Aihe: TM-netin pikkuesat 4.1.08 Tampere/Pleva
1 2 3 4 533 34 35 36 37
isojussi
05.01.2008 12:45:52
...haitari vaimeni...

Humanistic interface?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
vanhami
05.01.2008 13:02:05
kankkunen, nyt ei jaksa muuta.

Jallupullokin lensi kuin tuhka tuuleen.

Hauskaa oli!!!
Fuzzy Boner
05.01.2008 13:10:38 (muokattu 05.01.2008 14:34:59)
Mieleen jäi Korgien multi-instrumentaatio, kaikki toimi!

Ainiin ja sen Cowboy-biisin rumpufillit pölähti siihen malliin että vieläkin hymyilyttää. Ei mitään kysyttävää. Hyvä Paice! JEah!

'ISO Kiitos vielä kaikille, olin lyhyesti paikalla, se vähän harmitti mut ehkä hyvä näin. Ny perheshow ja ma etelään.
Mulla jatkuu loma

FUZ
korgie
05.01.2008 13:18:51
Mieleen jäi Korgien multi-instrumentaatio, kaikki toimi!

Kiitos kiitos. Periaatteena on ollut: Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee. :)

Mutta, täytyy kai munkin vähän kehuja jaella. Olihan meillä ihan päteviä soittoniekkoja tupa täynnä. Ja erityismaininta Omarklah:lle siitä Mustang Sallysta. Kyllä täytyy tunnustaa että se biisi ei olisi toiminut läheskään yhtä hyvin mun bassottelemana. :)

Ja kesäksi varmaan kaavaillaan taas reissua Lammille. Alustava päivämäärä voisi olla vaikkapa su 8.6. Edellinen sunnuntai 1.6. ei ehkä ole hyvä, koska sinä viikonloppuna on kaikennäköistä lakkiais- ym. juhlaa, niin silloin ei ehkä saataisi porukkaa kasaan.
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
EP
05.01.2008 14:34:41
Pit kyll meiänkii tulla ..mut väsyytti niin ..Sorry!
baron
05.01.2008 15:34:08

Kotona vihdoinkin, piti odotella että ajokunto pääsi yllättämään.
Kiitos kaikille, kiva soitella tekijämiesten ja -naisten kanssa.
Korgielle erikoiskiitos, kaikki välineet mihin sattui koskemaan, taittuivat.
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
Decker90
05.01.2008 16:37:33

Jallupullokin lensi kuin tuhka tuuleen.

Ja siitä Kiitos =:) Kesäesoissa sitten meitin pullosta...
"En syytä, enkä väitä...."
Pula-Aho
05.01.2008 16:44:09
Piti munkin tulla kotiin, kun en löytänyt tänään enää yhtään tuttua humputtajaa, vaikka kuinka kiersin Hämeenkadun kapakoita.

Mihinkään ei koske ja Rossossa nautittu meetwurstipitsa ison oluen kera poisti väsymyksen rippeetkin.

Hauskaa oli niinkuin näissä kemuissa on ollut tapana. Kiitokset kaikille tasapuolisesti. Erityiskunniamaininta kuuluu toki niille, jotka jaksavat raahata kamojaan paikalle sekä Laulajalle (=tyttö joka sai) yleisjärjestelyistä.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Timi
05.01.2008 16:53:35
Lammilla.Sunnuntaina.Apuva.Mun täytyy kuitenkin olla maanantaina duunissa klo 0700!Arvaampa kuinka käy taas minun osalta hipat.Kaks kaljaa ja puolihullut hunpamuusikot.En kestä!!
Kylmän viileesti!
korgie
05.01.2008 17:04:21
Lammilla.Sunnuntaina.

Eipä ole hirveästi vaihtoehtoja. Otapa miittipäiväksi joku kesälauantai niin katsotaan moniko meistä on silloin keikalla.
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
jjsound
05.01.2008 18:03:28
Kiitos myös kaikille humpan tursautteneille. Kaikki oli niinkuin pitääkin, paitsi talon PA ei todellakaan toiminut... Mukavaa oli silti nähdä jengiä ja kuulla hienoja vetoja.
Mihinkähän se Roland digi-hanuri lopulta kulkeutui? Viimeinen havainto, kun Baron roudasi casea pitkin tamperesterin katuja kuin paraskin roudari ;)
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
Mikko T.
05.01.2008 18:11:55

Suuri kiitos kaikille!

Naantaliin on selvitty.

Oli superkiva ilta, mulla on vaan viimeiset hetket hiukan hämärän peitossa. Perkeleen Vanhami, ei mulle saa juottaa raakaa viinaa.

Mahtavaa kertakaikkiaan, ei voi muuta sanoa. Erityisesti Laulaja oli hieno tavata viimeinkin. Pulis, Baron, Korgie, Vanhami, Fuzzy ja kaikki muutkin, KIITOS. Kyllä kannatti. Seuraavien pitopaikka ja ajankohta tarvii ilman muuta päättää nyt jo.

