aaro 05.01.2008 16:08:58 | |
---|
Terve! Olen pitkän mietinnän jälkeen kallistumassa ajatukseen midi/softajärjestelmään perustuvasta kiipparityöasemasta. Aluksi voisi hankkia käteen sopivan mdi-keyboardin sekä sopivan softan ja äänikortin, mikäli tarpeen. Ajatus oli, että työasemaa voisi jossain välissä laajentaa hankkimani 80-luvun alun täyskokoisen kirkkourun(ääni tulee kuitenkin kaijuttimesta, ei pilleistä) jalkioll, jos siitä modifioisi midi-jalkion. Hieman olen hommaan tutustunut, että sen ei kovin vaativa urakka pitäisi olla, kunhan jostain vaan löytää tai tilaa sopivat lisäosat. Itse en ole kuitenkaan juuri sähköhommia/käsityöhommia tehnyt, jotenk kiinnostaisi, onko etelä suomen tai siis uudenmaan ja hämeen alueella ketään asiaan perehtynyttä henkilöä joka osaisi auttaa hommaa eteenpäin.. |
maza 06.01.2008 11:24:39 | |
---|
En ole jalkiota koskaan sen kummemmin tuunannut mutta Doepferiltä saat varmaan osat. www.doepfer.de |
Sami E 06.01.2008 13:44:16 | |
---|
|
moder 06.01.2008 20:34:21 | |
---|
Näppärä kaveri tekee tuon hajottamalla jonkun halvan midi-koskettimiston. Itsekin moista suunnitellut. |
Tällaista myytiin Huutonetissä muutama kuukausi sitten: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=66611655 Ei tainnut mennä silloin kaupaksi (?) juuri tuollaista olen suunnitellut! Pahus kun ei kyseisen henkilön yhteystietoja ole nähtävissä... Näppärä kaveri tekee tuon hajottamalla jonkun halvan midi-koskettimiston. Itsekin moista suunnitellut. Juum. Itsekin lueskellut juttuja netistä aiheesta. Tosin itsellä ei ole tarpeeksi elektroniikkatuntemusta hommaan. Muuan kaverilta ajattelin kysellä olisiko kiinnostunut projektista, hän kun tuntee elektroniikka, mutta aina olisi parempi olla tekemässä midiasioissa kokenut henkilö... |
KatriMelua 07.01.2008 20:40:16 | |
---|
juuri tuollaista olen suunnitellut! Pahus kun ei kyseisen henkilön yhteystietoja ole nähtävissä...
Kannattaa klikata tuolla sivulla myyjän nimeä ja sieltä lähetä käyttäjälle yksityisviesti. Kolahtaa kaverin sähköpostiin ja vastailee sitten jos vastailee. Vaatii kirjautumisen huuto.nettiin. |
aaro 07.01.2008 22:04:17 | |
---|
Kannattaa klikata tuolla sivulla myyjän nimeä ja sieltä lähetä käyttäjälle yksityisviesti. Kolahtaa kaverin sähköpostiin ja vastailee sitten jos vastailee. Vaatii kirjautumisen huuto.nettiin. juum näin mietinkin että on ainoa tapa saada kaveriin yhteys. Rekisteröityminen taitaa olla ilmaista... joku päivä pitää koitella! |
JPQ 08.01.2008 04:00:47 | |
---|
juum näin mietinkin että on ainoa tapa saada kaveriin yhteys. Rekisteröityminen taitaa olla ilmaista... joku päivä pitää koitella! Ainakin vielä vähän aikaa sitten oli lopetin tosin itse tahmaa/bugittaa saakutisti huuto.net nykyisin. ja sääntöjä muutettu niin että koska vain voivat maksullisen tehdä siitä kivaa se oli viimeinen tikki minulle. |