Aihe: Koskettimien testausmahdollisuudet musiikkiliikkeissä
1
JLord
30.12.2007 21:56:33
En tiedä onko tällaista aihetta jo käsitelty, mutta laittakaa kokemuksia missä liikkeissä on parhaimmat testausmahdollisuudet/asiantuntevat myyjät. Joskus ottaa pattiin kun ei löydy kuulokkeita eikä myyjiä mistään, virtapiuhoja ei ole kytketty, spedut puuttuu, soittimet ei ole kunnolla ständeissä jne. jne. Itseäni kiinnostaa lähinnä pääkaupunkiseudun liikkeet.

Olen ajatellut hieman tuota Yamaha MO6:sta päästä testaamaan. Jammua ei ole mulla ennen ollut, onko muualla kuin Fasulla myynnissä??

Entäs missä kannattaa testata esim. Roland, Korg, Kurzweil jne. ja löytyykö mistä viimeisimmät mallit.
Progression doesn´t just occur, "Oh God, look how we are progressing!". It takes time. - Jon Lord
Snowblind
31.12.2007 02:57:57

Rolandeja ja Korgeja löytyy kait DLX:stä ainakin. Kurzeja ei varmaan mistään, onko sillä ees maahantuojaa suomessa?
toi kötsöm ötsöm mötsöm -kohta menee oikeesti "nytsynlää, nytsynlää..." -Tuntematon viiksimiees tulkitsee sanoituksia kappaleesta Piramis - Kobol Angyal.
Juho L
31.12.2007 13:53:50
Kurzweilin sivujen mukaan Suomessa myyjänä toimii Carbon Music (http://www.carbonmusic.fi/), mutta ei ainakaan Carbon Musicin sivuilla näkynyt Kurzweileja.
teroyk
31.12.2007 16:16:08 (muokattu 31.12.2007 16:18:05)
Kurzweilin sivujen mukaan Suomessa myyjänä toimii Carbon Music (http://www.carbonmusic.fi/), mutta ei ainakaan Carbon Musicin sivuilla näkynyt Kurzweileja.

Olin tuossa joulukuun alussa yhteydessä Carbon Musiciin ja puhuivat, että maahantuonti alkaa lähiaikoina. Tuli heillekkin yllätyksenä, että Kurzweil oli jo laittanut sivuilleen tiedon.
HarriP
02.01.2008 19:40:19

Albertinkadun Soundata on asiallinen testauspaikka.
baron
03.01.2008 01:26:34

Kyllä Kluuvikadun Fasu on antanut mun testata mitä tahansa ihan ystävällisesti, Steinway D:tä myöten jostain sähkösoittimista puhumattakaan.
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
JLord
06.01.2008 21:32:44
Onko siis Yamahaa pääkaupunkiseudulla vain Fasulla?
Progression doesn´t just occur, "Oh God, look how we are progressing!". It takes time. - Jon Lord
baron
06.01.2008 22:27:17

Onko siis Yamahaa pääkaupunkiseudulla vain Fasulla?

Ainaskin Pianokeskuksessa.

Viimeeksi kun ostin jammun, kävin Fasulla testaamassa ja Pianokeskuksessa ostamassa kun siellä oli asiakasystävällisemmät hinnat:-)
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
tarmo
06.01.2008 23:42:21 (muokattu 06.01.2008 23:45:42)
Saman kadun DLX:ssä sain myöskin ihan rauhassa testailla ja valikoimaakin oli. Soundatakin lienee asiallinen nykyään. Toista oli silloin, kun PianoPron Alestaloista nuorempi oli siellä työharjoittelussa. Autokaupassakin kohtaa vähemmän tyrkyttämistä ja ulkoa opeteltuja myyntipuheita. Asiakas ei saanut itse edes hengittää, ja juoksipa tämä myyntitykki vielä kadulle perään parikymmentä metriä tyrkyttämään kaiken maailman papereita.

