BondakeBunny 03.01.2008 15:37:17 | |
---|
Thö truth is out there. Olis kyllä aika vammasen näkönen örkki ollukkii.Valaan ja sammakon yhistelmä. Kun katsot hornaan
myös horna katsoo sinuun |
DaKiller 03.01.2008 15:41:56 (muokattu 03.01.2008 16:28:50) | |
---|
Thö truth is out there. Olis kyllä aika vammasen näkönen örkki ollukkii.Valaan ja sammakon yhistelmä. Katselin silloin aikoinaan, että jos se oikeasti olisi tuollainen ruikkuperse, niin teatterista voisi kävellä ulos hyvinkin hämmentyneitä ihmisiä leffan loputtua. Ei nimittäin tietäisi itkeäkö vaiko nauraa, kun ennakkohype on ollut mitä se on ollut.... Tuossa oli muuten pätkiä, joita itse en ollut nähnyt aiemmin. Tai sitten vain muisti pätkii. http://www.firstshowing.net/2008/01 … tinues-another-full-length-trailer/ |
aivokuolio 04.01.2008 02:49:13 | |
---|
Tuossa oli muuten pätkiä, joita itse en ollut nähnyt aiemmin. Tai sitten vain muisti pätkii. http://www.firstshowing.net/2008/01 … tinues-another-full-length-trailer/ Tais tuossa jotain uutta matskua olla mukana. Alkaa tässä jo vähän pelottamaan että voikohan tämä leffa todella tehdä niin kovaa vaikutusta itsessään kuin tämä ennakkohype antaa odottaa? Yleisöä on kiusattu jo niin kauan että, että jokaisella leffaa odottavalla alkaa olemaan omat visionsa siitä miltä monsteri tulee näyttämään. Jännittävä leffa tulee varmasti olemaan ja toivottavasti se onnistuu myös herättämään lopulta muitakin ajatuksia kuin että "jaaha, tässä tämä nyt sitten oli". Sen verran täytyy vielä sanoa että voi loiri sitä tulevaa hampaidenkiristelyä ja kiirastulta tuon 18. päivän jälkeen kun leffa saa ensi-iltansa muualla maailmassa. Ei passaa mennä yhdellekään nettisaitille missä saattaisi edes etäisesti olla juttua Cloverfieldista. |
elbowski 04.01.2008 03:59:26 | |
---|
Mun mielestä tuo monsteri olis kyllä ollu ihan pirun siisti. |
Commandolle vihdoinkin jatkoa? "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
DaKiller 04.01.2008 10:34:03 | |
---|
Tais tuossa jotain uutta matskua olla mukana. Alkaa tässä jo vähän pelottamaan että voikohan tämä leffa todella tehdä niin kovaa vaikutusta itsessään kuin tämä ennakkohype antaa odottaa? Yleisöä on kiusattu jo niin kauan että, että jokaisella leffaa odottavalla alkaa olemaan omat visionsa siitä miltä monsteri tulee näyttämään. Jännittävä leffa tulee varmasti olemaan ja toivottavasti se onnistuu myös herättämään lopulta muitakin ajatuksia kuin että "jaaha, tässä tämä nyt sitten oli". Sen verran täytyy vielä sanoa että voi loiri sitä tulevaa hampaidenkiristelyä ja kiirastulta tuon 18. päivän jälkeen kun leffa saa ensi-iltansa muualla maailmassa. Ei passaa mennä yhdellekään nettisaitille missä saattaisi edes etäisesti olla juttua Cloverfieldista. Alkaa JJ:llä jo puntti tutista, notta pian tämä lävähtää reisille, kun yleisö pääsee teatteriin ja tämä tullaan muistamaan yhtenä suurista flopeista... Ei vaan, eiköhän sieltä ihan kelpo matskua tule! Ei kyllä passaa tosiaan kirjoitella googleen cloverfieldiä 18. päivän jälkeen.... |
Manuel Pyrhullo 04.01.2008 13:29:04 | |
---|
Aika vaikea tuon on flopata jos arvioitu budjetti on 30 miljoonaa. Veikkaisin että pelkästään tällä hypellä saadaan suunnilleen tuon verran rahaa ensimmäisenä viikonloppuna. Itse en tosiaan ole kuullut tämän elokuvan hehkuttelua ja hypetystä keneltäkään muulta kuin Lost-faneilta. |
