Microcuben pitäisi saapua ensi viikolla. Kotiin ihan kiva peli. Helppo roudata makkarista olkkariin ja olkkarista parvekkeelle. ...ja parvekkeelta? ;) Jollei se sitten sovikaan sisustuselementiksi. "Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island." |
ÄsJii 07.01.2008 14:23:09 | |
---|
Retskin. (kts. oma kuva) |
Artist 07.01.2008 14:26:11 | |
---|
Retskin. (kts. oma kuva) Upea soitin, onnittelut! "Sometimes good guys don't wear white" |
LamaAjanElvis 07.01.2008 15:15:29 | |
---|
Retskin. (kts. oma kuva) Melkoinen vehje! Sormet lähtee soundista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks |
Funkyshiva 07.01.2008 15:36:00 | |
---|
Retskin. (kts. oma kuva) Sissos,se on kaunis! Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Joees 07.01.2008 15:40:57 | |
---|
Retskin. (kts. oma kuva) Suatanan hieno. Mä haluisin vastaavan mustana. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
tracyjacks 07.01.2008 16:10:34 | |
---|
Suatanan hieno. Mä haluisin vastaavan mustana. Mulle kelpais minkä värisenä tahansa. Mut on toi valkonen kyllä kaiken hienoin. terrible! |
Joees 07.01.2008 16:13:53 | |
---|
Mulle kelpais minkä värisenä tahansa. Mut on toi valkonen kyllä kaiken hienoin. Hieno on valkoinen juu. Se vihree ei niin nappaa. Musta on mulle siistein noista, vaikka valkosista kepakoista yleensä enemmän pidänkin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jucciz 07.01.2008 17:29:49 | |
---|
Retskin. (kts. oma kuva) Jaha, uutta matoa koukkuun ... Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
Dropped C 07.01.2008 18:13:22 | |
---|
Tänään sitten saapui Weberin 50W Minimass jenkeistä. Sustaini ainakin kasvoi kotivolyymeillä kummasti ja gainia sai tiputtaa aika roisisti, ettei mene aivan mössöksi. Muuten siis todella hyvältä vaikuttaa, mutta tuo pirulainen syö trebleä aika isolla kädellä ja laitteen oma trebleboosti vaikuttaa todella luonnottoman kuuloiselta. Mutta eipä harmita, kaikkine kuluineen hintaa tuli yhteensä alle 120 eugenia. |
Tympee Huttunen 07.01.2008 18:37:16 (muokattu 07.01.2008 18:38:10) | |
---|
Ootko nyt ihan varma, että pärjäät ilman roudaria? Kylläkyllä. Olen melko varma, että jos vahvistin jää olohuoneen pöydälle pitkäksi aikaa se häviää jopa "itsestään" kaappiin. ...ja parvekkeelta? ;) Jollei se sitten sovikaan sisustuselementiksi. No ei varmasti sovi:) |
Joees 07.01.2008 18:54:46 | |
---|
Jaha, uutta matoa koukkuun ... Miten tää pitäs ymmärtää? :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jucciz 07.01.2008 19:07:10 (muokattu 07.01.2008 19:07:17) | |
---|
Miten tää pitäs ymmärtää? :-) Huomasin just, ettei mulla oo Gretschiä... eikä Rickenbackeria, eikä 335:ä eikä R6:a ... Miksi synnyinkään! Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
Joees 07.01.2008 19:12:44 | |
---|
Huomasin just, ettei mulla oo Gretschiä... eikä Rickenbackeria, eikä 335:ä eikä R6:a ... Miksi synnyinkään! Hehheh! Mä yritän olla katsomatta kitaroitani jotta en huomaisi mitä multa puuttuu. G:n 339-malli meikäläistä kovasti kiinnostaisi. Täytynee myydä jotain pois että saisi hommattua sen. Samaten joku P90-mikeillä varustettu kepakko olisi jees, mieluusti joku LP-henkinen. Stratoa mulla ei edelleenkään ole, hommaa ei helpota se että mulla on joskus ollut. Tietää mitä missaa. Työt vois olla kova juttu... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
J.C 07.01.2008 19:54:11 | |
---|
Nyt sain Tele Gasin kuriin! Tuli ostettua Tokai Goldstar Sound Telecaster. Kyllä nyt kelpaa, ja kiitokset vielä myyjälle loistavista kaupoista. Kitara kustansi 300e kera kovan laukun. "NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92 |
darrell 08.01.2008 12:43:13 | |
---|
Fender Mustang Bass 69/71 (kaula/body). Piti saada lyhytskaalainen basso, ja eBaystä löyty. Omakuvassa pikkukuva vasemmalla alhaalla. Niin, ja täältä torilta Bossin AW-3 Auto Wah. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Kivijalka 08.01.2008 15:48:45 (muokattu 08.01.2008 15:49:59) | |
---|
Ähyy, on ne soitinkauppiaat ovelia. Sieltä suunnasta oli tullut jonkinasteinen puhelunyritys ja hyvätapaisena herrasmiehenä tietysti soitin ja kyselin että helvettiäkö häiriköitte? Siinä sitten niitä näitä jutustellessani huomasin sitoutuneeni ostamaan Orangen Tiny Terrorin sekä 1x12" kaapin. Höh. Äsken kannoin moiset matkahuollosta ja täytyy sanoa että onpas taas perskatin hyvää saundia pieni pino. Onko noista Terroreista muuten moniakin erilaisia versioita? Omassa näyttäisi olevan standby sijoitettuna on/off swichiin mutta mielestäni olen nähnyt myös malleja joissa standby on wattienvalintakytkimen keskiasennossa. EDIT: Niin, ja onhan siitä kitaristin leivänpaahtimesta nyt omakuvakin tuolla muiden joukossa. If you ain't a ninja, you ain't shit! |
Dunga 08.01.2008 15:53:10 | |
---|
Ähyy, on ne soitinkauppiaat ovelia. Sieltä suunnasta oli tullut jonkinasteinen puhelunyritys ja hyvätapaisena herrasmiehenä tietysti soitin ja kyselin että helvettiäkö häiriköitte? Siinä sitten niitä näitä jutustellessani huomasin sitoutuneeni ostamaan Orangen Tiny Terrorin sekä 1x12" kaapin. Höh. Äsken kannoin moiset matkahuollosta ja täytyy sanoa että onpas taas perskatin hyvää saundia pieni pino. Onko noista Terroreista muuten moniakin erilaisia versioita? Omassa näyttäisi olevan standby sijoitettuna on/off swichiin mutta mielestäni olen nähnyt myös malleja joissa standby on wattienvalintakytkimen keskiasennossa. EDIT: Niin, ja onhan siitä kitaristin leivänpaahtimesta nyt omakuvakin tuolla muiden joukossa. Höhö, käyttävät mokomat hyväksi heikkojen kitaristien GASia. On tuo silti symppis leivänpaahdin :) Näköjään löytyy erilaista versiota, ainakin nettikuvien perusteella: http://web2.moridaira.com/orange/TinyTerror_front.jpghttp://www.bassexchange.com/catalog/images/Orange_Tiny_Terror_amp.jpg |
Numb 08.01.2008 16:46:48 | |
---|
Onko noista Terroreista muuten moniakin erilaisia versioita? Omassa näyttäisi olevan standby sijoitettuna on/off swichiin mutta mielestäni olen nähnyt myös malleja joissa standby on wattienvalintakytkimen keskiasennossa. Uudemmissa taitaa olla on/off switchissä. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
black-dog 08.01.2008 16:47:14 | |
---|
Watch my back sano kyttyräselkä |