Moni hyvä soitinliike saattaa hetkellisesti menettää uskottavuuttaan, kun kauppaan tulee myyjäksi/harjoittelijaksi todellinen myyntitykki. Eräs itse suosimani liike ei ole kovin mieluisa testauspaikka laajasta valikoimastaan ja kilpailukykyisistä hinnoistaan huolimatta, koska...

Tuleehan siinä sellanen kusetuksen maku äkkiä, jos aletaan myymään jotain vanhaa hyllynpohjalle jäänyttä rimpulaa "markkinoiden kovimpana", tai markan kotikiipparia "nimikiipparistien" suosikkina :)

Mutta yhtä kaikki, ihmisiähän me kaikki ollaan, eikä innokkuus välttämättä ole pahasta. Multahan sellanen ylimarkkinointi syö vaan itsetuntoa kun mulle kaupataan kirkkain silmin sitä liikkeen onnettominta laitetta. Eiks ne tiiä, kuka mä oon, hä?? Ja eihän ne todellakaan tiedä, mä oon nobody, hitto vie!

Niin, ja kaikkiin liikkeisiin pitää voida mennä testaamaan. Sitä varten niitä esittekykamoja on. Ei ole kohtuullista olettaa, että jengi ostelisi tuhansien eurojen vehkeitä nettidemojen perusteella. Jos joku sellaista ehdottaa, silloin kannattaa vaihtaa liikettä.

Itse asiasta. Hellaspiano aleksanterinkadulla on jännittävä paikka, koska sieltä löytyy valtamerkkien lisäksi hyllystä vähän erikoisempiakin merkkejä, jos hyvä päivä sattuu. Siellä on myös V-Synth GT. Niin ja Carbonmusicissa on sitten kovaa virtuaalianalogivehjettä, kuten virus TI. Yleensä meininki on ollut ihan hyvä, riippumatta siitä, missä laitteita kokeilee. Hajontaa on, mutta niin kauan, kuin jokaista mallia ja merkkiä ei löydy jokaisesta liikkeestä, pitäydyn myrkyttämästä liikoja...
ownar
07.01.2008 17:18:01 (muokattu 07.01.2008 17:18:45)
Siis sitävarten ne kamat niissä liikkeissä on että niitä testattaisiin, en ole varma kitaroista jne. mutta esim. hellas pianossa on ihan testi kappaleet jokaiselle mallille ja sitten ne hakee varastosta sen oikean. (näin olen ymmärtänyt).

Ja hesan musakauppoja on ainakin F musiikki, Hellas piano ja sitte en muista sen kaupan nimeä mutta hellas pianoa vastapäätä( nämä aleksanterin kadun piirissä, todella lähekkäin) ja DLX musiikki ja bändikeskus toiseen suuntaan kampista.

F musiikissa on Yamahoja ja Nordeja, Hellaksessa rolandeja ja jotain muita (en ole ihan varma mitä), DLX on ainakin KORGeja. Bändikeskuksella on mahtava JUNO D! (tosin sitäkään ei kai siellä enää ole.)

Ja muuten jos halvinta kauppaa haetaan ni se on aivan kirkkaasti (monista tuotteista jopa yli 20% vähemmän). Power soundi - forssassa. katso nettisivulta lisää hinnoista.

Itse olen lähinnä Hellas pianoa käyttänyt, niillä on rivistöissä ainakin yksi joka tietää edes vähän mistä puhuu, eikä yritä myydä sitä Yamahan DGX "supersoitinta". Ärsyttää kun kuulee nykyään niin paljon P** puhetta noissa liikeeissä luulevat että asiakkaat ovat aivan tietämättömiä vaan silti valmiita maksamaan 715517€

Suurin valikoima on varmaan F musiikissa.

