Metal_Late 02.01.2008 20:27:18 (muokattu 02.01.2008 20:29:01) | |
---|
ok... Meikän Kitaralle vain se et meiän rumpali meni liikaa vinguttaa floikkaa ja meni 6 kieli ,just ekoina päivinä kun tilasin sen .Kun vaihdoin kielet siihen niin otettin koko floikka pois kun ei tiedetty sitä systeemiä :( floikan sivulta vain lähti 2 pientä palasta silkki pinnasta , onneks ei sen pahemmin käyny. Toiselle kitaralle HB paskalle rumpali onnistu telomaan 6 kielen (Harley Benton laatua) soittaessaan Metallican Whiplas introa :D |
ToxicRone 03.01.2008 15:06:20 (muokattu 03.01.2008 15:08:03) | |
---|
Itelle kävi sika huono tuuri kun pudotin kiireessä ja vahingossa kitaran lattialle sängyltä. Tone-nappi osui ensimmäisenä maahan ja painui sisään ja ympäriltä halkeili puuta. Sain liimattua paikoilleen ja normaalisti toimii mutta on tuo kyllä helvetin ruman näköinen :S eniten vituttaa se ettei ole mikään halpa kitara, maalipintaa lähti ja muuta, mutta olen rakkaalleni luvannut kun rahaa saan vähän kerättyä niin teettää RR-mallisen mahonkirungon Amfisoundilla. :D |
cruel_destiny 03.01.2008 16:57:00 | |
---|
Olen myös kuullut että uniklubi yhtyeen basisti oli päättäny rikkoa bassonsa (Gibson thunderpitrti) ja iski bassonsa tonttiin tuloksena oli ilmeisesti täysin ehjä basso ja esiintymislavassa basson mentävä reikä. en yhtään ihmettelisi, thunderbirdit on sen verran isoja ja lavat nyt yleensäkkin, nooh... lastulevyä tai 15mm vaneria... I eat rice and curry everyday surreal |
Banaanimies 03.01.2008 18:32:28 | |
---|
Niimpä, hirveesti en uniklubia dikkaa mutta tuolle pitää nostaa hattua |
FensonGibder 05.01.2008 14:16:30 | |
---|
uniklubi yhtyeen basisti oli päättäny rikkoa bassonsa (Gibson thunderpitrti) ja iski bassonsa tonttiin tuloksena oli ilmeisesti täysin ehjä basso ja esiintymislavassa basson mentävä reikä. *ittu, nää nykyrokkarit säälittää.. Pete olis varmaan nauranut. Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
Lateksi 05.01.2008 17:07:58 | |
---|
*ittu, nää nykyrokkarit säälittää.. Pete olis varmaan nauranut. Eikös Pete (kai me samaa miestä ajattelemme...) lähinnä hajotellut soittimia lavalla? Kyllä minusta on miehekkäämpää hajottaa lava soittimilla. Siitä mennään missä vire on matalin. |
maksu 06.01.2008 13:02:45 | |
---|
Eikös Pete (kai me samaa miestä ajattelemme...) lähinnä hajotellut soittimia lavalla? Kyllä minusta on miehekkäämpää hajottaa lava soittimilla. Eiköhän se ole kaikille itsestäänselvää kenestä puhutaan :D Plus että ainoa Pete jonka mä tiedän tuhonneen soittimiaan on tuo Townshendin poika. Nyt kun sanoin ton, niin kyse olikin tietysti jostain suomalaisen underground hooceebändin kitaristista tai jotain muuta jotta nolaan itteni. Mutta joo oishan se miehekästä jos sen lavan hajottaisi a. kokonaan ja b. tarkoituksella sillä yhellä bassolla :D http://www.lost.eu/6f703 |
FensonGibder 06.01.2008 15:51:08 | |
---|
