Katsokaa myös omakuva osiostani kuva jossa soitan 17-kielistä kitaraa=) Kai tuossa on floikka? Baritonissa miulla on GCGCFA. Seiskaan tulee ylös vielä D, Straton vire taas on D. |
Juzpe 08.01.2008 18:10:58 | |
---|
Pitkän aikaa konserttivireellä soiteltu, mutta nyt pari viikkoa sitten putosi DGCFAD täppäilyn helpottamiseksi, ja jotkut In Flames biisit on mukavampi soittaa tolta kohtaa :) Mitenkäs toi vire olellisesti helpottaa täppinkiä? En oikein tajunnut. Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi |
bATE bASARI 08.01.2008 18:38:30 | |
---|
Mitenkäs toi vire olellisesti helpottaa täppinkiä? En oikein tajunnut. Lötkömpiä kieliä on helpompi täppiä :) |
Johann Onn 08.01.2008 21:36:38 | |
---|
Eilen tuli äänitettyä "D-G-D-G-H-E" vireellä. Eli "avoin G6" tai jotain sinnepäin. Ensin koitin Dropped D virettä, mutta se ei toiminut erään jutun kanssa. Vaihdoin tohon ja alkoi toimia. |
Volante 10.01.2008 16:31:38 | |
---|
Dropped-B Tää on kyllä muuten häröin vire mikä on vähään aikaan kävellyt vastaan. Väiteltiin tossa jokunen aika sitten että miten tuo nyt itseasiassa edes menee, tästä kun on ilmeisesti useampia näkemyksiä? B F# B E G C? |
Minushuman 10.01.2008 19:57:32 | |
---|
Niin tai normivire ja ala E dropattu B:n. Zakk Wylde on joskus askarrellut tuommoisen vireen kanssa. Raise your fist and support your rebel outlaws.
Cause nobody rides for free.
The freedom we lose today, you lose tomorrow.
Because freedom means something to us... |
zuppermuhle 11.01.2008 20:28:59 (muokattu 11.01.2008 20:29:35) | |
---|
Zakk Wylde on joskus askarrellut tuommoisen vireen kanssa. Tai sitten GGCFAD. Eli D-vire ja alin kieli vielä G:hen.
M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
brn2sk8 11.01.2008 20:53:15 | |
---|
Mulla on melkein kaikille eri vireille oma sähköskitta, akustista pidän aina normivireessä... Mut mulla on yks strato vintagetallalla jossa pidän C-virettä, sit lespaul jossa on D-vire ja sit on jacksonin randyrhoadsi floikalla jossa on sit vireenä madallettu C-vire eli kaks ja puol sävelaskelta matalempi kun normivire... Pidän matalista vireistä koska mun mielestä ne korostaa biisien melodioita ja soitinten välistä harmoniaa monissa tapauksissa... Esim. pianoihmiset, koittakaa Fur elisee kaks sävelaskelta matalempaa, mun mielestä se kuulostaa aika sairaan hyvältä sieltä... Kun eiks se mee A-mollissa ni sit se on niinkusta F-molli :) En tiiä pitääks se paikkaansa sen enempää mut mä tykkään Cry Baby and ask me WHY WHY |
Minushuman 11.01.2008 23:21:45 | |
---|
Tai sitten GGCFAD. Eli D-vire ja alin kieli vielä G:hen. Joo. Counterfeid God GADGBE, Bleed for Me CGCFAD, Lords of Destruction AGCFAD, Stronger than Death Drop B tuning BADGBE, Suffering Overdue Drop B tuning, down half step Bb-Ab-Db-Gb-Bb-Eb plus muuta kikkailua. Raise your fist and support your rebel outlaws.
Cause nobody rides for free.
The freedom we lose today, you lose tomorrow.
Because freedom means something to us... |