WanhaWetäjä 07.01.2008 12:39:15 | |
---|
Juu, joteskin onnistuin kuulemaan tuon noin kun noiden muovipönttökajarien läpi soittelin. En sitten myöhemmin jaksanut enää alkaa fiksaamaan - menkööt jazzin piikkiin! No jazzia minäkin olisin aina halunnut soittaa....eli aika lailla tossa omassa vedossakin on sitä "jatsia"...ulos mentiin ja lujaa, varsinkin lopussa,HOHO! No, se on kun ei oo hajuakaan miten hevia soitetaan, en ole ikinä kuunnellut noita Vaita ja muita, joten tuo "kikkapuoli" ei taitu yhtään, mun viimenen ostokseni heviosastolta taitaa olla joku Toto vuodelta 80-jotain, mutta eihän se ole edes heviä...? Mä oon sellanen hyvä"karaoke"kitaristi, en osaa kunnolla soittaa oikeen mitään, mutta yritän matkia kaikkea kuulemaani! Pääasia että on kivaa, hevia on joskus ihan kiva soittaa, vaikka ei niin osaiskaan. |
Juzpe 07.01.2008 13:34:07 | |
---|
11. Juzpe - Dunkkis soundi. Juzpelta taittuu perinteisempi juttu paremmin. Eli ei oo näemmä tilumiehii. En oo en. Meni osittain kyllä huumorin piikkiin toi veto... en saanu minkäänlaista järkevää melodista kaarta/jatkumoo aikaseks niin vedin sitte vaan niitä kolmee likkiä jotka osaan... Ois vaatinu enemmän keskittymistä ja rakentelua, että ois saanu kunnollisen setin aikaan. Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi |
Krice 07.01.2008 14:03:26 | |
---|
Soundi ja tatsi on Kricellä parantunut huomattavasti ajan saatossa. Enpä soundista osaa sanoa, minusta se kuulostaa jotenkin ohuelta ja muoviselta, mutta sehän onkin Digitech.. Ehkä siinä mielessä parantunut, että nykyisin säätelen soundia hienovaraisesti eikä esimerkiksi jotain kaikua täysille. |
esmo 07.01.2008 14:41:28 | |
---|
Ensi kerralla sitten lisää tilutusta, jookos? =) Ajattelin itse "parempaa tilutusta", mutta taidan tykätä ehdotuksestasi enemmän! |
thomasgynn 07.01.2008 14:47:24 | |
---|
a) missä vireessä on kitarat teillä? E? D? jne. b) minkä paksusilla kielillä soittelette? 009? 010? jne. E-vireessä pidän kun useimmiten tuntuvat sitä käyttävän noissa vanhoissa hiteissä, joiden mukana jammailen. Kymppisettiin olen nyttemmin päätynyt, mutta alussa käytin yksitoistasia, koska humppamies suositteli niitä komppaamiseen. Satunnaiset soolokokeilut venytyksineen olivat kamalan tuskallisia yhdellätoista - varsinkin aloittelijalla ja luin kauhutarinoita kuinka SRV oli siirtänyt ihoa sormenpäihinsä jostain tarpeettomammasta ruuminosasta pikaliiman avulla. Hän soitti muistaakseni vielä paksummilla kielillä. Skaban taustassa oli se yksi sointu ekan kierron lopussa, jota en osannut yhdistää kokonaisuuteen fiksusti. Jätin soittamatta tällä kertaa kun ei lähtenyt. Kun laulaa ei voi olla vihainen. |
Jzci 07.01.2008 15:24:13 | |
---|
Hän soitti muistaakseni vielä paksummilla kielillä. Taisi SRV:llä hurjimpina aikoinaan olla käytössä jopa 014-setti. |
Taisi SRV:llä hurjimpina aikoinaan olla käytössä jopa 014-setti. soitti tosin Eb vireessä, mutta on ne aika vaijereita ollut siitä huolimatta Mitä kieliä käytätte 11-52 , Eb ja joskus alempaakin, mutta menee aika kuminauhoiksi silloin Toisessa skitassa 10-52 , E vireessä. Nii onkii ... |
nikander 09.01.2008 21:10:42 | |
---|
jep, jep, yritetään jatkaa skabaa lähipäivinä... |
Juzzu 10.01.2008 09:57:52 | |
---|
Oon soittanut sooloskabassa 112 ykköseksi ja kakkoseksi sijoittuneiden, molempien, kanssa eri pändeissä. Täähän voi tarkoittaa vaan sitä, että jos _mä_ osallistuisin niin voittaisin satavarmasti!!! ;o) ....Vai menisköhän ehkä kuitenkin toisinpäin, hehe... |
nikander 10.01.2008 11:14:09 | |
---|
Oon soittanut sooloskabassa 112 ykköseksi ja kakkoseksi sijoittuneiden, molempien, kanssa eri pändeissä. Täähän voi tarkoittaa vaan sitä, että jos _mä_ osallistuisin niin voittaisin satavarmasti!!! ;o) ....Vai menisköhän ehkä kuitenkin toisinpäin, hehe... Tuota meriittilistaa on kyllä vaikea lyödä laudalta! Osallistu ihmeessä! |
Kontiak 10.01.2008 22:27:58 (muokattu 10.01.2008 22:28:28) | |
---|
Vaikka en päässytkään osallistumaan niin kiitokset erilaisesta taustasta aikoihin. |
arppah8 11.01.2008 13:23:10 | |
---|
Nyt tuli kyllä Ambitukselta niin kipee tausta, että voisi vaikka harkita osallistumista piiiitkästä aikaa. Hyvähyvä! I rather be a jerk than being hip like you. |
nikander 11.01.2008 13:25:04 | |
---|
Nyt tuli kyllä Ambitukselta niin kipee tausta, että voisi vaikka harkita osallistumista piiiitkästä aikaa. Hyvähyvä! Totta, kunhan vaan osaisi vetää jotain siedettävää juttua... |
ReBeat 11.01.2008 19:07:49 | |
---|
Aivan upea tausta! |
Johnnycaster 11.01.2008 19:14:03 | |
---|
Täytyy kyllä myöntää että vaikka noi hevihommat ei oikein irtoo niin tää tausta kyllä oli aivan mahtava. |
blaekie 11.01.2008 19:41:04 (muokattu 11.01.2008 19:49:05) | |
---|
Mä en kyllä ala, miksei oo koskaan pluus tai sellasii (minkä nimi on joku Rock tai sellanen) taustoja ? aina tätä tiluhevii. Nii onkii ... |
arppah8 11.01.2008 19:48:39 | |
---|
Nyt tuli kyllä Ambitukselta niin kipee tausta, että voisi vaikka harkita osallistumista piiiitkästä aikaa. Hyvähyvä! ...tai sit en osallistu. Enhän mää osaa soittaa, prkl. I rather be a jerk than being hip like you. |
SikaSilu 11.01.2008 23:16:21 | |
---|
No minäpä se osallistuin, vaikka en osaa soittakkaan. Tää on ollut mulle suuri saavutus ja voitto yleensäkin saattaa omaa räpellystäni muitten korville kuunneltavaksi. "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
Robert 12.01.2008 01:47:58 | |
---|
Tausta kuulostaa kyllä tosi hienolta, mutta taitaa olla meikäläisen kykyjen tuolla puolen. Pakko se on silti jotain koittaa saada aikaiseksi:) ... |
velsa 12.01.2008 16:50:19 | |
---|
Aivan upea tausta! joo......todella hyvä svengi....?????? Kauas on pitkä matka........ |