meeza 04.01.2008 19:54:50 (muokattu 04.01.2008 19:58:38) | |
---|
Dragonforcen Through the Fire and the Flamesissa menee 82% complete expertillä. Aattans. Tarvii vielä loppurutistuksen :----) [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
Black-Throated Diver 05.01.2008 11:09:20 | |
---|
Vaatiiha seki taitoa muttei sillä oikeaa kitaraa opi soittaan. Tästä tuli mieleen, että kaveri kerto yks päivä et joku heppu, jolla on guitar hero nii oli mättäny sitä nii paljo, että sit luuli et se osaisi soittaa myös oikeaa kitaraa ja oli sit hommannu oikeet kamatkii ja sit huomannu, ettei osannukkaa soittaa ja se oikee soittaminen jäi sitten siihen... Kääpiöt eivät tanssi rivitanssia alasti. |
Tästä tuli mieleen, että kaveri kerto yks päivä et joku heppu, jolla on guitar hero nii oli mättäny sitä nii paljo, että sit luuli et se osaisi soittaa myös oikeaa kitaraa ja oli sit hommannu oikeet kamatkii ja sit huomannu, ettei osannukkaa soittaa ja se oikee soittaminen jäi sitten siihen... Häh häh siitäs sai. Mut mäpä luulin että osaan kitara sankaria pelata kun olen soittanut oikeaa kitaraa. Aukaisempa sepalukseni. EI ! jätetään se huomiseen. |
IJarro 05.01.2008 11:28:23 | |
---|
Häh häh siitäs sai. Mut mäpä luulin että osaan kitara sankaria pelata kun olen soittanut oikeaa kitaraa. Mut jos pohjana on kitara, kannattaa expert laittaa suoraan vaikeustasoks. Menee paljon paremmin ku vaikka medium ku esim pikkaus menee paljon intensiivisemmäks. Hienoa leijua pari kertaa pelanneena jollekin GH "staroille" jotka ei silti pärjää expertillä =) Let's do some living after we die... |
Umas 05.01.2008 13:52:47 | |
---|
Ei muutakun koko bändi yhdessä kaljotteleen ton äärelle. Minä kitaristina en pärjännyt alkuunsa, kun koko ajan mietti miten oikeasti biisi soitettaisiin oikealla kitaralla... ...mutta hauskaa tuo on. Ja kylhän toi kehittää käden kordinaatioita ja rytmitystä, et kyl toi voi jollekin pikkunöösille olla ihan hyvääkin harjotusta. Eli kyllä mä ton lapsilleni hankkisin jos olisi. Stoner to the boner |
Lord of the strings 05.01.2008 14:06:33 | |
---|
Hyvällä porukalla nousuhumalassa aivan loistavaa viihdettä tuo Guitar Hero. Menee helposti pari tuntia tuon parissa kun muutaman oluen kanssa mättää. Eihän tuolla oikean kitaroinnin kanssa ole paljoakaan tekemistä, mutta hauskaa se on. Voisin melkein hankkia omaksikin ku ei musta oikeesti mitää rokkitähteä ikinä tule. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Lalle 05.01.2008 18:04:26 | |
---|
GH ei ole tullu kyllä kokeiltua, mutta koneelta löytyy Frets on fire ja yli 300 biisiä siihen. Ainoa ongelma sattuu vaan olemaan että omassa näppiksessä funktio-näppäimet ovat vähän turhan kaukana toisistaan, joten pelaaminen on välillä tuskaa. Eli toisin sanoen guitar hero "nyypät" eivät ole koskaan haitanneet. |
skellu 05.01.2008 18:33:53 | |
---|
|
Cadaver 06.01.2008 02:29:07 | |
---|
Dragonforcen Through the Fire and the Flamesissa menee 82% complete expertillä. Aattans. Tarvii vielä loppurutistuksen :----) Argh, en aio pelata tuota biisiä yksinpelinä expertillä enää ikinä kun sattui menemään tuurilla läpi todistajan läsnäollessa :) Tässä piisissä menee mulla päinvastoin kuin mitä aikaisemmin kirjoittelin: 200 BPM sahaaminen on GH:n kitarakontrollerilla helpompaa kuin oikealla kitaralla. Pitäisiköhän alkaa optimoimaan tekniikkaa ja liikerataa vastaavaksi... |
Jurza 06.01.2008 19:14:48 | |
---|
Guitar Hero:ta ei ole tullut kokeiltua mutta tästä ketjusta innostuneena latasin päivällä koneelle Frets On Firen ja on kyllä ihan kipeen siisti! :D Sweet Child O Minea soittanu ihan liekeissä viimeisen tunnin. Teininä sitä haaveili olevansa seuraava Slash, no nyt vihdoinkin se on mahdollista! Jee! "Just when you thought it was safe to take a pee" - Ronn Moss |
