Aihe: Brasilialaiset Orion symbaalit suomeen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ddrum54
11.08.2007 18:05:15
Sama juttu Tamojen kanssa. Kukkapurkkeine menettelevät, mutta rummuiksi en hankkisi :)

Mitäs, mitäs??? Enkös mä just sun luona Tamoja testaillut? Sunhan ne oli vai...? Oli muuten helvetin hienot kannut, ei siinä mitään.
colosseum
11.08.2007 19:17:16
No on ne kestävät. Minulla on 60-luvulta olevia ehjiä symbaaleita. Olisiko maaliskuun tuotantoa, kun niin hyvin kestävät?

Ei kannata tollasella kehua, minulla on pikkusisko vm. -57, syntynyt 3. maaliskuuta, edelleen kaikesta paukutuksesta huolimatta kalvo kuulemma ehjä.
lethus1
25.12.2007 20:51:41
Huom! Olet kirjoittamassa yli 136 päivää vanhaan ketjuun!

Niin, onko Mainsteameista kokemuksia ? Löytyykö kaupoista ?
Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3
Bumbarr
28.12.2007 17:54:10

Niinpä!

Menee kauppa kiinni ikävästi justiinsa kun pääsee duunista, ja viikonloppusin ei jaksais käydä ihan vaan kysymässä, että onkohan niitä tarjolla..
Kilpikonnat rockkaa!
kapulat poikki
28.12.2007 23:55:35
oon kattelu noitosioineja pitkää musa kapupois ja tuumannu mitä ne oikee on
kerran soitin milleillä ja sitten ajattelin, I had newer touht those was so bad
glum
29.12.2007 00:53:57

tämä selvä.....

ps.mitä hittoa tuossa lukee?
jep...
Wiitala
29.12.2007 05:30:58
ps.mitä hittoa tuossa lukee?

Olen katsellut noita Orioneja jo pitkään musiikkiliikkeissä - ja ihmetellyt, että mitäköhän ne oikein ovat.

Kieltämättä hyvin epäselvästi ilmaistu. :D
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
kammio
31.12.2007 08:22:48

Ainakin se promosetti oli aika kuraa mitä Hellakselle tuli. En sitten tiedä onko tullut päivitetyt pellit tilalle. Jos yhtään kovemmalla kädellä soitat (kuten veikkaisin) niin nuo Orionin isommat rässit ei tunnu kestävän semmoista. Ja väittäisin etten lyö läpi :)
kassellaan syssymmällä
Brucepekka
31.12.2007 09:11:09
Tosi ohkasia noi mainstreamit. Haitsut oli aika paskat. Iisimpään menoon sopivia lättyjä.
Kailis
03.01.2008 02:39:52

Tosi ohkasia noi mainstreamit. Haitsut oli aika paskat. Iisimpään menoon sopivia lättyjä.

Ymmärsinköhän ihan oikein, kun mun mielestä myyjä sanoi että jos soittamalla menee 2kk:ssa rikki, niin saa 50% rahoista takaisin ja uuden pellin??? Ja vuoden takuu. Olin yllättynyt joidenkin symbaalien soinnista. Varsinkin thin crashit kuulosti liikkeessä kivalta. Mut niinhän ne usein tekee, treenikämpällä tilanne toinen
Tindrum
03.01.2008 09:38:28
Ymmärsinköhän ihan oikein, kun mun mielestä myyjä sanoi että jos soittamalla menee 2kk:ssa rikki, niin saa 50% rahoista takaisin ja uuden pellin???

Että rikkomalla peltejä tekisi oikeasti rahaa??? Luulen, että et ymmärtänyt ihan oikein.
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
surgeon
03.01.2008 10:39:49 (muokattu 03.01.2008 10:43:55)
Ymmärsinköhän ihan oikein, kun mun mielestä myyjä sanoi että jos soittamalla menee 2kk:ssa rikki, niin saa 50% rahoista takaisin ja uuden pellin??? Ja vuoden takuu. Olin yllättynyt joidenkin symbaalien soinnista. Varsinkin thin crashit kuulosti liikkeessä kivalta. Mut niinhän ne usein tekee, treenikämpällä tilanne toinen

Ei saa rahaa takaisin, vaan pitää maksaa 50% pellin hinnasta ja saa uuden.
Kailis
03.01.2008 12:18:40 (muokattu 03.01.2008 12:30:43)

Ei saa rahaa takaisin, vaan pitää maksaa 50% pellin hinnasta ja saa uuden.

