittanut jazz ja heavybändeissä. Kyllähän noissa monipuolisuutta oppii. Lähti sakkiin, koska halusin nimenomaan soittaa punkrockia. On Wackerman ainakin levytystensä perusteella punkkia pääasiassa soitellut. Ainakin minä miellän tyypin päätöiksi rumpaloinnit Vandalsin joululevyllä (ja live-rumpalina Josh Freeseä paikkaamassa) sekä Suicidal Tendenciesin ja Infectous Groovesin levytykset. ST:n levyistä omistan Freedumbin, jossa mielenkiintoisinta on juuri rytmisektio Josh Paul / Brooks Wackermanin työskentely. Brooksin veli vanhin Chad Wackerman on sitten enemmän jaska/fuusiomiehiä, soitellut mm. Frank Zappan kanssa. Keskimmäinen veljessarjasta John vaikuttaa kai myös jazz-rumpalina, että tämän tietäen ei paljon yllätä Brooksin tyylin monipuolisuus. Se, että Schayer joutui lopettamaan sairauden takia oli ikävää, mutta musiikillisesti vaihto oli juuri sitä, mitä bändi kaipasi. |
Blenderhead 30.01.2004 18:33:17 | |
---|
On Wackerman ainakin levytystensä perusteella punkkia pääasiassa soitellut. Ainakin minä miellän tyypin päätöiksi rumpaloinnit Vandalsin joululevyllä (ja live-rumpalina Josh Freeseä paikkaamassa) sekä Suicidal Tendenciesin ja Infectous Groovesin levytykset. ST:n levyistä omistan Freedumbin, jossa mielenkiintoisinta on juuri rytmisektio Josh Paul / Brooks Wackermanin työskentely. Brooksin veli vanhin Chad Wackerman on sitten enemmän jaska/fuusiomiehiä, soitellut mm. Frank Zappan kanssa. Keskimmäinen veljessarjasta John vaikuttaa kai myös jazz-rumpalina, että tämän tietäen ei paljon yllätä Brooksin tyylin monipuolisuus. Se, että Schayer joutui lopettamaan sairauden takia oli ikävää, mutta musiikillisesti vaihto oli juuri sitä, mitä bändi kaipasi. Niin en minä tarkaan tiedä missä kaikkialla Brooks on soitellut, mutta satuin joskus netistä lukemaa, että jonkin näköistä ja jazz ja heavy taustaa on. Enemmänkin. Voin olla väärässäkin. Joka tapauksessa monipuolisuutta tuli lisää ja se on plussaa. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |
Anarkiapurilainen 30.01.2004 18:49:21 | |
---|
Onko kukaan muuten kuullut Brooks Wackermanin sooloprojekti Hot Pottyä, jossa hän soittaa ainakin kitarat ja rummut sekä laulaa? Joskus olen MP3sia yrittänyt etsiä, mutta heikoin tuloksin. 2 täyspitkää on vissiin julkaissut omakustanteina. |
Blenderhead 30.01.2004 21:26:10 | |
---|
Onko kukaan muuten kuullut Brooks Wackermanin sooloprojekti Hot Pottyä, jossa hän soittaa ainakin kitarat ja rummut sekä laulaa? Joskus olen MP3sia yrittänyt etsiä, mutta heikoin tuloksin. 2 täyspitkää on vissiin julkaissut omakustanteina. Pitääpä tähyilla jos vastaan tulee. Ilmoittelen jos näen. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |
Errorist 31.01.2004 00:56:09 | |
---|
Onko kukaan muuten kuullut Brooks Wackermanin sooloprojekti Hot Pottyä, jossa hän soittaa ainakin kitarat ja rummut sekä laulaa? Joskus olen MP3sia yrittänyt etsiä, mutta heikoin tuloksin. 2 täyspitkää on vissiin julkaissut omakustanteina. Minäkin olen tätä yrittäny metsästellä. Eipä löytyny. Mielenkiintoista olis kyllä kuulla minkälaisia sooloprojektihässäköitä hra Wackerman on saanut kasaan. Käykääpäs veljet ja siskot tutustumassa uusiin EuroNicen sivuihin. |
Eiköhän Nosturissa ole se perinteinen anniskelualue, eli ei ikärajaa. Milloinkohan mahtaa tulla liput myyntiin? |
Anarkiapurilainen 15.02.2004 04:01:41 (muokattu 15.02.2004 04:08:02) | |
---|
