Aihe: Musicstore koeln
1 2 3
anttipi
26.12.2007 11:25:30

Pidät vain mielessä, että sähköpostilla asioinnista jää parempi arkisto.

Sen ainakin tiedän, että jos mielii perua tilauksensa, kannattaa ehdottomasti mieluummin soittaa (lue: soittaa ja jonottaa pahimmillaan parikymmentä minuuttia). Music Store kun lähettää varastosta löytyvät tuotteet aika ripeästi. Kerran jouduin näin tekemään, tosin varmemmaksi vakuudeksi lähetin vielä s-postiakin useaan eri osoitteeseen.
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
FensonGibder
26.12.2007 12:02:58
Sen ainakin tiedän, että jos mielii perua tilauksensa, kannattaa ehdottomasti mieluummin soittaa

Jees, eli soittamalla perumiset ja reklamaatiot kirjallisena.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
anttipi
03.01.2008 21:49:26

Jos joku voisi ystävällisesti jelppiä tuon ennakkomaksun kanssa (yleensä olen maksanut Visalla).

Eli EU- vai ETA-maksunako pitäisi maksaa? EU-maksussa vastaanottaja vastaa kuulemma omista kuluistaan... eli siis täh? Sellaisena ei varmaan sitten voi pistää, koska Music Store ilmoittaa, että maksajan pitää kustantaa kaikki lisäkulut. Mitäköhän nuo kulutkin sitten ovat - hinnasto löytyy Sampon sivujen mukaan vain pankin konttorista?! Eli ETA-maksunako sitten?

Mahd. pian tekisi mieleni maksaa, koska vanha vaffari on myyty ja uusi pitäisi saada, jotta pääsee taas treenaan.
_oSKu_
04.01.2008 00:37:49
Eli EU- vai ETA-maksunako pitäisi maksaa?

EU-maksuna, koska siitä ei tule kuluja kummallekaan osapuolelle. ETA-maksusta en tosin tiedä mitään. Itse olen maksanut useasti EU-maksuna ulkomaille, myös musiikkiliikkeisiin.
"Strato on kyl niinku lapio. Sillä lapioidaan turvetta."
anttipi
04.01.2008 01:42:09

EU-maksuna, koska siitä ei tule kuluja kummallekaan osapuolelle. ETA-maksusta en tosin tiedä mitään. Itse olen maksanut useasti EU-maksuna ulkomaille, myös musiikkiliikkeisiin.

Kiitos tiedosta. Tuota ei näköjään heti veloitettu tililtä vaan meni "käsittelyyn" tms. Ilmeisesti maksu on siinä vaiheessa siirtynyt, kun se tililtä veloitetaan?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)