DaKiller 04.01.2008 13:43:47 | |
---|
Aika vaikea tuon on flopata jos arvioitu budjetti on 30 miljoonaa. Veikkaisin että pelkästään tällä hypellä saadaan suunnilleen tuon verran rahaa ensimmäisenä viikonloppuna. Itse en tosiaan ole kuullut tämän elokuvan hehkuttelua ja hypetystä keneltäkään muulta kuin Lost-faneilta. Oikeastaan tarkoitin floppaamisella sitä, että leffa onkin pelkkä pierunkuori. Vähän väärä sananvalinta tuo floppaaminen, sillä eiköhän ihmiset käy tuota jokatapauksessa pällistelemässä sen verran, että menot katetaan. Oli sitten paska tahi ei. Itse en hirveästi ole Lost-fanien hehkutukseen törmännyt. Ehkäpä se johtuu siitä, että lost ei voisi vähempää kiinnostaa ja mitään siihen liityvää ei tule seurattua. |
bedlam 04.01.2008 15:03:19 | |
---|
Minusta taas kaiken tämän humputuksen jälkeen on suoranainen ihme, jos leffa on edes jotenkuten katsottava. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Closure 04.01.2008 15:15:02 | |
---|
Itse en tosiaan ole kuullut tämän elokuvan hehkuttelua ja hypetystä keneltäkään muulta kuin Lost-faneilta. Kyl mie tuota hypettelin kovasti. Ja lostia vihaan syvästi! Tsädääm. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Manuel Pyrhullo 04.01.2008 15:34:08 | |
---|
Kyl mie tuota hypettelin kovasti. Ja lostia vihaan syvästi! Tsädääm. Minä tarkoitin ihmisiä. Sinä olet tietokone joka on ohjelmoitu vastaamaan näihin keskusteluihin. |
aivokuolio 04.01.2008 15:36:39 | |
---|
Itse en hirveästi ole Lost-fanien hehkutukseen törmännyt. Ehkäpä se johtuu siitä, että lost ei voisi vähempää kiinnostaa ja mitään siihen liityvää ei tule seurattua. Meikäläinen kyllä tykkää siitä mitä TseiTsei saa parhaillaan aikaan Lostin suhteen, mutta silti toivon että tällä leffalla ei ole mitään tekemistä kyseisen sarjan kanssa. Vaadin suoraa toimintaa. |
taikakameli 04.01.2008 18:50:19 (muokattu 04.01.2008 18:50:54) | |
---|
Crab people! Hirveellä hypellä varmistetaan että jengi käy katsomassa sen leffan vaikka ei lukisi ainoatakaan arvostelua = rahan tuloa ei voi estää. |
Hipelius 06.01.2008 00:38:55 | |
---|
Onko täällä japanin taitajia? Jos ette ole tajunneet niin virallisilla sivuilla http://www.1-18-08.com/ kun noita valokuvia "heittelee" hiirellä ne kääntyvät väärinpäin ja yhden kuvan takana lukee jotain japaniksi... Mutta mitä...? http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> Tervesin foorumi polisi |
jogo3000 06.01.2008 10:18:13 | |
---|
Onko täällä japanin taitajia? Jos ette ole tajunneet niin virallisilla sivuilla http://www.1-18-08.com/ kun noita valokuvia "heittelee" hiirellä ne kääntyvät väärinpäin ja yhden kuvan takana lukee jotain japaniksi... Mutta mitä...? Se oli joku resepti. Biisejä tarjolla myspace -sivuilla. |
Hipelius 06.01.2008 16:07:31 | |
---|
Se oli joku resepti. :-------------D. Kiitoksia :D http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> Tervesin foorumi polisi |
Mursukanta 06.01.2008 16:30:43 | |
---|
Cloverfield hirviö on alaston jättiläishitler. |
Manuel Pyrhullo 06.01.2008 21:12:31 | |
---|
|
carnation 07.01.2008 19:19:21 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
taikakameli 08.01.2008 09:08:28 | |
---|
|