EDIT unohdin soundatan joka on Bändikeskuksen miltein vieressä siellä on ainakin NORDEJA.
PianoPro.fi
08.01.2008 19:48:03
Saman kadun DLX:ssä sain myöskin ihan rauhassa testailla ja valikoimaakin oli. Soundatakin lienee asiallinen nykyään. Toista oli silloin, kun PianoPron Alestaloista nuorempi oli siellä työharjoittelussa. Autokaupassakin kohtaa vähemmän tyrkyttämistä ja ulkoa opeteltuja myyntipuheita. Asiakas ei saanut itse edes hengittää, ja juoksipa tämä myyntitykki vielä kadulle perään parikymmentä metriä tyrkyttämään kaiken maailman papereita...

Moni hyvä soitinliike saattaa hetkellisesti menettää uskottavuuttaan, kun kauppaan tulee myyjäksi/harjoittelijaksi todellinen myyntitykki. Eräs itse suosimani liike ei ole kovin mieluisa testauspaikka laajasta valikoimastaan ja kilpailukykyisistä hinnoistaan huolimatta, koska...

Tuleehan siinä sellanen kusetuksen maku äkkiä, jos aletaan myymään jotain vanhaa hyllynpohjalle jäänyttä rimpulaa "markkinoiden kovimpana", tai markan kotikiipparia "nimikiipparistien" suosikkina :)

Mutta yhtä kaikki, ihmisiähän me kaikki ollaan, eikä innokkuus välttämättä ole pahasta. Multahan sellanen ylimarkkinointi syö vaan itsetuntoa kun mulle kaupataan kirkkain silmin sitä liikkeen onnettominta laitetta. Eiks ne tiiä, kuka mä oon, hä?? Ja eihän ne todellakaan tiedä, mä oon nobody, hitto vie!

Niin, ja kaikkiin liikkeisiin pitää voida mennä testaamaan. Sitä varten niitä esittekykamoja on. Ei ole kohtuullista olettaa, että jengi ostelisi tuhansien eurojen vehkeitä nettidemojen perusteella. Jos joku sellaista ehdottaa, silloin kannattaa vaihtaa liikettä....

Kiitokset rakentavista kommenteista koskien esittely- ja myyntityötäni!

Olin viime kesänä Soundatassa esittelemässä/myymässä mm. Clavian tuotteita. Minun kokemukseni myynti/esittelytyöstä rajoittuu yhteensä noin kolmeen vuoteen
PianoProssa ja Soundatassa. Olen siis vasta urani alkutaipaleella. Tietääkseni kukaan ei ole seppä syntyessään. Olenkin ollut todellinen onnenpekka,
saadessani toimia myyjänä, ja palvella asiakkaita upeiden soitinten parissa.

Myyjä. Sananmukaisesti myyjän tehtävä on myydä, ei riitä että esittelee, jonka jälkeen asiakkaat kiittävät ja ostavat soittimet netistä. Tämän takia
soitinkaupat ovat kovaa vauhtia hävinneet, mikä johtaa siihen, että kokeilumahdollisuudet hupenevat. Mm. messuesittelyt ja messukokeilut ovat hävinneet kokonaan Suomesta. Palautteen johdosta tulen kehittämään myynti/esittelytyyliäni.

Esittely "nobody"-asiakkaalle on erittäin haastavaa, sillä useinkaan asiakkaan soitin/ musiikillisesta taustasta esittelijällä/myyjällä ei ole mitään tietoa. Esittelykappaleiden valinta esimierkiksi ihmisen iän tai musiikkimauan mukaan on oma juttunsa sekä asiakkaiden oma kiire on aivan oma lukunsa. Esittelyyn
tulee oma rutiininsa. Tehokkaan esittelyn pitää olla tiivis, mutta tietysti asiakas voi myös pyytää soitinta kokeiltavakseen. Mielestäni on kohtuullista, että asiakkaalle tarjotaan kiinnostuksen kohteestaan esite mukaan.

PianoProlle voi tulla tsekkaamaan soittimia lähes koska vain. Suosittelemme aina asiakkaan varaamaan aikaa kokeiluun vähintään 1 tuntia. Voimme esitellä
soittimet, ja asiakas voi mielihyvin testailla eri soittimia itse.