MauCer 07.01.2008 22:10:06 | |
---|
+ Aivan varmaan moni on innostunu ihan oikean kitaran soitostakin tän pelin ansiosta. Ja sitten kyllästyny ja jättäny kitaran pölyttymään nurkaan, kun ei kerta oppinutkaan sitä trought the fire and flamesii viikossa niinku piti. |
Dimefield 07.01.2008 22:45:05 | |
---|
Minä en tule koskaan tajuamaan tuota kuitar hero hommaa, sen pelin ja "hienon" ohjaimen hinnalla saa aloittelija ihan aloittelijalle kelpaavan kitaran ja voi oikeesti oppia soittamaan. |
825107 07.01.2008 22:57:46 (muokattu 13.01.2008 14:29:24) | |
---|
Minä en tule koskaan tajuamaan tuota kuitar hero hommaa, sen pelin ja "hienon" ohjaimen hinnalla saa aloittelija ihan aloittelijalle kelpaavan kitaran ja voi oikeesti oppia soittamaan. Siinä on se ero että oikeella kitaralla joutuu reenaamaan vuosia että pystyy vetään kunnollaan vaikkapa jotain sooloja, kun taas tossa pelissä puhutaan muutaman viikon tai kuukauden harjottelusta. Ite oon muistaakseni kerran pelannut tuota peliä. |
IJarro 07.01.2008 22:58:14 | |
---|
Minä en tule koskaan tajuamaan tuota kuitar hero hommaa, sen pelin ja "hienon" ohjaimen hinnalla saa aloittelija ihan aloittelijalle kelpaavan kitaran ja voi oikeesti oppia soittamaan. Enkä mä oo ymmärtäny, et jotkut laittaa 35 donaa autoon... Tai johonkin thaimaalomaan... Toiset tykkää muhkummasta. Toiset soittamisesta. Let's do some living after we die... |
MauCer 07.01.2008 23:12:28 | |
---|
Siinä on se ero että oikeella kitaralla joutuu reenaamaan vuosia että pystyy vetään kunnollaan vaikkapa jotain sooloja, kun taas tossa pelissä puhutaan muutaman kuukauden(?) harjottelusta. Kaveri meni läpi ihan päivässä tai parissa, tosin pianoa 2-3 vuotta soittaneelta sorminäppäryys on jo itsestäänselvyys. |
Kampela77 07.01.2008 23:30:13 | |
---|
Minä en tule koskaan tajuamaan tuota kuitar hero hommaa, sen pelin ja "hienon" ohjaimen hinnalla saa aloittelija ihan aloittelijalle kelpaavan kitaran ja voi oikeesti oppia soittamaan. Mä en tule koskaan tajuamaan, miksi ihmiset vertaavat tietokonepelin ostamista kitaran ostamiseen. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Dimefield 07.01.2008 23:43:07 | |
---|
Mä en tule koskaan tajuamaan, miksi ihmiset vertaavat tietokonepelin ostamista kitaran ostamiseen. Koska molemmissa tehdään samaa asiaa, toisessa oikeesti ja toisessa leikisti? |
Y3J 08.01.2008 00:11:16 | |
---|
Tämmönen on nyt aika turhaa. Valittavatkohan kaikki jäkärihemmot niistä jotka pelaavat ÄnHooÄllää? Entä kiistelläänkö Tampereen örkkiklubissa siitä kuinka World of Warcraft saa rodun huonoon valoon? It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
skellu 08.01.2008 09:17:12 | |
---|
Koska molemmissa tehdään samaa asiaa, toisessa oikeesti ja toisessa leikisti? Samalla periaatteella voisi verrata esim. Grand Theft Autoa oikeaan elämään, tai ammattitanssijat voisivat vikistä Stepmaniasta, mutta kysymys kuuluukin: Miksi Guitar Hero on joutunut erityisen piikittelyn kohteeksi? Vastaus kuuluu: Koska mukakitaristit ovat katkeria ihmisiä :) Katsokaa myös ylempänä linkittämäni sarjakuva, kärjistää pointin hyvin. |
Ziggy Bubba 08.01.2008 10:43:13 | |
---|
Jääkiekko tai massamurhaaminen eivät harrastuksina ole aivan yhtä helposti lähestyttäviä kuin kitaransoitto, johon ei tarvitse kuin yhden edullisen luutun - joka irtoaa usein about samaan hintaan kuin kyseinen konsolipeli. Silti jengi valitsee tämän virtuaaliversion mielummin, ja mikäs siinä. Siihen mainittuun South Park -jaksoon vaan viitaten tämä tuntuu hassulta ajatukselta. "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |