vaasankitaristi 05.01.2008 21:47:20 | |
---|
|
käsi 05.01.2008 21:49:17 | |
---|
tahtoisin tietää kokemuksia tosta pedaalista. http://www.unisound.fi/product_details.php?p=468 ajaa asiansa, luotettavuus heikohko. omat kokemukset behkun pedaaleista on aika huonot. Soundi on ihan ok, mutta tuo kotelo ei, Esim säätönupit alkavat keikkua ja falskata pahimmassa tapauksessa aik anopeasti. Mutta kuten sanoin, alkuun ajaa asiansa hyvin. Ja paljoa et laita rahaa likoon, mutta kuitenkin sinne kuuluisaan kankkulan kaivoon menee islla pedaalin jälleen myynti arvo on olematon. Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
Icy-Sun 05.01.2008 21:50:42 | |
---|
Kaverilla on noita Behringerin halpispedaaleja ja ovat sen tuntosia, että kun astuu päälle niin jalan alle jää vaan kasa muovia There ain't noway out tonight |
vaasankitaristi 05.01.2008 21:52:47 (muokattu 05.01.2008 21:54:34) | |
---|
onko siis bossien tai kalliimpien merkkien säröissä paljon parempi soundi kuin tässä??? tuo muovisuus ei haittaa, koska soittelen kotona |
käsi 05.01.2008 22:25:54 (muokattu 05.01.2008 22:26:45) | |
---|
onko siis bossien tai kalliimpien merkkien säröissä paljon parempi soundi kuin tässä??? tuo muovisuus ei haittaa, koska soittelen kotona Kestävyys on ainakin parempi. Soundi on oikeasti maku asia, mutta pääsääntöisesti merkki maksaa merkin takia enemmän mutta takaa se myös paremman soundin. Jos bossin vastaavanlaisen pedaalin ostat mistä maksat 3-4 kertaa enemmän saat kestävyydeltä ja soundillisesti paremman pedaalin, mutta saat myös pedaalin jonka jälleen myynti arvo pysynee kohtalaisen hyvänä. mene sinne unisoundiin testaamaan noita, ili antaa varmasti sun noita testailla ja kokeilla useampia pedaaleja. edit: kotisoitteluun ihan käypiä pelejä noi behun pedaalit, samaa hinta luokkaa on myös danelectronin pedaalit. Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
Umas 05.01.2008 23:04:07 | |
---|
Kestävyys on ainakin parempi. Soundi on oikeasti maku asia, mutta pääsääntöisesti merkki maksaa merkin takia enemmän mutta takaa se myös paremman soundin. Jos bossin vastaavanlaisen pedaalin ostat mistä maksat 3-4 kertaa enemmän saat kestävyydeltä ja soundillisesti paremman pedaalin, mutta saat myös pedaalin jonka jälleen myynti arvo pysynee kohtalaisen hyvänä. mene sinne unisoundiin testaamaan noita, ili antaa varmasti sun noita testailla ja kokeilla useampia pedaaleja. edit: kotisoitteluun ihan käypiä pelejä noi behun pedaalit, samaa hinta luokkaa on myös danelectronin pedaalit. Danelectron fab distortion oli kyllä aivan surkea laite... en sitten muista daneista tiedä Stoner to the boner |
Billsner 05.01.2008 23:36:57 | |
---|
onko siis bossien tai kalliimpien merkkien säröissä paljon parempi soundi kuin tässä??? Ei ehkä parempi, mutta erilaisempi. Ite tykkäsin esim. tuosta ultra distortionista enemmän kuin bossin metal zonesta (vaikka aikalailla samankuuloisia ovatkin). Positiivinen yllätys oli minulle tuo pedaali. Myin lopulta omani pois tarpeettomana. tuo muovisuus ei haittaa, koska soittelen kotona Eipä tuo muovisuuskaan niin paha ole. Mulla oli pari behringeriä treenikämpällä vähänaikaa sitten (särö + viritin) ja ihan hyvin ne maiharia kesti. Särön vaihdoin bossiin, koska soundi miellytti enemmän ja virittimen vaihdoin pois koska se oli liian hidas. Wrapped in plastic |
