Aihe: Biisi, josta olen niin kateellinen..
1 2 3 4
bastardo
28.01.2004 23:13:19
ei yhtään helloweenin biisiä ollu sun listassa...

Ei kun se on kato "luurankoja kaapista" osastolla.
Skiggeböö
saturnzreturn
29.01.2004 19:38:44
Ei kun se on kato "luurankoja kaapista" osastolla.

siä se kannattaa pitääkkin...
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
Mazzola
30.01.2004 17:40:31
Type O negativen Love you to death

Osui silmään tuo Typen biisi, ja oli pakko ilmaista siinä olevan allekirjoittaneeellakin kadehtimista sielukkuuden esiintuomisessa musiikin kautta. Erityisesti kohta missä Peter toteaa " Am I good enough ......for you", sillälailla herkistelevän tiedustelevasti. Jää soimaan päähän pitkäksi aikaa yleensä.

Toinen hieno biisi on:
Smashing Pumkins - Today
Mieleenjäävä melodia ja koskettavan surumieliset sanat, mistä aiheutuu lähes lohduton tunnelma, mutta kuitenkin aurinkokin sieltä jostain pilkahtaa(jos ei muualla niin biisin videossa sentään).
Oodi ilolle - Beethoven
Stain
30.01.2004 18:05:04

Toinen hieno biisi on:
Smashing Pumkins - Today
Mieleenjäävä melodia ja koskettavan surumieliset sanat, mistä aiheutuu lähes lohduton tunnelma, mutta kuitenkin aurinkokin sieltä jostain pilkahtaa(jos ei muualla niin biisin videossa sentään).

Biisi on positiivinen, koska se kertoo itsemurha-aikeiden voittamisesta, elämän jatkamisesta. Näin Billy itse kertoi.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
TurOl
30.01.2004 19:34:13
Manic Street Preachers: Motorcycle Emptiness (jo ensikuuntelun jälkeen maailman parhain biisi, ja on kestänyt päivittäistä kuuntelua jo reilut kolme vuotta)

Suede: The Asphalt World (lapset, jos haluatte kuulla oikeaa kitarajumalaa, kuunnelkaa herra Bernard Butleria)

Guns´n´Roses: Sweet Child O´ Mine

Kylie: Can´t Get You Out Of My Head

Joy Division: Love Will Tear Us Apart

New Order: Blue Monday

The Clash: (White Man) In Hammersmith Palais

Massive Attack: Unfinished Sympathy

Pulp: Common People (varsinkin ne sanoitukset!)

R.E.M. : The One I Love
Mazzola
30.01.2004 21:28:07
Biisi on positiivinen, koska se kertoo itsemurha-aikeiden voittamisesta, elämän jatkamisesta. Näin Billy itse kertoi.

Ai, minulle olisi jostain syystä muodostunut sellainen kuva että tämä biisi juuri kertoo itsemurha-aikeiden hautomisesta. Sen takia sanoinkin että kappaleessa on surumielinen tunnelma. Voin toki olla väärässä, mutta jotenkin haluan pitää kiinni omasta tulkinnastani. Kiero mieleni tykkää siitä enempi:)
Oodi ilolle - Beethoven
Juugeli
30.01.2004 21:31:36
No ei nyt ainakaan äkkiseltään(on siinäkin tyhmä sana) tule muita mieleen kuin Misfits:Helena. Se nyt vaan on niin mahdottoman hieno kappale.
I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop)
Ticeto
31.01.2004 11:29:27
Metallica - Sanitarium (Welcome Home)
Megadeth - A Tout Le Monde
Queen - Who Wants To Live Forever
Queensryche - I Don't Belive In Love
Scorpions - Every Minute, Every Day
vasara73
31.01.2004 21:11:13

ozzyn live at budokanilla avausraita "i dont know"
ICE
01.02.2004 01:59:02
Olisin halunnut säveltää/tuottaa/sanoittaa/sovittaa seuraavan albumin:

Thriller - Maikköl Jakson
- Kitaranrunkkaus on henkiselle terveydelle vaarallista. Ei suositella heikkohermoisille eikä huumorintajuttomille. -
saturnzreturn
02.02.2004 13:54:44
taasen täydennystä

johnny winter - rock and roll hoochie koo

ei siitä muuta voi sanoo...perkelettos mikä biisi
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
Osmo
02.02.2004 17:48:28 (muokattu 02.02.2004 17:49:10)
Hmm...

1. Dire Straits - Brothers in Arms
2. Tool - Stinkfist
3. Manic Street Preachers - The Everlasting
4. Tool - Parabol/Parabola
5. Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge
6. Pantera - Cemetary Gates

Siinä oli nyt jotain mitä tuli ensimmäiseksi mieleen.
Itselle aika merkittäviä kappaileita.
Tyytymättömät työläiset uhkasivat rikkoa astioita - "Älkää alkako mukista", toivoi johtaja!
Nuuskamuikkunen
02.02.2004 17:58:58
Ei varmaan yksikään hyvä biisi ole sellainen, joka minä olisin halunnut tehdä, koska silloin minä tietäisin millaisen prosessin se biisi on käynyt läpi, ja silloin minä voisin olla siihen tyytymätön. Ajattelisin mahdollisesti, että se on keskeneräinen ja voisi olla vielä vähän parempi. Tiedän. Ikuisella perfektionistilla ei ole helppoa.
Kahvi on hyvää.
J_Mikkonen
02.02.2004 20:09:43
Crazy Train tietysti.Olisi kyllä komeata kun kaikki soittelisivat sooloa aina perseelleen.
Ja sit Panteran Cemetary gates,Cowboys from hell ja Scorppareitten Rock you like a hurricane.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)