Nettidemoista. Emme oleta ihmisten ostavan alkuperäissoittimia nettidemojen perusteella. Näin kuitenkin hyvin useasti tapahtuu.Toivomme PianoProssa aina,
että ihmiset tulisivat itse paikanpäälle tsekkaamaan soittimen. Tiedämmehän, että esimerkiksi jokainen Rhodes-piano on yksilö (vrt. digitaalisiinsoittimiin).
Kuitenkin YouTuben demojen avulla ihmiset vaikkapa Kannonkoskella saavat jonkinlaisen käsityksen kyseisestä vintage-soittimesta. Kävijämäärät viestivät
demojen tarpeellisuudesta.

Soitinterveisin,

neuvoista vaariin ottava "nuorempi Alestalo"

www.PianoPro.fi
tarmo
08.01.2008 20:32:28 (muokattu 08.01.2008 21:51:07)
Kiitokset rakentavista kommenteista koskien esittely- ja myyntityötäni!

Olin viime kesänä Soundatassa esittelemässä/myymässä mm. Clavian tuotteita. Minun kokemukseni myynti/esittelytyöstä rajoittuu yhteensä noin kolmeen vuoteen
PianoProssa ja Soundatassa. Olen siis vasta urani alkutaipaleella. Tietääkseni kukaan ei ole seppä syntyessään. Olenkin ollut todellinen onnenpekka,
saadessani toimia myyjänä, ja palvella asiakkaita upeiden soitinten parissa.

Myyjä. Sananmukaisesti myyjän tehtävä on myydä, ei riitä että esittelee, jonka jälkeen asiakkaat kiittävät ja ostavat soittimet netistä. Tämän takia
soitinkaupat ovat kovaa vauhtia hävinneet, mikä johtaa siihen, että kokeilumahdollisuudet hupenevat. Mm. messuesittelyt ja messukokeilut ovat hävinneet kokonaan Suomesta. Palautteen johdosta tulen kehittämään myynti/esittelytyyliäni.

Esittely "nobody"-asiakkaalle on erittäin haastavaa, sillä useinkaan asiakkaan soitin/ musiikillisesta taustasta esittelijällä/myyjällä ei ole mitään tietoa. Esittelykappaleiden valinta esimierkiksi ihmisen iän tai musiikkimauan mukaan on oma juttunsa sekä asiakkaiden oma kiire on aivan oma lukunsa. Esittelyyn
tulee oma rutiininsa. Tehokkaan esittelyn pitää olla tiivis, mutta tietysti asiakas voi myös pyytää soitinta kokeiltavakseen. Mielestäni on kohtuullista, että asiakkaalle tarjotaan kiinnostuksen kohteestaan esite mukaan.

PianoProlle voi tulla tsekkaamaan soittimia lähes koska vain. Suosittelemme aina asiakkaan varaamaan aikaa kokeiluun vähintään 1 tuntia. Voimme esitellä
soittimet, ja asiakas voi mielihyvin testailla eri soittimia itse.

Nettidemoista. Emme oleta ihmisten ostavan alkuperäissoittimia nettidemojen perusteella. Näin kuitenkin hyvin useasti tapahtuu.Toivomme PianoProssa aina,
että ihmiset tulisivat itse paikanpäälle tsekkaamaan soittimen. Tiedämmehän, että esimerkiksi jokainen Rhodes-piano on yksilö (vrt. digitaalisiinsoittimiin).
Kuitenkin YouTuben demojen avulla ihmiset vaikkapa Kannonkoskella saavat jonkinlaisen käsityksen kyseisestä vintage-soittimesta. Kävijämäärät viestivät
demojen tarpeellisuudesta.