Terveisin nimimerkki "Vuoden parhaat bileet?"

P.S. Oliko rumpujen taakse parhaimmillaan tosiaan neljän (4) soittajan jono???
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Pula-Aho
05.01.2008 18:43:59 (muokattu 05.01.2008 18:50:02)
Mihinkähän se Roland digi-hanuri lopulta kulkeutui? Viimeinen havainto, kun Baron roudasi casea pitkin tamperesterin katuja kuin paraskin roudari ;)

Menimme Hemingway baariin juomaan olutta. Kysyimme heti alkuun baarimikolta, että saako siellä soittaa hanuria. Kun vastaus oli kielteinen, totesimme, että sehän on hyvä paikka, jonne kannattaa jäädä.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
jon lord
05.01.2008 19:01:17
Menimme Hemingway baariin juomaan olutta. Kysyimme heti alkuun baarimikolta, että saako siellä soittaa hanuria. Kun vastaus oli kielteinen, totesimme, että sehän on hyvä paikka, jonne kannattaa jäädä.

Ha haaa!! tämä oli plussan arvoinen kommentti.
COVS jäsen N.o 3
Timi
05.01.2008 19:24:50
Eipä ole hirveästi vaihtoehtoja. Otapa miittipäiväksi joku kesälauantai niin katsotaan moniko meistä on silloin keikalla.

Son totta!Kaikilla on kesäisin hääkeikkaa.Talvella paljon löysää.
Kylmän viileesti!
Pete V.
05.01.2008 20:20:47
Tervehdys!

Kiitokset vaan kaikille mukana olleille minunkin, ensikertalaisen, puolesta!

Ja, tietysti erityiskiitokset vastuuta/tavaroita, ja vaikka toisia, kantaneille!

Saatanpa ilmaantua seuraaviinkin rientoihin, jos ei ilmaannu jotain ...

Lava- tms. järjestelyistä olisi jotain pientä kommentoitavaa, mutta korgie on kyllä niistä pääosan jo kommentoinutkin, kiitokset! Palaillaan näihin sitt' joskus ...

Fuzzy'n kanssa olisin mielelläni soittanut pidempäänkin kuin n. puoli kappaletta ... mutta eiköhän Helsingin jameissa tai jossain joskus taas törmätä ... P.S. Tapasin Marzin, Samin ym. viihteellä salaisessa paikassa Uudenvuodenpäivän iltana ...

Niin, jäi sitten illan mittaan tosi monta hyvää kappaletta eri syistä osallistumatta, tai rajallisen ajan vuoksi jopa kokonaan tulematta ...

Kiitokset vielä Anonymous'ille tilaisuudesta vinkkaamisesta minulle, ja yöbussiseurasta.

Ja, pahoitteluni, jos aiheutin Tiinalle hetken mieliharmin ...

Terveisin,

Pete V. Trump.
vanhami
05.01.2008 21:25:55
Ja siitä Kiitos =:) Kesäesoissa sitten meitin pullosta...

Se flinda oli tarkoitettukkin lentämään kuin tuhka tuuleen.

Oli superkiva ilta, mulla on vaan viimeiset hetket hiukan hämärän peitossa. Perkeleen Vanhami, ei mulle saa juottaa raakaa viinaa.

Silloin jallupullo meni tarpeeseen.

Tallessa on, ja näytti olevan ehjäkin. Päälypuoli hieman kaljassa ja räässä, mutta se on normaalia.

Mäykky alkaa olemaan tyhjä ja olo taas normaali. Uusiksi otamma!!
paice60
05.01.2008 21:59:22
Oli mukavaa että kiitos kaikille osanottajille. Olihan hauskaa vihdoinkin tavata näitä nettituttavuuksia ihan livenä. Varsinkin Vanhamille kiitos jalusta (kerrankin mentiin vessaan porukalla ja mielellään) sekä Korgielle multisoitosta, ihme mies. Myös kiitos ÄM:lle rummuista ja hyvistä filleistä (varsinkin loppuyöstä). Pula-Ahon lavashow oli vertaansa vailla. Harmi kun mun kännykkä hyytyi sitä kuvatessa, oli varmaan liian kovaa kamaa. Hauska juttu kun lauloin Great balls of Firea niin Fuzzy ilmestyi kuin taiottuna pianon taakse ja tuon kun huomasin niin sanoin vaan että vedäppä soolo, ja kylläpä vetikin. Kiitos siitäkin. Laulaja ja Tiina vetivät myös hyvin kaikkea kuin myös kaikki muutkin. Iloinen ylläri oli tämä trumpetisti, kuka lieneekään, mutta toimi. Otetaan uusiksi taas kesällä, toivottavasti osuu vapaa siihen kohtaan, tätä on saatava lisää.
Vittu näitä hommia.
manjaana
06.01.2008 03:00:18
Hitto, että on kiva lukea näitä, ihan hymyilyttää ääneen täällä :))
-Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)