No onhan takuu! Olikin vähän liian hyvää ollakseen totta. Mites on kestäneet?
Okei okei! Luin noita aikaisempia ja linja kävi selväksi; ne jotka on kokeilleet on sekalaista mieltä ja ne jotka eivät ole kokeilleet dissaavat. Kuitenkin mun korvaan Mainstream thin crash kuulosti hyvältä, haikkaa myöten. Pitäis ihan piruuttaan ostaa vaikka 16" china Orionilta, Wuhanilta, Staggilta ja mitä muita näitä halpiksia on ja pistää kestotesti pystyyn. Olis aika hyvä vaikka Rytmi-lehteen
surgeon
03.01.2008 12:40:21
Itselläni siis 18" ja 19" Strondo rock crashit. Ovat olleet setissä nyt nelisen kuukautta, kestäneet hyvin ja soundikin miellyttää. Revolution pro 18" chinan kävin hakemassa äskettäin ja ensimmäisten treenien jälkeen vääntyi reunasta 10cm matkalta mutkalle, heh. On muuten orionilta ainoa hyvän kuuloinen china! Muut olivat kyllä aikamoisia kolisemaan.
Nolte
03.01.2008 12:53:25
Olis aika hyvä vaikka Rytmi-lehteen

Eikö kuitenkin Riffiin...?
jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!!
Kailis
03.01.2008 13:37:03

Eikö kuitenkin Riffiin...?

Okei, okei
Sansei
03.01.2008 20:18:30 (muokattu 04.01.2008 18:37:38)
Osaisiko joku neuvoa mitä Orion-sarjaa kannattaisi hommata Rockiin? Hakusessa olisi pari crashiä ja pläsh. En pääse peltejä kokeilemaan koska välimatkaa on musaliikkeisiin monta sataa kilometriä. Ennakko luuloja ei pahemmin ole. Pitäisi vain saada parempia peltejä settiin kuin nykyinen crash: Meinl meteor. Myöhemmin sietävät sitten Paisteen 400 haitsut menemään.
Mutta Rocken Rolliin tarvis peltiä. Neuvokaa!
Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki!
Quutio
04.01.2008 08:43:13
Osaisiko joku neuvoa mitä Orion-sarjaa kannattaisi hommata Rockiin? Hakusessa olisi pari crashiä ja pläsh. En pääse peltejä kokeilemaan koska välimatkaa on musaliikkeisiin monta sataa kilometriä. Ennakko luuloja ei pahemmin ole. Pitäisi vain saada parempia peltejä settiin kuin nykyinen crash: Meinl meteor. Myöhemmin sietävät sitten Paisteen 404 haitsut menemään.
Mutta Rocken Rolliin tarvis peltiä. Neuvokaa!

Orion Strondo rock crashit vois olla kova sana!
lethus1
04.01.2008 10:35:10
Ainakin se promosetti oli aika kuraa mitä Hellakselle tuli. En sitten tiedä onko tullut päivitetyt pellit tilalle. Jos yhtään kovemmalla kädellä soitat (kuten veikkaisin) niin nuo Orionin isommat rässit ei tunnu kestävän semmoista. Ja väittäisin etten lyö läpi :)

hhhm... Joskus aikasemmin noista oli täällä jotain juttua noista mainstreameista.

Oli aika vaikea löytää omaan makuun sopivaa crashiä kun viime kesällä kuikuilun. Yksi tarttu mukaan eikä nyt ihan paska ole ollenkaan. Uppooa yllättävän hyvin muzakin sekaan vaikka vierellä on aika eriluonteinen A-custom. Tai siis ei pistä ainakaan korvaan ja aiheuta puistatuksia. Eli jees homma, pitääkin ostaa uutta crashia kun A-customkin päätti mennä paskaksi.

Kammio btw kato pikaviestit.
Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)