Aihe: Valve Junior särisee/helisee
1
Les Paul
03.10.2007 15:35:15
Ostin pari kuukautta sitten Valve Junior nupin ja kaapin ja kaikki on toiminut moitteetta tähän asti. Viime viikolla huomasin, että jotkut tietyt sävelet saavat aikaan ihmeellistä särinää/helinää/resonointia. Ensin ajattelin, että se johtuu putkista joten vaihdoin etu- ja pääteasteeseen Groove Tubesia, mutta ongelma ei parantunut. Onko vielä olemassa joku itsekorjattava osa/asia vai pitääkö Epi laittaa takaisin kauppaan? Jos olette törmänneet samaan ongelmaan niin kertokaa.

Kiitokset

t:Kimi
www.miragehome.net // www.myspace.com/miragelicious
varakeef
03.10.2007 16:00:51
Mulla alkoi juuri helistä. Puolisen vuotta on mittarissa. Samaa mietiskelin, mitä on tehtävissä?
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
WinterMad
03.10.2007 18:40:59
Kiristele ainakin ensialkuun kaikki mahdolliset ruuvit.
Myydään Crate VC5212BW -putkicombo
Akkaset
03.10.2007 21:12:00
Hmmm...mulla on yhessä vahvarissa helissy putket tietyillä sävelillä clean - kanavalla niin kauan kun olen kyseisen vahvistimen omistanut. Onko kyseessä vika vai resonoiko ne putket kun sattuu tietty sävel kohdalle? En oo ainakaan huomannu, että vaikuttais mihinkään tuo helinä/särinä.
.
s151669
07.01.2008 13:31:41

Helisee täälläkin ( combo ). Ei johdu putken pitimistä, eikä siellä kyllä mitään löysiä osiakaan ole. Tulee putkista, kunnes toisin todistetaan. Eipä se soiton seasta mihinkään kuulu :-)
Jyrki
varakeef
19.03.2008 12:52:59
No nyt ei enää helise. Asensin juuri Uraltonelta hankkimani JJ:n putket ja helinä on tipotiessään. En sitten tiedä, palaako ongelma putkien ikääntyessä.

Parin kympin sijoitus, kannatti kyllä. Muutenkin saattoi sointi parantua entisestään. Hyvä slovakit!
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)