Soitinterveisin,

neuvoista vaariin ottava "nuorempi Alestalo"

www.PianoPro.fi

Hei vaan "nuorempi Alestalo",

Kiva, että kirjoitukseni kirvoitti mieltäsi niinkin paljon, että päätit vastata lainauksella. Itse en halua kritisoida toimintaasi, koska en ole ollut asiakkaasi missään vaiheessa... Toivottavasti et siis luule minun pitävän myyntityötäsi pölynimurikauppiaan tasolla/sinun myyvän huonoja tuotteita hyväuskoisille hölmöille. Jos luet kirjoittamani viestin, ja jos ymmärrät lukemasi, saatat havaita, ettei viestissäni puhuta sanallakaan sinusta. Edelleenkään en myöskään halua osoittaa nuoruuden intoon (sinun tai kenenkään muun) mitään kritiikkiä. Se on täysin hyväksyttävää!

Olen asioinut Soundatassa, eikä siellä mielestäni myydä paskaa, joten siitä liikkeestä ei edellisessä kirjoituksessani ollut kyse. Jokainen soittaja tietää, ettei siellä myydä markan kotikiiboordeja... kyse on ihan eri liikkeestä, mutta tällä palstalla pidän mielipiteeni yleisellä tasolla, koska turha yksittäisten yritysten/henkilöiden mustamaalaaminen - vain minun pienen kokemukseni perusteella - ei voi antaa objektiivista kuvaa kenellekään, eikä turha myrkyttäminen ole mikään ratkaisu elämässä - eikä musiikissa. Tosin taksiyhtiö Kovasen muusikkolisää voi haukkua ihan maailman loppuun saakka: SE ON PASKAA!! Mutta se siitä.

Jatka sinä siis hyvillä mielin edesottamuksia soitinmyyjän haastavalla uralla, minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa sinusta. Jos nyt satuit ottamaan jostain syystä onkeesi siitä, että myydään mitävaankenellevaan, niin silloin kannattaakin tehdä se; jos muka tunnistat itsesi kritiikin seasta, abstrakti kritiikkini on tuottanut tulosta.

Ja hei, mä en ihan oikeesti odota kenenkään tietävän mua...:) Sarkasmia hyvä mies, se on vähän niinku hjuumor ja zillai.

Parasta jatkoa ja ehkäpä teemme joskus kauppoja!

EDIT: Nuo PianoPron nettidemot on muutes tosi hyvä idis. Itsehän en ole sivuillanne vieraillut ja tarkoitin nettidemoilla lähinnä mp3 -näytteitä uusimmista digivermeistä:) Eri meininkiä...
PianoPro.fi
10.01.2008 22:21:13 (muokattu 11.01.2008 18:54:20)
Hei vaan "nuorempi Alestalo",

Kiva, että kirjoitukseni kirvoitti mieltäsi niinkin paljon, että päätit vastata lainauksella. Itse en halua kritisoida toimintaasi, koska en ole ollut asiakkaasi missään vaiheessa... Toivottavasti et siis luule minun pitävän myyntityötäsi pölynimurikauppiaan tasolla/sinun myyvän huonoja tuotteita hyväuskoisille hölmöille. Jos luet kirjoittamani viestin, ja jos ymmärrät lukemasi, saatat havaita, ettei viestissäni puhuta sanallakaan sinusta. Edelleenkään en myöskään halua osoittaa nuoruuden intoon (sinun tai kenenkään muun) mitään kritiikkiä. Se on täysin hyväksyttävää!

Olen asioinut Soundatassa, eikä siellä mielestäni myydä paskaa, joten siitä liikkeestä ei edellisessä kirjoituksessani ollut kyse. Jokainen soittaja tietää, ettei siellä myydä markan kotikiiboordeja... kyse on ihan eri liikkeestä, mutta tällä palstalla pidän mielipiteeni yleisellä tasolla, koska turha yksittäisten yritysten/henkilöiden mustamaalaaminen - vain minun pienen kokemukseni perusteella - ei voi antaa objektiivista kuvaa kenellekään, eikä turha myrkyttäminen ole mikään ratkaisu elämässä - eikä musiikissa. Tosin taksiyhtiö Kovasen muusikkolisää voi haukkua ihan maailman loppuun saakka: SE ON PASKAA!! Mutta se siitä.