Eikös Pete (kai me samaa miestä ajattelemme...) lähinnä hajotellut soittimia lavalla? Kyllä minusta on miehekkäämpää hajottaa lava soittimilla. Niin, sama kuin alkaisi keikalla soittamaan hampailla ja kieli jäisi jumiin hampaiden väliin. Siinä bändi hiki hatussa vetää täytemusaa, kun lead-kitaristi ei saa revittyä kitaraa suusta.. Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
reative 07.01.2008 12:23:06 | |
---|
joskus bileissä himassa päätin alkaa sitte soittelemaa jotakii aika tuhdissa humalassa ja tökkäsin piuhan kiinni vaffarii ja toisen pään kitaraa, ja lähin sitte hakemaa juotavaa keittiöstä unohtaen et piuhat oli kiinni...tuliha siin sitte vaffarin jakki vähän kärsineeks eikä se piuhakaa enää oikei toiminu. sen lisäks muutaman kerran kitara tippunu hihna petettyä, eile viimeks. |
Skebaristi 07.01.2008 12:56:22 | |
---|
On muuten yllättävän tuskallista löytää ensimmäinen lommo täysin ehjästä kitarasta. Tunsin piston sydämmessä, kun huomasin Espin lakkakerroksessa painauman :D Möö |
Veepee 07.01.2008 14:06:42 | |
---|
Erään keikkareissun päätteeksi olin keikkapakumme sisällä pakkaamassa tavaroita oikeaan ja ammattimaiseen järjestykseen. Väsyneenä ja varsinkaan tyhmänä ei vaan kaikkea ymmärrä, esim seuraavia asioita: - miksauspöydän liukas vanerinen case ei voi pysyä huopapäällystettyjen pa-kaappien päällä kovin kauan - kuorma kannattaa sitoa aina ja joka ikinen kerta - kitara voi matkustaa vaurioitta vain kovassa casessa Eli kamat kasaan, ovet kiinni ja matkaan. Ensimmäisessä mutkassa pakun takaa kuuluu *rämpsis* ja uusi miksauspöytä sirvahtaa kaappien päältä suoraan pehmeässä pussissa olevan kitarani päälle. Onneksi kitarani pehmensi miksauspöydän alastuloa sen verran etten joutunut maksumieheksi tai saanut turpaani. Kitaraa ei aluksi näkynyt miksauspöydän alta ja pelkäsin sen olevan vähintään kolmessa palassa. Ihmetys oli suuri, kun strato kömpi ulos pussistaan ilman mitään näkyviä vaurioita. Potikoiden nupit ottivat kuitenkin sen verran itseensä, etteivät enää suostu lähtemään irti kitarasta vaikka ruuvipenkin avulla suostuttelisi. K: Suden sukulaisia?
V: Supikoira, konootti ja pingo.
K: Kukan osat?
V: Verhiö, teriö, hetiö, emiö, kukio ja sikiö. |
Point 07.01.2008 14:23:12 | |
---|
On muuten yllättävän tuskallista löytää ensimmäinen lommo täysin ehjästä kitarasta. Tunsin piston sydämmessä, kun huomasin Espin lakkakerroksessa painauman :D totta, itse löysin ltd:stäni pienen painauman kaulan liitoskohdassa= ( |
Khammett 07.01.2008 16:05:02 | |
---|
totta, itse löysin ltd:stäni pienen painauman kaulan liitoskohdassa= ( Ja Minä myös. |
Spiral 07.01.2008 16:08:35 | |
---|
Kaveria löin kitaran lavalla päähän illan päätteeksi yltyneen kitarasooloni aikana. Kaverille haava päähän, kitara meni epävireeseen. |
tilujätkä 07.01.2008 16:17:13 (muokattu 07.01.2008 16:19:40) | |
---|
On muuten yllättävän tuskallista löytää ensimmäinen lommo täysin ehjästä kitarasta. Tunsin piston sydämmessä, kun huomasin Espin lakkakerroksessa painauman :D Sama tunne kun löysin omatekemästä stratosta kolhun. No, ei tunnu kolhut sen rungossa enää miltään, se hyvä siinä ekassa kolhussa on :D Kaveria löin kitaran lavalla päähän illan päätteeksi yltyneen kitarasooloni aikana. Kaverille haava päähän, kitara meni epävireeseen. Yksi nimeltä mainitsematon nimimerkki shred_eater löi mua taannoin koulun pommarissa bassolla päähän kun olin kumartuneena jotain säätöjä laittamaan :D Lyömäsoitinhan se basso on, ja päästä sai komeet kaiut aikaan. |