Nazareth 06.01.2008 12:11:24 | |
---|
Kaverilla on noita Behringerin halpispedaaleja ja ovat sen tuntosia, että kun astuu päälle niin jalan alle jää vaan kasa muovia Kyllä ne kestää kun käyttää maalaisjärkeä. Man who buys a drowned cat pays for wet pussy. |
ErotuS 06.01.2008 12:46:14 | |
---|
Huomasin tuolla Unisoundin sivuilla NUX OD2 vintage overdrive nimisen härvelin, aivan uusi nimi. Onko kellään kokemusta tästä? Kuukkeli ei paljo kertonu. Paskapuhetta!! |
Point 06.01.2008 13:36:35 | |
---|
omistan rikkinäisen tuollaisen. hetihän se hajos, se kuori. mulla ei oo sille käyttöä, koska se on semmonen sirkkeli. en tykkää yhtään. |
omistan rikkinäisen tuollaisen. hetihän se hajos, se kuori. mulla ei oo sille käyttöä, koska se on semmonen sirkkeli. en tykkää yhtään. Nuxi vai behku? Paskapuhetta!! |
Point 06.01.2008 13:54:28 | |
---|
Nuxi vai behku? niin, siis behkun ultra metal. |
Sam Hotman 06.01.2008 15:48:44 (muokattu 06.01.2008 20:49:26) | |
---|
Otsikko on väärin siinä lukee ''behrunger'', vaikka pitäisi olla behringer :D Itse asiaan ei mulla ole mitään. Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS |
FensonGibder 06.01.2008 15:56:44 | |
---|
Mitkä sun muut kamat on? Sillä on myös merkitystä tuohon pedaalivalintaan. Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
Krice 06.01.2008 17:58:36 (muokattu 06.01.2008 17:58:47) | |
---|
Älä osta. Jos haluat yhtä halvan, mutta paremman niin osta Harley Bentonin vastaava pedaali (Heavy Metal). |
Point 06.01.2008 19:03:50 | |
---|
Otsikko on väärin siinä lukee ''behrunger'', vaikka pitäisi olla begringer :D Itse asiaan ei mulla ole mitään. jos viilataan pilkkua niin oikeasti se on behringer, eikä 'behrunger'', tai "begringer"=) jatkakaa. |
vaasankitaristi 06.01.2008 19:17:24 | |
---|
Mitkä sun muut kamat on? Sillä on myös merkitystä tuohon pedaalivalintaan. kamat on tällä hetkellä behringer gmx 1200h nuppi ja bentton vintage kaappi kotona micro cube. kitarana on alliance strato, joka vaihtuu pian johonkin ibanezin rg sarjalaiseen. ajattelin ton pedaalin ostaa, ku behku nupin säröt ei oo ihan mun makuun. |
vaasankitaristi 06.01.2008 19:18:01 | |
---|
Älä osta. Jos haluat yhtä halvan, mutta paremman niin osta Harley Bentonin vastaava pedaali (Heavy Metal). en viittis thomannilta lähteä tilaamaan yhtä pedaalia :D |
Sam Hotman 06.01.2008 20:49:57 | |
---|
jos viilataan pilkkua niin oikeasti se on behringer, eikä 'behrunger'', tai "begringer"=) jatkakaa. Oho mullaki tuli typo :D Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS |
FensonGibder 06.01.2008 21:30:20 | |
---|
kamat on tällä hetkellä behringer gmx 1200h nuppi ja bentton vintage kaappi kotona micro cube. kitarana on alliance strato, joka vaihtuu pian johonkin ibanezin rg sarjalaiseen. ajattelin ton pedaalin ostaa, ku behku nupin säröt ei oo ihan mun makuun. Ja sitten vielä se musamaku, eli mitä soittelet enimmäkseen? Methaallia varmaan mutta millä kalotilla? Saatanan tunarit! |