Jatka sinä siis hyvillä mielin edesottamuksia soitinmyyjän haastavalla uralla, minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa sinusta. Jos nyt satuit ottamaan jostain syystä onkeesi siitä, että myydään mitävaankenellevaan, niin silloin kannattaakin tehdä se; jos muka tunnistat itsesi kritiikin seasta, abstrakti kritiikkini on tuottanut tulosta.

Ja hei, mä en ihan oikeesti odota kenenkään tietävän mua...:) Sarkasmia hyvä mies, se on vähän niinku hjuumor ja zillai.

Parasta jatkoa ja ehkäpä teemme joskus kauppoja!

EDIT: Nuo PianoPron nettidemot on muutes tosi hyvä idis. Itsehän en ole sivuillanne vieraillut ja tarkoitin nettidemoilla lähinnä mp3 -näytteitä uusimmista digivermeistä:) Eri meininkiä...

Hei "tarmo"

Kiitos, palautteestasi soitinmdemojen suhteen. Lainasin tekstiäsi siitä syystä, että oletin sinun tarkoittaneen PianoPron nettidemoja. "Myydään mitävaankellevaan" ei kuulu tapoihini.

Minun versioni kesäisestä myyntityöstäni Soundatassa:

Kysyin kesällä asiakkailta aina, haluavatko he kuulla esittelyn / nähdä hyvän esittelyn Clavian tuotteista. Mitä ilmeisemmin "BaariMikko" on vastannut "kyllä", jonka seurauksena olen esitellyt tuotteen/ tuotteet hänelle. Tietysti minun tuli kertoa tiivisti tuotteen ominaisuuksista "BaariMikolle", jotta hän innostuisi tuotteesta. Tehtäväni oli myydä ja esitellä. Luonnollisesti "BaariMikko" olisi voinut pyytää saada itse soittaa&kokeilla soittimia.

Tällä kerralla esitteet näyttivät olevan loppu. Kun "BaariMikko" oli lähtenyt liikkeestä, niin näin esitteen vielä laatikon pohjalla. Menin ulos asti viemään tämän hänelle. Mielestäni se oli kohteliasta & asiallista!

On hyvin mahdollista, että olen ollut erittäin innokas. Laadukkaiden soittimien myyminen upeassa soitinliikkeessä on hienoa! Tietysti vanhat, rauhalliset
sekä kokeenet kauppiaat ja myyjät ovat erilaisia myyjiä, kuin intoa täynnä oleva nuori.

"BaariMikko" nimimerkin palautteen kannustamana tulen todella kehittämään myyntityyliäni, kuten jo sanoinkin edellisessä viestissäni. Mielestäni olisi tosin ollut kohtuullista, että "BaariMikko" olisi laittanut kritiikin perään oman nimensä, kun hän sattui Soundatan, PianoPron sekä Alestalon nimet muistamaan.

Kuten tiedämme, internetissä toisten arvostelu anonymiteetin suojalla on helppoa ja muusikoiden.netissä kiellettyä.

Ystävällisin soitinterveisin,

"se nuorempi Alestalo"

SÄÄNNÖT:

Keskustelupalstan säännöissä sanotaan:

"2. Kaikki kirjoitukset, joissa on asiattomuuksia, kirosanoja, henkilökohtaisia loukkauksia ja muita hyvän tavan vastaisia asioita poistetaan."

Mielestäni kyseessä on henkilökohtainen loukkaus. Tiedot ovat moneltaosin virheellisiä ja minua loukkaavia ja alentavia.

"5. Kiinnitä huomiota mille alueelle viestisi postitat. Keskustelualuekuvaukset kertovat mistä asioista on tarkoitus puhua. Väärällä alueella olevat viestit siirretään paremmin sopivalle alueelle tai poistetaan kokonaan."

