Aihe: POD X3 - julkaistu
1 2 3 4 58 9 10 11 1230 31 32 33 34
Räbbänä
20.12.2007 20:04:26
Näyttäisivät hiukan Thomannilla tiputtaneen XT Liven hintaa, aiemminhan kyseinen lattialauta maksoi reilut 450€ ja nyt hinta pudonnut neljäänsataan. Ihme kyllä torilla vielä XT livet liikkuvat käytettyinä 350€ hinnoilla.
stapani
22.12.2007 15:24:48
Yep

Pod X3 live hinta päivitys :
444,-

http://guitare.playback-europe.com

laitoinpa tilauksen muhimaan.....

Stapani
DaKiller
22.12.2007 18:03:43

Yep

444,-

Stapani

Eissäähh..... Nyt ottaa jo koville vastustaa....
Ben_D
22.12.2007 18:33:21

Suosittelen...ei tän parempaa himastudioäänitysmallinnusäänikortti yhdistelmää ole.
http://evincemetal.com/
WanhaWetäjä
23.12.2007 04:47:23

Yep

444,-

Stapani

Jumangegga!Kerroppa sitten kuinka kauan meni kun sait tavaran...noissa ulkomaankaupoissa mua aina häiritsee nuo takuuasiat, eli mites ne hoituu?

Treella joutus maksaan 300€ väliä jos antas ton XT Liven vaihdossa!!!
Ei tuu kauppoja...no, jos käteisellä ostais niin vissiin 490€ ois hinta...

Ts taitaa mennä XTLive myyntiin siihen kolmeensataan...
DaKiller
27.12.2007 16:11:21

Nojoh. Jatketaan aiheesta typerät kysymykset: Jos moisen härpäkkeen hankkisin ja mahdollisesti äänittämisen ohella haluaisin tuuttailla ääntä myös vahvistimen omaisesti kaapin kautta, niin vaatiko se sitten päätevahvistimen vai? Ja jos kaapin innostuu rakentelemaan, niin ilmeisesti stedeokaappi?
Antti1
27.12.2007 16:17:49
Sähän voit pistellä menemään tuon 5150:n läpi, ei tarvii mitään ostella.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
DaKiller
27.12.2007 16:41:00

Sähän voit pistellä menemään tuon 5150:n läpi, ei tarvii mitään ostella.

Näinpä. Mutta sen verran laiska olen, että reenikseltä tuo siso ei kyllä lähde kotiin mukaan ja olisihan se mukava kotonakin soitella niin että naapuritkin kuulee... ;) Ja tuollainen värkkääminen ja rakentelu vain on niin pirun hauskaakin.
MauCer
27.12.2007 16:53:30
Mites mites, onkos nuo metal packit kannattavia ostoksia?
Antti1
27.12.2007 16:59:26
Joo no siinä tapauksessa mä tekisin juuri sun kuvaileman systeemin, eli stereokaappi ja päättäri.

Ei, koska ne on tossa jo valmiiksi sisällä.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Pelsi
27.12.2007 22:18:56
Tätä X3 Liveä olen nyt jonkin verran räpläillyt taas, ja yksi kysymys olisi teille, jotka ovat ko. laitteeseen perehtyneet. Saako tuota wah-toiminnon volumea säädettyä mistään? Laite tuntuu lyövän aika tavalla lisää volumea wahia käytettäessä, enkä valikoista ole löytänyt mitään volume-optiota tälle toiminnolle. Vai kuuluuko sen käyttäytyäkin niin? Minulla kun ei aikaisempaa kokemusta waheista ole.
| >-)))>
wiggy
28.12.2007 01:40:32

Ei sitä wahin volumea saa säädettyä. En ole kyllä itse huomannut, että se X3L:ssä olisi mitenkään häiritsevän kovalla.

