Aihe: Mansun
1
Kailis
26.12.2007 00:36:56 (muokattu 26.12.2007 00:43:43)

Jo edesmennyt brittibändi. Six levy on aivan mieletön kokonaisuus. Negative biisissä upea video
http://www.youtube.com/watch?v=8fuHuCpmpf0
Six biisin video pohjautuu levy-yhtiön editoimaan singleen, biisistä on tehty hirvittävä, lattea versio
Isomies
03.01.2008 22:06:56
Bändin ekalevy Attack of the gray lantern oli jo sen verran kova tajunnanräjäyttäjä, että sen jälkeen bändi ei enää pystynyt vastaavaan suoritukseen vaan (ikävä kyllä) tahti ja taso hiipui loppua kohti. Loistavia levyjä ovat kyllä myöhemmätkin teokset. Sääli vaan,että bändin elinkaari jäi niin lyhyeksi. Ikävä jäi..
Kailis
03.01.2008 23:49:14 (muokattu 03.01.2008 23:55:39)

Bändin ekalevy Attack of the gray lantern oli jo sen verran kova tajunnanräjäyttäjä, että sen jälkeen bändi ei enää pystynyt vastaavaan suoritukseen vaan (ikävä kyllä) tahti ja taso hiipui loppua kohti. Loistavia levyjä ovat kyllä myöhemmätkin teokset. Sääli vaan,että bändin elinkaari jäi niin lyhyeksi. Ikävä jäi..

On se ekakin kyllä hieno, mutta mainitsemani Six on mielestäni parempi. Taxloss (Attack of the...) biisin videossa levy-yhtiön kuvausiin antamat rahat heitetään asemalla väkijoukkoon. Ootellaan Paul Draperin sooloa...
http://www.youtube.com/watch?v=vGtCMzdNV60
Diablero
05.01.2008 02:46:20
cancer on paras biisi
anttipi
05.01.2008 15:39:23

Loistava bändi oli kyllä. Tykkäsin Litte Kixistäkin suurimmalta osin. Paul Draper on edelleen suuri vaikuttaja meikäläiselle biisintekijänä. Jotenkin herran melodiakoukut ja draamantaju sytyttää aina vaan.
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
Kailis
05.01.2008 20:45:19 (muokattu 05.01.2008 20:46:37)

Loistava bändi oli kyllä. Tykkäsin Litte Kixistäkin suurimmalta osin. Paul Draper on edelleen suuri vaikuttaja meikäläiselle biisintekijänä. Jotenkin herran melodiakoukut ja draamantaju sytyttää aina vaan.

Hyvä bändi teilläkin. Ja diggailette Magazinea, Secondhand Daylight on mun suosikki. Aasinsilta, Mansunhan on versioinut Shot by Both Sides biisin
naiboli
09.01.2008 03:31:49
cancer on paras biisi

Komppaan! Ja muutenkin koko Six levy jaksaa aina vaan innostaa. Joka kerralla siitä löytää jotain uutta.
Sanoinkohan taas jotain tyhmää...
Kailis
09.01.2008 15:14:51

Voe helevata... Minä olen jo pitkään pohdiskellut että olenko minä ainut suomalainen Mansun-diggari/muusikko Suomessa, mutt onhan niitä näköjään muitakin.

Draperin Pauli (eli edesmenneen yhtyeen nokkamies) on höpötellyt että bändi saatetaan kasata uudelleen. Jonka vuoksi aiheesta on vastikään aloitettu vetoomus bändin paluun puolesta.

Tossa osoite jos haluu käydä nimen laittamassa:

http://www.petitiononline.com/Mansunre/petition.html

ps. meni se edellinenkin vetoomus läpi, eli julkaisivat sen neljännen täyspitkän Kleptomanian vaikka bändi oli jo hajonnut, tosin hieman keskeneräisenä (ei se mua kyllä siinä haittaa, tykkiä matskua silti)

Teillähän on ihan vitun kova bändi!!! Tuli vähän Ratas mieleen, joka on myös hyvä
naiboli
09.01.2008 16:20:39
Oho, nythän mä vasta tajusin Kailis kuka sä oot.. Respect! :)

Ainiin ja mitä Magazineen tulee, tiesitte varmaan että Mansun ja Howard Devoto äänittivät yhdessä tyylikkään Railings-biisin.
Kailis
09.01.2008 18:47:38

Oho, nythän mä vasta tajusin Kailis kuka sä oot.. Respect! :)

Ainiin ja mitä Magazineen tulee, tiesitte varmaan että Mansun ja Howard Devoto äänittivät yhdessä tyylikkään Railings-biisin.

Älä ala vittuilemaan...=D Kuuntelin tuossa Chad Who Loved Me biisin ja ihmettelemään että mikä se eläin on joka rääkyy siinä lopussa? Kissa? Jonkun bändinjäsenen persoonallisesti moukuva kolli vois olla lähellä.
naiboli
09.01.2008 19:23:59
Älä ala vittuilemaan...=D Kuuntelin tuossa Chad Who Loved Me biisin ja ihmettelemään että mikä se eläin on joka rääkyy siinä lopussa? Kissa? Jonkun bändinjäsenen persoonallisesti moukuva kolli vois olla lähellä.

No nyt kun otit puheeksi, pitihän se mun kokeilla kuunnella takaperin. Kyllä se vähän kissalta kuulostaa. Ja toisesta kanavasta taas kuuluu koiran räksytystä. Jospa siinä on ollut joku elämää suurempi idea.
Kailis
09.01.2008 19:58:43

No nyt kun otit puheeksi, pitihän se mun kokeilla kuunnella takaperin. Kyllä se vähän kissalta kuulostaa. Ja toisesta kanavasta taas kuuluu koiran räksytystä. Jospa siinä on ollut joku elämää suurempi idea.

Kuuntelitko ihan skraitalla?
naiboli
09.01.2008 20:10:28
Kuuntelitko ihan skraitalla?

En sentään.. En ole omistanut sellaista pitkilleen. :) Pistin raidan Cubase ohjelmaan ja käänsin takaperin.
Kailis
09.01.2008 20:13:31

En sentään.. En ole omistanut sellaista pitkilleen. :) Pistin raidan Cubase ohjelmaan ja käänsin takaperin.

Näin myös pelkäsin että omistautuneena miehenä hän näin toimi
Mechanizm
10.01.2008 09:22:30
Hemmetin hieno bändi oli. Attack of the Grey Lantern on oma suosikki, sitä tulikin aikanaan pyöritettyä aikaslailla. Sääli että laittoivat pillit pussiin ja ihme etteivät kummempaa suosioita brittien ulkopuolella saaneet.
CQB 241
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)