Aihe: Mikit RR-tyyliseen kitaraan.
1
ranttis
06.01.2008 18:54:37
Tämä nyt ei välttämättä oo ihan se oikee palsta, mut laitan tänne kun täällä käy enemmän porukkaa kun soitinrakennuspalstalla.

eli oon rakentamassa 7-kielistä Jacksonin RR-tyylistä kitaraa (näyttäs olevan materiaaleilta lähempänä ESP:n Alexi mallistoa), johon tulee leppärunko, vaahtera tai leppäkaula riippuen siitä kumman saa nopeemmin ja eebenotelauta.
Kysymys siis kuuluu, mitkä mikit tohon olis parhaat, kun haluaisin ne puolituksella, eli EMG:t ei käy. Sillä tarvis saada vedettyä jotain Scorpions ja Apulanta-tyylistä Hard Rockia ja sitten raskaampaa, kuten Children Of Bodom, Metallica, Black Label Society, kotiteollisuus, Slipknot jne., eli melko kuumat sais olla. Hintaraja olis siinä +-120€ voi venyä 150€, jos löytyy joku ihan ehdoton. Ostan Suomesta, tai Warmothilta, koska sieltä on tulosa muutakin.
Seymourin Invaderia olin ite ajtellu, mut olisko jotain parempia tohon hintaluokkaan?
niinpä...
darkus
06.01.2008 19:42:02
Duncanin Dimebucker vois olla asiaa
Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan?
ranttis
06.01.2008 20:00:55
Duncanin Dimebucker vois olla asiaa

toi olis haave, mut ei oo seiskakieliselle olemassa =(
niinpä...
ranttis
06.01.2008 21:48:53
en ollu ajatellukkaan, kun vaan tallamikin laittaa.
niinpä...
Thule
06.01.2008 21:51:53
en ollu ajatellukkaan, kun vaan tallamikin laittaa.

...vaikka aloitusviestissä puhutaan mikeistä. No joo.

Mä suosittelisin DiMarziolta Evolutionia. Eroitteleva ja kuuma, onnistuu puolitus, saa kivan värisinä ja menee kaupaksi eteenpäin helposti, jollei miellytä.
"Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island."
ranttis
06.01.2008 22:31:33
...vaikka aloitusviestissä puhutaan mikeistä. No joo.

sori mun moka.

Tubesoundissa näyttäs olevan Warpigit 148€. 7-kieliselle olis varmaan kalliimmat. Luin käyttäjän LesPaul70 arvostelun ja näyttäs olevan just sellanen mitä oon hakemassa.
Paljon halvemmalla näyttäs saavan niiden omasta shopista kun on 7-kielisen Warpig 99_ ja posti 9,95_ ni siitä tulee vaan 145,9€ postilaatikolle, tarvii vaan lainata Visaa joltain...
niinpä...
pekurides
07.01.2008 01:43:58

sori mun moka.

Tubesoundissa näyttäs olevan Warpigit 148€. 7-kieliselle olis varmaan kalliimmat. Luin käyttäjän LesPaul70 arvostelun ja näyttäs olevan just sellanen mitä oon hakemassa.
Paljon halvemmalla näyttäs saavan niiden omasta shopista kun on 7-kielisen Warpig 99_ ja posti 9,95_ ni siitä tulee vaan 145,9€ postilaatikolle, tarvii vaan lainata Visaa joltain...

Sit jos otat ilman kuoria ni hintakin tippuu....
Sitten vielä että alnico vai keraaminen?
siinäpä pähkinä, mulla ainakin alnico lämmittää enemmän mutta.... en taas olekaan Warpigia keraamisena kuullutkaan.

Sitä NBailbombia myös paljon kehuttu säröhommissa.

Se on mun seuraava mikkihankinta, se vaan on sillalailla että kun BKP:n löysin niin ei hirveästi Duncanit ja dimarziot ole kiinnistanut ellei sitten jotain uutuusmalleja tule.

Nämä on sen verran hyviä ja hiukan persoonallisiakin.
Tunteella päin vittua.
Iron Horse
07.01.2008 19:22:48 (muokattu 07.01.2008 19:25:03)
Seymourin Distortionit, tahi Customin tai Full Shredin tai Jazzin laitat, tuo Jazz ei ole kuuma todellakaan, vaan kirkas, moderni, medium-ulostuloinen mikki, joka käy niin puhtaille, pikkurosoille, kuin raskaammalle crunchille ja ihan metalliinkin, on tiukka ja erotteleva.
One String to Rule them all, One String to find them, One String to bring them all and in the Darkness bind them, In the Land of Mordor where the shadows lie.
ranttis
07.01.2008 20:16:54
Vähän aikaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että pistän vaan jonku ihan tehdasmikin näin ainakin alkuun.
mitäs onko kokemuksia noista Dimarzion x2n-mikeistä?
toi Distortion voi olla yks vaihtoehto, sen sais Warmothilta muun sälän mukaan.
niinpä...
pekurides
08.01.2008 04:31:44

Vähän aikaa mietittyäni tulin siihen tulokseen, että pistän vaan jonku ihan tehdasmikin näin ainakin alkuun.
mitäs onko kokemuksia noista Dimarzion x2n-mikeistä?
toi Distortion voi olla yks vaihtoehto, sen sais Warmothilta muun sälän mukaan.

Saako ihan kysyä että miksi?

Jos on olemassa "kehutumpia" tuotteita ja hinnassa ei ole montaa kymppiä eroa niin miksi tyytyä vähempään?

Mulla on ollu sekä tuo x2n ja distortion ja tämä distortion aivan turha ja munaton sirinälaitos , x2n hiukan samantyyppinen eq ja ulostulo kuin Warpig mutta ei sekään saundin laadun suhteen yllä samalle viivalle minun mielestäni.
Tunteella päin vittua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)