Muuten se tasonnosto ei ole mikään wahin perusominaisuus. Omistamistani waheista Morley tuuttasi puhtaan kanavan särölle, Dimewah vain silloin kun boost-nappula on pohjassa.
WinterMad
28.12.2007 01:59:24

...Mutta jos ihan muuten vaan kysyt niin kyllä on. Sain tietokoneella Gearboxilla Metal Shop -paketilla 5min ruuvaamisella paremmat soundit kuin vakiomallinnoksilla hullulla tahkoamisella.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave?
gunner
29.12.2007 14:37:44
Sain tossa juuri Pod x3 liven huoneen lattialle. Koitin vähän nauhotella, mutta ongelmaksi tuli, etten saanut millään podia toistamaan tietokoneen ääniä. Laitoin podin tietokoneen äänikorttiasetuksista sekä nauhotus- että toiston oletuslaitteeksi, ja lisäksi valitsin Reaperiin podia mihin pystyin. Ja kuulokkeet laitoin podin phones -lähtöön, mutta tästä kuulin kuitenkin ainoastaan podin kitarat.

Hetken säätämisen jälkeen kyllästyin ja laitoin tietokoneen äänilähdöstä piuhan podin cd/mp3 tuloon. Toimii kaikki toki näinkin, mutta ymmärtääkseni tämän pitäisi toimia kätevämminkin pelkästään podin läpi, vai olenkohan ymmärtänyt väärin?
Ultimate Girl Band !
Ukko
29.12.2007 19:02:48

Treella joutus maksaan 300€ väliä jos antas ton XT Liven vaihdossa!!!
Ei tuu kauppoja...no, jos käteisellä ostais niin vissiin 490€ ois hinta...

Ts taitaa mennä XTLive myyntiin siihen kolmeensataan...

Niin muuten joutuu maksaan täällä Espoossakin saman välirahan (nylkyri Fazer musassa). Isommin nettoon jos myyn vanhan suoraan jollekulle.
johanssen
04.01.2008 01:06:52

Jos X3:sta vetäsee suoraan äänikorttiin, niin mikä on järkevin vaihtoehto:

1. SPDif out -> SPDif in
2. Right out -> RCA R in
Left out -> RCA L in
3. Rigth out, Left out -> y-haaroitin -> line in
4. Tyytyä suosiolla käyttämään USB:n kautta ulkoisena korttina.

Mulla on äänikortissa vain yksi 1/4" line/mic input. Musasoftana FL7. Pod-Vehje tuloo ens viikolla, niin olis hyvä olla tarvittavat piuhat valmiina eikä kuitenkaan hommata turhaa eli tällasta kysäisin, koska ei tästä keskustelusta mulle näköjään kaikki selvinny, vaikka paljon tuli tietoo...
asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat
Ben_D
04.01.2008 06:57:52

Jos X3:sta vetäsee suoraan äänikorttiin, niin mikä on järkevin vaihtoehto:

1. SPDif out -> SPDif in
2. Right out -> RCA R in
Left out -> RCA L in
3. Rigth out, Left out -> y-haaroitin -> line in
4. Tyytyä suosiolla käyttämään USB:n kautta ulkoisena korttina.

Mulla on äänikortissa vain yksi 1/4" line/mic input. Musasoftana FL7. Pod-Vehje tuloo ens viikolla, niin olis hyvä olla tarvittavat piuhat valmiina eikä kuitenkaan hommata turhaa eli tällasta kysäisin, koska ei tästä keskustelusta mulle näköjään kaikki selvinny, vaikka paljon tuli tietoo...

Mulla menee Right Out -> Edirol FA-66 RCA-In1, Right Out -> Edirol FA-66 RCA-In2.
http://evincemetal.com/
MauCer
06.01.2008 17:26:48 (muokattu 06.01.2008 17:29:09)
Tässä pompin x3:n ja xt:n välillä. Mitään studiojuttuja ym ei vielä ole, mutta ehkäpä jotain yksikseni äänittelen. Eikös tossa x3:ssa tullut metal packit ym mukana? Tjaa ja tuleeko tuon mukana mitään softia ym?
DaKiller
06.01.2008 19:39:06

Tässä pompin x3:n ja xt:n välillä. Mitään studiojuttuja ym ei vielä ole, mutta ehkäpä jotain yksikseni äänittelen. Eikös tossa x3:ssa tullut metal packit ym mukana? Tjaa ja tuleeko tuon mukana mitään softia ym?

Ainakin bassolle ja laululle käy sitten sama vehjes. Metal packit käsittääkseni löytyy x3:sta. Nyt varmaan saisi halvalla käytettyä xt:tä mutta tuota x3:sta kaupassa testanneena on valinta aika selvä... Kyllä se vain tuntui kaikinpuolin hyvältä vehkeeltä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)