2109 02.01.2008 13:32:48 | |
---|
Olen 30 ja risat, perheellinen, rockhenkinen nainen Satakunnasta. Sanoituksia olen kirjoittanut noin vuoden verran ja viime vuonna aloitin kitaran soiton opiskelut monen vuoden tauon jälkeen. Rohkaistuin ja laitoin muutaman "bändin perustamis"-ilmoituksen, mutta sain vain yhden pikaviestin. Eli: Missä foorumeissa kannattaa laulajan hakea bändiä? Mistä löytyy noin 30v. porukkaa bändiä perustamaan? Laittakaa myös muita vinkkejä, joilla pääsisin muusikon taipaleellani eteenpäin! Kiitos!! |
Chieftain 02.01.2008 13:41:26 (muokattu 02.01.2008 13:41:44) | |
---|
"Jääkööt Kirsti. Kyllä sen sudet sieltä syö." |
2109 02.01.2008 14:23:11 | |
---|
Kiitos vinkistä, sinne olen jo ilmotukseni laittanut! |
BondakeBunny 02.01.2008 14:25:07 | |
---|
Käy laittamassa vaikka paikkakuntas musiikkiliikkeen tai kaupan seinälle ilmotus. Laita siihen minkälaista ja ikästä porukkaa haluaisit soittamaan ja mitä musiikkia ois tarkotus alottaa veivaamaan. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
2109 04.01.2008 11:04:37 | |
---|
Kävin muokkalemassa netti ilmoitustani, mut ellei siihen ala ilmotuksia ropiseen ni viempä ilmotuksen musiikkiliikkeeseen. Kiitos hyvästä vinkistä!!! |
peteihis 05.01.2008 02:45:24 (muokattu 05.01.2008 02:48:02) | |
---|
Moro. Ei niitä soitto- ja laulukavereita vältäämättä löydy muusikonet.netistä -- niitä löyty tuttavapiiristä! En tiiä tiedätkö sitä "verkostoteoriaa", jonka mukaan jokainen ihminen maapallolla on (max) kuuden kättelyn päässä. Mä olen huomanny sen teorian todeksi..... Kysele tutuilta ja sukulaisilta.... Äläkä nyt välttämättä odota että saat koko bändin kasaan just tänään. Jonain päivänä huomaat vielä, että sulle olis vielä vientiäkin! .. Siis niinkuin tossa viimeisessä kappaleessa sanon, olen yrittänyt itse toimia... ja on soittokaverita aina löytynyt .... :) |
Kefiiri 05.01.2008 09:30:22 | |
---|
Verkostohomma kyllä yleensä toimii. Jos kyselee joltakin soittajalta, se tietää lisää soittajia ja tuota pikaa on ryhmä kasassa. Muusikoita löytyy mitä hämmästyttävimmistä paikoista. |
Myös kirjaston ilmoitustauluilla olen vastaavia nähnyt. Itsellä yksi kontakti löytyi joltain keikalta, Ääni ja Vimma tms. Katselin vaan ympärilleni, ja lavan reunalla eräs kaveri tsekkaili bändejä ja muuta yleisöä yksinään. Kävin kysymässä, että tulisiko soittamaan meidän projektiin. Lupautui, mutta projektista ei lopulta tullut mitään, emme pitäneet edes ensimmäisiä treenejä. "Jääkööt Kirsti. Kyllä sen sudet sieltä syö." |
Simo78 07.01.2008 09:06:09 | |
---|
Köyliön suunnalta soittajien löytäminen varmasti hankalampaa kuin etelämpää/lähempää isoja kaupunkeja. Rumpali on tosin helppo löytää, sellainen casio on hyvä--> ei vittuile roudauksesta, ei soita ylimääräisiä fillejä, menee pieneen tilaan=) |
2109 07.01.2008 12:40:35 | |
---|
Kiitosta taas hyvistä viesteistä kaikille!!!:) Muokkailinpa taas tuota wanted ilmoitustani ja jään maltillisena odottamaan pikaviestejä. Totta, et täällä Köyliön puolella on hiljasenpaa bändimeiningin suhteen, mut nyt aattelin rauhas kehittää lauluääntäni ja Säkylän aikuisopistolla kitaransoittotaitoani, sekä muokata suomenkielisii sanoituksiani. Lähetelkää vaan lisää vinkkejä/viestejä!!! Apuja tarvitaan silti!:) |
2109 07.01.2008 13:53:28 | |
---|
Lisänä vielä edelliseen kirjotukseeni... Verkostointi systeemi on kyllä hyvä juttu ja se pätee myös työelämässä!!!! Kontaktien muodostaminen ja itsensä esiin tuominen on ehdotonta päästäkseen eteenpäin tavotteissaan. Mun sukulaispiireistä löytyy kyllä soittotaitosia ja bändissä keikkailevii, MUTTA heidän musiikkimakunsa on humppa & iskelmä, KUN mä oon Rockhenkinen immeinen. Kannattaa varmaan avata silti sanaista arkkuaan ja laittaa wantedia heidänkin tietoonsa. Jos sitä kautta nappais yhteyksii!!!:) |
BubbleBob 07.01.2008 17:17:52 | |
---|
Jos saan suositella, niin kyllä pienempikin kokoonpano toimii,.. ensin vaikka duona (klikin, metronomin, rumpukoneen, tmvst kera), tai rock-triona: Kitara, basso ja rummut. Jos homma toimii, niin myöhemmin halukkaita mukaan voi pyrkiä liikaakin. Tuollaista kuuden-persoonan-projektia voi olla hankalahko käynnistää ja jopa saada treeneihin samaan aikaan. Kypsempään yhtyeeseen (myöhemmin) on helppo treenata uusi soittaja sisään. Vai mitä mietit :-) ? Floating out of the Screen.. |
2109 08.01.2008 15:41:11 | |
---|
Jos saan suositella, niin kyllä pienempikin kokoonpano toimii,.. Tuollaista kuuden-persoonan-projektia voi olla hankalahko käynnistää ja jopa saada treeneihin samaan aikaan. Kypsempään yhtyeeseen (myöhemmin) on helppo treenata uusi soittaja sisään. Vai mitä mietit :-) ? Suosittelusi osuvat naulan kantaan, hyvä pointti. Ajattelin, laittaessani uutta viestiä, et edes joku soittaja osuis kohdalle, mistä ois sit hyvä lähtee liikkeelle!!?? Ku aikasemmat haut ei oo tuottanu tulosta. |