Aihe: Nile
1 2 3 4 523 24 25 26 2733 34 35 36 37
WinterMad
30.11.2007 14:58:23
Ei kuulemma monitoreiden läpi saanut basareista mitään selvää ennen kuin vaihtoi moduulista samplea ja senkin jälkeen oli vielä vähän hankalaa hahmottaa missä mentiin.

Varsinaisen soundcheckinhän Nile teki ennen ovien aukaisua, 5 biisiä muistaakseni vetivät. Voi olla että minulla oli kello väärässä mutta muistaakseni aloittivat ihan ajallaan 2315.

Tässäpä tämä näköjään sanottiinkin. Monitorointiongelmia...
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave?
Skebaholikko
03.12.2007 21:07:59

Kaikki orjamestarien alamaiset, huomio!! Karl Sanders ja Dallas Toler-Wade jauhamassa tauhkaa ja teorioita egyptiläisten jumalten moshpitistä megakonserttiin Gizan pyramidien juurella huomenna tiistaina 4.12. Radio Korroosiossa Oi fm:llä klo 18.00-20.00!

Pohjois-Karjalassa 101,5 megahertsiä (kaapelitalouksissa 95,2) ja netissä kautta maailman:
Avaa selaimen WMPlayeriin: www.oifm.fi/kuuntele
Avaa streami jollain muulla soittimella: http://media.streaming.fi:8000/oifm.m3u
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
Räkkipeli
03.12.2007 22:00:04
Pitääpä tulla kuulolle.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
kouranka
04.12.2007 18:11:13

Eikös ollut, että ainakin Tampereen keikalla, Nilen bändin merchandisen myynnin hoiti swampmusic vai?
Nyt herkutellaa!
Räkkipeli
16.12.2007 18:03:05
Ei helvetti! Jumalauta mä rakastan tätä bändiä!! Vitti ei voi olla päivääkään kuuntelematta!! Parasta tällä hetkellä!!!!! ö)GÖ"¤YH#QÖONwresdszfewg..

NP: In Their Darkened Shires!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
UnBrain
16.12.2007 18:17:56

^ Täytyy sanoa että mulla on ihan samanlainen ongelma.
Kyllä tokenee!
Torniojaws
16.12.2007 18:29:06

NP: In Their Darkened Shires!

Frodo!

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Räkkipeli
16.12.2007 18:35:34
Frodo!

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Noooh, tohkeissaan sitä jää sanat vajaiksi..
paavi666
16.12.2007 20:50:35
Ei helvetti! Jumalauta mä rakastan tätä bändiä!! Vitti ei voi olla päivääkään kuuntelematta!! Parasta tällä hetkellä!!!!! ö)GÖ"YH#QÖONwresdszfewg..

Sama juttu. Oon muuten huomannut että Nileä jaksaa kuunnella kauemmin putkeen kuin muita döödis bändejä kyllästymättä, esim. Cannibal Corpsea tai Deicideä jonkin aikaa kunneltua tulee vähän sellanen fiilis että nyt on yliannostus kyseistä bändiä eikä jaksa enää, mutta Nileä kuunnellessa en itse ainakaan kyllästy niin helposti. Jännä juttu.
ballfish
16.12.2007 20:56:37
Sama juttu. Oon muuten huomannut että Nileä jaksaa kuunnella kauemmin putkeen kuin muita döödis bändejä kyllästymättä, esim. Cannibal Corpsea tai Deicideä jonkin aikaa kunneltua tulee vähän sellanen fiilis että nyt on yliannostus kyseistä bändiä eikä jaksa enää, mutta Nileä kuunnellessa en itse ainakaan kyllästy niin helposti. Jännä juttu.

Nilen aihe viehättää. Corpsen surprise buttsecks-kuvailut ei kauaa kiinnosta. :D
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
mega
17.12.2007 13:59:21

Allekirjoittanut menetti Get in the Pit:iä varten tehdyn videohaastatteluneitsyyden Dallasin kanssa ennen Tampereen keikkaa:

Osa 1: 4 minuuttia
http://www.youtube.com/watch?v=-hw6bH1Cm7E

Osa 2: 9 minuuttia
http://www.youtube.com/watch?v=D4t76oCR6VA
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
Deino
30.12.2007 15:38:27

Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Waterin musiikkivideo :)

http://www.youtube.com/watch?v=_aCnobHS41k
ANtTIKRISTUS
09.01.2008 06:31:10
Karl vääntää uutta soololevyä täksi kesäksi! Odotettavissa kyllä täydellisyyttä, jos jatkaa Saurian Meditationin tyylissä.

En oo kuunnellu, kantsiiko mun?
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat.
Torniojaws
09.01.2008 11:26:20

En oo kuunnellu, kantsiiko mun?

Jos pidät niistä Nilen egyptiläisistä väli-instrumentaaleista, niin ehdottomasti. Jos et, niin turhaan kuuntelet. Se sisältää pelkästään niitä instrumentaalijuttuja. Tosin toiseksi viimeisessä biisissä on hulvaton mahtiponteilu David Vincentin toimesta :)
paavi666
09.01.2008 20:09:56
Jos pidät niistä Nilen egyptiläisistä väli-instrumentaaleista, niin ehdottomasti. Jos et, niin turhaan kuuntelet. Se sisältää pelkästään niitä instrumentaalijuttuja. Tosin toiseksi viimeisessä biisissä on hulvaton mahtiponteilu David Vincentin toimesta :)

Onhan Of The Sleep Of Ishtarissakin vokaalit, taitaa olla itse Sanderssin poika laulamassa ja erittäin hieno kappale muutenkin. Saurian Meditation kolahtaa kyllä meikäläiseen.
"Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus.
Torniojaws
09.01.2008 20:16:48

Onhan Of The Sleep Of Ishtarissakin vokaalit, taitaa olla itse Sanderssin poika laulamassa ja erittäin hieno kappale muutenkin.

No se. Niin ja Elder God Shrinessä se legendaarinen "Ei oo, ei omenaa" chantti :)
lxi
09.01.2008 20:18:29
Onhan Of The Sleep Of Ishtarissakin vokaalit, taitaa olla itse Sanderssin poika laulamassa

Ei ole. Mike Breazeale on hän nimeltään.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
S3k7u
10.02.2008 11:48:18

Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Waterin musiikkivideo :)

http://www.youtube.com/watch?v=_aCnobHS41k

Jep huomasin itse kans ton:D Näkee videostaki heti että mikäs Sebek se siellä riehuu!
lethus1
11.02.2008 19:01:58
Mitä vitua:

Nilen foorumeilta, Karl Sandersin suusta puhuttaessa kesän festareista:

"GrassPop and Tuska.
Only two that are both Logistically AND Economically Viable. "

Ei jumalauta. Katellaanha. Nyt on mahista että Tuska tulee olemaan taas viimevuotta kovempi. Huh helvetti.

Vielä kun saisi viralliset ilmoitukset muutamasta muustakin.

TUSKA !
Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)