Mielestäni "BaariMikko" nimimerkin viesti ei kuulu kyseiseen topiciin. Topicin aihe koskee testausmahdollisuuksia, ei myyjiä. Kyseessä on siis selkeä off-topic viesti. Mielestäni "BaariMikko" nimimerkin kirjoitus tähtää Alestalon, PianoPron että Soundatan mustamaalaukseen.

"8. Pitkään jatkuva muita häiriköivä kirjoittelu ja useiden varoitusten saaminen Muusikoiden.netin jäseniltä johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Internet tarjoaa lukuisia muitakin foorumeita, joihin on parasta tällöin tutustua."

Kyseessä ei ole pitkään jatkunut kirjottelu, mutta se on pyrkinyt mustamaalaamaan Alestaloa, Soundataa ja PianoProta.

"10. Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä."

Olenhan itsekin keikkoja soittava & omia biisejä säveltelevä muusikko.
Minua on solvattu.
Bronks
10.01.2008 22:42:56

Huppista. Hengitellään taas syvään, otetaan kuppi kuumaa ja taas yli laajojen tasankojen...

Topikista muuten, tuli ensimmäistä kertaa käytyä Power-Soundissa Somerolla ihan paikan päällä. Täytyy sanoa että on se aikamoinen musikaalinen aarreaitta korpikuusen kätköissä. Mukava oli, kun Hammondeissa ja lepoissa riitti.

Testikunnossa olivat ainakin Hammondin B3, XK-1 ja XK3-c ja Nordin C1. Lepoista lattialla hurisivat Leslie 122, Leslie 3300 ja Motion Sound Pro 145. Ai niin, oli siellä se pikkulesliekin esillä...
BaariMikko
11.01.2008 19:27:41

Jaaha. Tarkoitukseni ei kylläkään ollut ryhtyä solvaamaan mitään tai ketään. Tulipa nyt vaan sanotuksi, ja tuskinpa yhden "nobodyn" kommentit netissä kenenkään myyntilukuja romahduttavat? Viestin soveltuvuuden palstalle ja tähän ketjuun ratkokoot ylläpito.

Ja mitä henkilöllisyyteeni tulee, niin olen täällä kyllä ihan omana itsenäni enkä identiteettiäni pyri millään tavalla peittelemään. Kyllähän tuo nimi jäsenkuvauksen linkkejä klikkailemalla selviää hyvinkin nopeasti ja vaivattomasti. Jokaista viestiä ei ole ollut tapana allekirjoittaa erikseen...

Tämä tästä.
PianoPro.fi
11.01.2008 20:30:04
Jaaha. Tarkoitukseni ei kylläkään ollut ryhtyä solvaamaan mitään tai ketään. Tulipa nyt vaan sanotuksi, ja tuskinpa yhden "nobodyn" kommentit netissä kenenkään myyntilukuja romahduttavat? Viestin soveltuvuuden palstalle ja tähän ketjuun ratkokoot ylläpito.

Ja mitä henkilöllisyyteeni tulee, niin olen täällä kyllä ihan omana itsenäni enkä identiteettiäni pyri millään tavalla peittelemään. Kyllähän tuo nimi jäsenkuvauksen linkkejä klikkailemalla selviää hyvinkin nopeasti ja vaivattomasti. Jokaista viestiä ei ole ollut tapana allekirjoittaa erikseen...

Tämä tästä.

Terve!

Kiitokset vastauksestasi! Ei oteta sen enempää stressiä näistä kirjoitteluista. Suomi on erittäin pieni maa ja olemme kaikki samassa veneessä: niin musiikin harrastajat, muusikot kuin soitinkauppiaatkin. Onkin hyvin mahdollista, että tulemme vielä joskus kohtaamaan toisemme, jopa kaupallisissa merkeissä. Toivottavasti tällöin onnistun palvelemaan Sinua paremmin. :)

Parhain terveisin,
"se nuorempi"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)