Mirk0 07.01.2008 19:19:02 (muokattu 07.01.2008 19:19:29) | |
---|
On muuten yllättävän tuskallista löytää ensimmäinen lommo täysin ehjästä kitarasta. Tunsin piston sydämmessä, kun huomasin Espin lakkakerroksessa painauman :D Sama tunne oli kun huomasin että akustisen Hellwegin kaulaan oli tullut epämukava painauma. Nykyään tuota samaa painaumaa on hyvä käyttää soittaessa. :D näin ne kitaran heikkoudet muuttuvat vahvuuksiksi. |
Wolfie 07.01.2008 19:50:55 (muokattu 07.01.2008 19:51:49) | |
---|
On muuten yllättävän tuskallista löytää ensimmäinen lommo täysin ehjästä kitarasta. Tunsin piston sydämmessä, kun huomasin Espin lakkakerroksessa painauman :D Painauma? Onhan kyllä jos arvosoittimessa on painauma. Tokaissa ensimmäinen pieni kolhu tuli ryminän kanssa ja kerralla puupintaan saakka ilman mitään pieniä esivalmisteluja. Silloin v****tti. Edelleenkin on hienoinen käyrä kohollaan tuon takia. Myyntiarvo on sen siliän tien kadonnut. Olen mietiskellyt myyntiä tai kiertoon muuten laittoa, mutta eipä tuota mahda kannattaa myydä tuossa kunnossa. Shitä shattuu ja shitä rattaa... Onneksi ei kuitenkaan sen arvokkaampi soitin ole kyseessä. Edit: päivittelyä Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Ze Kink 07.01.2008 20:13:35 | |
---|
Viime keikalla lähti taas potikannuppi irti, jostain syystä ne pysyy muuten ihan hienosti kiinni, mutta keikoilla joko meinaa lähteä irti tai irtoaa. Outoa. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Skebaristi 07.01.2008 20:24:51 | |
---|
Painauma? Lakkapinta vähän lohjennut, mutta ei ole maalia lähdenyt. Eipä nuo kitarat minulle mitään koriste-esineitä ole, joten ei menoa haittaa. Möö |
Lakkapinta vähän lohjennut, mutta ei ole maalia lähdenyt. Eipä nuo kitarat minulle mitään koriste-esineitä ole, joten ei menoa haittaa. Näinhän se. Hankin tuon Tokain sillä mielellä, että jos ei ala miellyttämään, laitan kiertoon. Ei ole oikein kaikkein mieleisin soitin minulle tuo strato malliltaan. Olen opetellut ja hiljalleen alkaa tuntumaan inhimilliseltä soittimelta. Ei tuota kehtaa ainakaan nyt laittaa vaihtoon, on sen verran tunteet pinnassa tuon kanssa. En koriste-esineeksi kyllä soittimia minäkään hommaile, mutta olisi mukavampi laittaa eteenpäin ensiluokkaista materiaalia. Pitänee päivitellä joskus mikkipolitiikka kuntoon tuohon Tokaihin ja antaa mennä vaan. Ja sattuihan sitä näemmä muutakin muille kalustoille. Vahvistin tipahti kerran melkein lattiaan. Sain kopin polven korkeudelta, eikä mitään muuta tullut kuin järkyttävä vekki seinään siihen kohtaan, mihin räkkivahvarin korvake lipsahti koppauksen yhteydessä. Onneksi oli sen verran jo osumaa ottanut seinä eikä seinän omistajakaan siitä liiemmin stressiä repinyt niin hyvin kävi. Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |