Aihe: TM-netin pikkuesat 4.1.08 Tampere/Pleva
1 2 3 4 533 34 35 36 37
ÄM
06.01.2008 04:49:03 (muokattu 06.01.2008 04:50:37)

Kovaa hommaa!

Kusitauko, se on siinä...
eksyttiin jatkoille suuntaavasta porukasta. Numeroita nyt saatana ens kerralla, että pysyy paletti kasassa.

Minä, basisti Bylk, sekä mainittu nuorimies, joka on aina kehunut soittavansa hanurilla "Säkkijärven polkan" missä kunnossa vaan, mutta eipähän taittunut, suuntasimme telakalle. Konfliktin johdosta (no se tuoli vaan jotenkin sortui) poistuimme Tulliklubille, josta lopulta nukkumaan. Kirkon paloon liittyen, ei muistikapasiteetti riitä kommentoimaan.

Aamiainen Coyotessa, pojat jo litkivät lonkeroa. Siitä Plevnaan rumpuja kasaamaan, jossa pojat yhä nauttivat väkijuomia. Itse pidättäydyin, kuskin ominaisuudessa.

Statissa jätin pojat paariin, töölön torille ja jatkoin itse RC-helikopteri kokoontumiseen, jossa juonti taas alkoi.

Sitten liityin taas poikien seuraan, viinin juontiin. Baarit käytiin läpi ja nyt onnellisesti kotona.

KIITOS KAIKILLE!

Hienoja hetkiä, hienoja ihmisiä!
Paice...
hieno mies, asenne kohdallaan, syödessä, juodessa, soittaessa. Ens kerralla sähkökiska mukaan, ni vedetään kahdella setillä.

Pitäis olla joku yhteiskuva, jossa nimimerkit; taas jäi niin moni hahmo tutustumatta, tai sit ei vaan muista. Itse minä "ÄM" olin siis se eniten humalainen, poninhäntäinen rumpalin runkku.

No joo helppohan se on näin humalassa tarinoida, mutta huomenna olen hiljaista poikaa.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Sertzo S
06.01.2008 08:18:10
Oli mukavaa että kiitos kaikille osanottajille. Olihan hauskaa vihdoinkin tavata näitä nettituttavuuksia ihan livenä. Varsinkin Vanhamille kiitos jalusta (kerrankin mentiin vessaan porukalla ja mielellään) sekä Korgielle multisoitosta, ihme mies. Myös kiitos ÄM:lle rummuista ja hyvistä filleistä (varsinkin loppuyöstä). Pula-Ahon lavashow oli vertaansa vailla. Harmi kun mun kännykkä hyytyi sitä kuvatessa, oli varmaan liian kovaa kamaa. Hauska juttu kun lauloin Great balls of Firea niin Fuzzy ilmestyi kuin taiottuna pianon taakse ja tuon kun huomasin niin sanoin vaan että vedäppä soolo, ja kylläpä vetikin. Kiitos siitäkin. Laulaja ja Tiina vetivät myös hyvin kaikkea kuin myös kaikki muutkin. Iloinen ylläri oli tämä trumpetisti, kuka lieneekään, mutta toimi. Otetaan uusiksi taas kesällä, toivottavasti osuu vapaa siihen kohtaan, tätä on saatava lisää.

Stana, kyllä noihin joihinkin tuleviin bileisiin olis päästävä tämänkin ukon.
Katsotaan onnistuuko.
jon lord
06.01.2008 11:59:26

Paice...
hieno mies, asenne kohdallaan, syödessä, juodessa, soittaessa. Ens kerralla sähkökiska mukaan, ni vedetään kahdella setillä.

Onkohan nyt oikea ihminen kyseessä???? Hah haaa.
COVS jäsen N.o 3
Ukko
06.01.2008 14:50:09 (muokattu 06.01.2008 14:51:50)

Onkohan nyt oikea ihminen kyseessä???? Hah haaa.

Sama tuli mullakin mieleen.

Paice...

No on sen asenne kohdillaan ainakin syödessä ja juodessa. Tarkoittaen siis keskittymistä asiaan.
kuunsirppi
06.01.2008 16:17:46
Hetkinen.... ethän sunkan sää vaan menny siältä mökille - sehän on matkan varrella?

No menin, mutta eikös toi kirkko ollu Kalevassa? En mää siitä ohi menny, kun lährin Vaasaan päin ;o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
kuunsirppi
06.01.2008 16:20:23
Laulajalle (=tyttö joka sai) .

-G-

:o) Niin siis jo kotoo lähteissä, ei tuolla pikkuesoissa ;o)
kuunsirppi
06.01.2008 16:30:05
Mun mielestä se oli kans jonkinsortin ammattilaisuutta noilta rumpuesoiltakin, että ne vaihto soittajaa lennossa kesken biisinkin, eikä mikään häiriintynyt :o)

Nyt ollaan parin viikon mökkireissulta kotona. Eilen oli vielä hermoja raastava humppakeikka (liikaa oikeesti kännissä olevia ihmisiä, yks inhottava kopeloiva ukko ja liian pitkäks venyny keikka ja puolet liian pieni liksa). Nyt kotona ja väsyttää.

Vielä kerran kiitos omastakin puolestani ja anteeks, että taas taisin olla ylen määrin siellä lavalla :o/. Se vaan on niin mukavaa, kun pääsee erilaisten soittajien kans sooloileen.

Pula-ahon oppiin pitäs kyllä päästä reenaan jiveä ...

Mukava oli kyllä uusiin ihmisiin tutustua ja tavata jo ennestään tuttuja.

Kesäkuun 8.päivää odotellessa ;o) Allakkaan on nyt tuo päivä merkattu, eikä siihen tuu mitään estettä, jos ei ny joku kuolemaks oleva sairaus tms.
Kait sitä edellisehtoon keikkakin on jo siihen mennes loppunu
kuunsirppi
06.01.2008 16:32:51 (muokattu 06.01.2008 20:39:33)
Suuri kiitos kaikille!

Oli superkiva ilta, mulla on vaan viimeiset hetket hiukan hämärän peitossa. Perkeleen Vanhami, ei mulle saa juottaa raakaa viinaa.

Erityisesti Laulaja oli hieno tavata viimeinkin. Terveisin nimimerkki "Vuoden parhaat bileet?"

No eikös Mika vaan kuitannu noita "provikoita". Niin mä ymmärsin, että prosentit piti hoitaa pois :o)

Minä tykkäsin kans, että oli tuo MikkoT tosi mukava tavata. Miellyttävä nuorimies ja taitava vielä soittamaankin. Tuosta saa hyvän miehen ;o).
Toivottavasti tapaamisemme oli miellyttävä :o)
kuunsirppi
06.01.2008 16:47:28
Oliskos kellään lähettää kuvia tuolta juhlista? Jollain siellä oli muistaakseni kamerakin. Oma jäi valitettavasti kotiin, kun joulupäivänä lähdettiin reissuun
EP
06.01.2008 17:02:28 (muokattu 06.01.2008 17:03:57)
Pikkusen selityksen makua!!!!

Joo nii on! :/ .. mut silti väsyytti 8)

(..mentiinkin sitte nu.. vuoteeseen)
Decker90
06.01.2008 17:59:38

Oliskos kellään lähettää kuvia tuolta juhlista? Jollain siellä oli muistaakseni kamerakin. Oma jäi valitettavasti kotiin, kun joulupäivänä lähdettiin reissuun

Kuvaa ja videoo tulee jakoon lähiaikoina... =:)
"En syytä, enkä väitä...."
tiina62
06.01.2008 18:23:05
Kiitos kaikille Vallattoman Hauskasta Illasta. Mulla bileet jatkui vielä eilisenkin, ystävieni yhdistetyillä 50-vuotis-, hää- ja tupaantuliaisjuhlilla ja nyt vihdoin "pääsin arkeen" siis Rauman kämpille valmistautumaan taas tuohon leipätyöhön.

Nöyrä kiitos, kun tämmöttine amatööri sai tulla lauteille mukaan. - No, ei mua sieltä kukaan ois poiskaan saanut pideltyä :) Laulajalle erityiskiitos duetoista!

Oli taas kiva nähdä Teitä ennestään tuttuja ja oli oikein mukava tutustua myös Teihin uusiin kasvoihin nimimerkkienne takaa, Vanhami, MikkoT, ÄM, Uudenkaupungin pojat ym. ym.

Hymni Rakkaudelle-nuottisivulta voinkin luntata lähes kaikkien nimmarit, jotka olitte mukana.

Jään odottamaan Lammin reissua, siis 8.6. Seuraava päivä voi olla aika rankka, mutta eiköhän siitä jotenkin selvitä.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
kuunsirppi
06.01.2008 19:05:33
Kuvaa ja videoo tulee jakoon lähiaikoina... =:)

No mitä....kuvasko siellä joku meikäläisistä videollekin? Siellähän oli ainakin joku pariskunta, joka kuvas moneenkin otteeseen, mutta ne oli kait (?) jotain ulkopuolisia. Oliskin pitänyt mennä kysyyn, että ketä ne oli ja miks ne meitä kuvas
kuunsirppi
06.01.2008 19:06:56
Kiitos kaikille Vallattoman Hauskasta Illasta. Mulla bileet jatkui vielä eilisenkin, ystävieni yhdistetyillä 50-vuotis-, hää- ja tupaantuliaisjuhlilla ja nyt vihdoin "pääsin arkeen" siis Rauman kämpille valmistautumaan taas tuohon leipätyöhön.

Nöyrä kiitos, kun tämmöttine amatööri sai tulla lauteille mukaan. - No, ei mua sieltä kukaan ois poiskaan saanut pideltyä :) Laulajalle erityiskiitos duetoista!

Oli taas kiva nähdä Teitä ennestään tuttuja ja oli oikein mukava tutustua myös Teihin uusiin kasvoihin nimimerkkienne takaa, Vanhami, MikkoT, ÄM, Uudenkaupungin pojat ym. ym.

Hymni Rakkaudelle-nuottisivulta voinkin luntata lähes kaikkien nimmarit, jotka olitte mukana.

Jään odottamaan Lammin reissua, siis 8.6. Seuraava päivä voi olla aika rankka, mutta eiköhän siitä jotenkin selvitä.

Kiitos itselles! Mukavahan siellä oli yhdessä laulaa. Tosin olis ollu vielä mukavampi, jos olis ne mikit pelittänyt kunnolla ;o)

Sulla onkin melkonen kattaus noita nimmareita!

Pula-ahon kanssa sitten jäi laulamatta se suunniteltu tuetto...No, toisella kertaa sitten
kuunsirppi
06.01.2008 20:04:52
Lammilla.Sunnuntaina.Apuva.Mun täytyy kuitenkin olla maanantaina duunissa klo 0700!Arvaampa kuinka käy taas minun osalta hipat.Kaks kaljaa ja puolihullut hunpamuusikot.En kestä!!

Otas Timi maanantaiks kesälomapäivä, niin ei tarvi jäädä pois kemuista ;o)
vanhami
06.01.2008 20:53:25 (muokattu 06.01.2008 20:58:45)
Heh, oon tässä naureskellu sille kohellukselle sielä lavalla. Tuli oltua aika kekkulissakin. Yritin tiukasti muistella, mitä siellä soiteltiin, mutta ei meinaa vaan kaikki tulla mieleen. Päin helvettiä ne meni aika monet ainakin meikäläisen osalta, mutta rölöö, ei tunnu missään.

Jonkun biisin muistan kun laulettiin stemmaa paicen kanssa samaan mikkiin oikein show meiningillä. Mutta mikähän mahto olla biisin nimi, mä en ainakaan kekkaa sitä ihan justiin.

Mistä se venakko pelmahti sinne. Tai oliko venakko, ulkolainen kumminkin. Laulo muistaaksini hyvin ja tunsi MikkoT:n En kyllä muista mitä laulo. Olin kumminkin komppaamassa lavalla.

Aika monta muutakin biisiä on hämärän peitossa. Tulin juhlapaikalle suoraan duunista enkä ollut syönyt mitään. Vedin pohjia viewlä siinä tulomatkalla niin vauhti oli jo tullessa sen mukainen.

Rolandin lattiapedaalin moninapaliittimen runko oli mennyt paskaks. En tiedä missä ja miten, no ei haittaa. Sen saa kondikseen. Muuten kai keikkerit meni aika vähillä vaurioilla?

Mutta ellei kesällä, niin sitten ensi talvena uusiksi.
korgie
06.01.2008 22:10:30
anteeks, että taas taisin olla ylen määrin siellä lavalla :o/.

Etkä tainnut. Kyllä mä taisin eniten aikaa siellä lavalla viettää, välillä vaan instrumenttia vaihdellen. En kerenny koko illan aikana juomaankaan kun parit kahvit ja jonkun lasillisen vettä. :)
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
korgie
06.01.2008 22:13:22
Kiitos itselles! Mukavahan siellä oli yhdessä laulaa. Tosin olis ollu vielä mukavampi, jos olis ne mikit pelittänyt kunnolla ;o)

<pilkku>Mikithän toimikin vallan mainiosti, mutta vahvistin ei.</pilkku>

:)
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
kuunsirppi
06.01.2008 22:14:29
Etkä tainnut. Kyllä mä taisin eniten aikaa siellä lavalla viettää, välillä vaan instrumenttia vaihdellen. En kerenny koko illan aikana juomaankaan kun parit kahvit ja jonkun lasillisen vettä. :)

No niin just. Sä sentään vaihdoit instrumenttia, mutta mä vaan laulaa loilotin :o/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)