Minäkin olen tätä yrittäny metsästellä. Eipä löytyny. Mielenkiintoista olis kyllä kuulla minkälaisia sooloprojektihässäköitä hra Wackerman on saanut kasaan. Nyt löytyi jotain, interpunk.comin kaupassa oli 45 sekuntin ääninäyte Hot Pottyn uusimmalta levyltä One Step Closer to Broadway . Aika levottoman kuuloista, Vandalsin mieleen tuovaa punkrokkia. Tämä levy on jostain vielä saatava! http://mp3.interpunk.com/29556-2.mp3 Edit: Toinen biisi löytyy realaudiona tuolta: http://www.garageband.com/artist/hotpotty |
Il Brutto 16.02.2004 12:50:31 | |
---|
Nytpä on piletti sinne viittä vaille hyppysissä. Vielä pitäisi käydä se toimipisteestä hakemassa. There's something in the world today/Don't know what it is but it sure smells rotten/Babylon's burning and the fire seems waterproof -Armstrong/Frederiksen |
Blenderhead 16.02.2004 12:52:35 | |
---|
Nytpä on piletti sinne viittä vaille hyppysissä. Vielä pitäisi käydä se toimipisteestä hakemassa. Nyt on minullakin liput matkalla. Varasin liput puolen kymmenen nurkilla. Meinasi paniikki iskeä kun lippupalvelun sivusto ilmoitti koko ajan, että liput on myyty loppuun. Kuitenkin sitten sain varattua ne. Kummallista. Ja eikun postia kyttäämään. Maksanut kun olen jo. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |
Anarkiapurilainen 16.02.2004 13:49:09 | |
---|
Lippu tilattu ja maksettu. Nettisivut ilmoittavat että muutamia on vielä jäljellä. |
SiwamieS 16.02.2004 15:04:13 | |
---|
Voi vittu että voi vituttaa. Unohdin että ne tuli tänään myyntiin... Hienoa, minä. Pitää tarkkailla tilannetta... There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |
Il Brutto 16.02.2004 16:47:28 | |
---|
Meinasi paniikki iskeä kun lippupalvelun sivusto ilmoitti koko ajan, että liput on myyty loppuun. Kuitenkin sitten sain varattua ne. Kummallista. Tämän huomasin myös minä kauhukseni. Juuri siinä puolen kymmenen maissa näytti, että vapaata on, vaan kun pisti, että nyt tahon ne liput, niin oli jo myyty. Muutaman kerran ramppauksen jälkeen onneksi myi. Huh. There's something in the world today/Don't know what it is but it sure smells rotten/Babylon's burning and the fire seems waterproof -Armstrong/Frederiksen |
Blenderhead 17.02.2004 20:30:54 | |
---|
Tämän huomasin myös minä kauhukseni. Juuri siinä puolen kymmenen maissa näytti, että vapaata on, vaan kun pisti, että nyt tahon ne liput, niin oli jo myyty. Muutaman kerran ramppauksen jälkeen onneksi myi. Huh. Eikö ollutkin järkyttävä tunne. Minä ainakin koin elämäni järkyttävimmät hetekt kun tuli imoitus, että liput ovat loppuneet. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |
Bloso 17.02.2004 22:35:20 | |
---|
Vittu saatana vittu, unohdin myös tän. Nyt lippupalvelu ilmoittaa toistaiseksí täyteen varattu. Perkele |
Blenderhead 18.02.2004 01:25:16 | |
---|
Vittu saatana vittu, unohdin myös tän. Nyt lippupalvelu ilmoittaa toistaiseksí täyteen varattu. Perkele Sellasta se on. Elämä on perseestä. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |
Il Brutto 18.02.2004 16:15:24 | |
---|
Eikö ollutkin järkyttävä tunne. Minä ainakin koin elämäni järkyttävimmät hetekt kun tuli imoitus, että liput ovat loppuneet. Oli semmoinen tunne, että "tämä ei voi olla mahdollista" ja "ei kai taas". Tuolla ei kai taasilla tarkoitan sitä, kun en meinannut saada piljettejä metallicaan. Sitten sain. Jesh, kohta hakemaan ne liput ja se on siinä. There's something in the world today/Don't know what it is but it sure smells rotten/Babylon's burning and the fire seems waterproof -Armstrong/Frederiksen |
Blenderhead 19.02.2004 21:52:13 | |
---|
Äähihi. Ny t on enää odottelu jäljellä. Liput tuli tänään postissa. Wii. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |