Aihe: Kitara, josta et luovu!!
1 2 3 4 59 10 11 12 1323 24 25 26 27
hapan
17.12.2007 21:54:29
Mikä väri? Jos se on se violetti niin voisin melkein olla kade. :)

Tobacco Burst.
WinterMad
18.12.2007 01:08:11
Tobacco Burst.

Ai herra, siinä värissä on kyllä sitä jotain. Tobacco Sunburst Les Paul Custom, se olisi nannaa.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave?
Crashy
18.12.2007 12:08:42
J&D Les Paul standard honeyburst. En nyt tarkkaa mallia ja nimeä muista. Ei mikään über laadukas kitara mutta ensimmäinen oma sähkökitara ja kyl tykkään! =)
"What is it about Guns N' Roses that makes it different to other bands?" "Shit..I guess we just fuckin'..you know..like..fuckin'.." -Slash
hemmo
18.12.2007 14:10:06

Höhö! Luin koko ketjun läpi ja pakko sanoa, että suurimmalla osalla on ns. pitopeleinä sellaisia ritsoja, että jos ne on vielä, sanotaan nyt vaikkapa 5 vuoden päästä tallella, niin syön hattuni.
Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä.
Wolfie
18.12.2007 16:13:08
Höhö! Luin koko ketjun läpi ja pakko sanoa, että suurimmalla osalla on ns. pitopeleinä sellaisia ritsoja, että jos ne on vielä, sanotaan nyt vaikkapa 5 vuoden päästä tallella, niin syön hattuni.

Näinhän se tahtoo olla. Se, mikä tuntuu ja kuulostaa hyvältä aikana x, on senhetkinen pitopeli aivan varmasti. Sitten aika vaihtuu aikaan y ja korvien väli kokee muutosta jos jonkinlaista, jonka seurauksena kamat lähtevät kierrolle. Tämä koskenee niin ritsoja, vintagea kuin wiimeisen päälle hi-hiä.

Toisille se armoton jouskari on unelmien soitin, toiselle 5 k-euron custom-vehjes ja kolmannelle joku toinen. Onneksi ei ole olemassa yhtä ainoaa totuutta. On vain jokaisen oma, senhetkinen totuus.

Puhutko vain yhdestä pitäjästä vai jonkinsortin osiosta kyseisiä onnellisia omistajia, joilla pitäisi viiden vuoden päästä olla ritsa tallella?
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita...
BondakeBunny
18.12.2007 16:28:47

On tuon oman jemin vaihtaminen johonkii käyny mielessä, mutta sitten palaan aina maan pinnalle enkä raaski luopua siitä sittenkään.
Kun katsot hornaan myös horna katsoo sinuun
exobalt
18.12.2007 16:39:34
Kyllä näillä näkymin tuo LC-85 pysyy talossa ja pitkään. Mii laikii veri mats...
On se sointuja pidelly...
jussimus
18.12.2007 17:03:22 (muokattu 18.12.2007 17:08:34)
Näinhän se tahtoo olla. Se, mikä tuntuu ja kuulostaa hyvältä aikana x, on senhetkinen pitopeli aivan varmasti. Sitten aika vaihtuu aikaan y ja korvien väli kokee muutosta jos jonkinlaista, jonka seurauksena kamat lähtevät kierrolle. Tämä koskenee niin ritsoja, vintagea kuin wiimeisen päälle hi-hiä.

Just noin se menee.

Toisille se armoton jouskari on unelmien soitin, toiselle 5 k-euron custom-vehjes ja kolmannelle joku toinen. Onneksi ei ole olemassa yhtä ainoaa totuutta. On vain jokaisen oma, senhetkinen totuus.

Komppaan ihan täysillä!

Harvoin annan plussaa mistään, mutta nyt joudun taipumaan :)
tracyjacks
24.12.2007 01:02:39
Kaippa se parhaillaan on tuo Fender Telecaster Deluxe, musta alunperin - mutta tuli sitten maalattua se kermanvalkoiseksi, joten kaippa se melkein itellään täytyy pitää. Jälleenmyyntiarvo n. 1markka. Eivaan, tosi hyvää jälkeä tuli maalauksesta jne, ei paljon voi moittia, mutta kuitenkin.

Ja itse komppaan myöskin aikaisempaa kommenttia, itse olen monta kertaa sanonut että "Tätä en myy.". Ensimäinen Gibson kun tuli taloon joskus taannoin, niin vannoin että tämä on ja pysyy, mutta jossain päin Suomea se nytkin vilistää.
"Only God can save us!"
Banaanimies
03.01.2008 19:01:50

Ite kokoama tele ja squierin strato (kulunut ja modattu) ja uusin tuttavuus gretschin baritoni jetti tuntuu pysyvän ja sitten Bossin FZ-3 tulee myös varmaan aina olemaan laudassa mutta loput pedaalit ja vahvistin varmaan reissa jos on reissatakseen.
jannu
04.01.2008 03:54:05
Alkanut vähän semmoinen "never say never"-mentaliteetti kytemään ittellä. Kun kerran on jotain mennyt myymään, minkä alun perin vannoi ikuisesti pitävänsä, ei liene vaikeata luopua nykyisistäkään vermeistä kun seuraava suuri ihastus osuu kohdalle.

Tällä erää en luovu stankku-SG:stäni enkä Epin Dot Studiostani. Neuvottelen toki aina mielelläni.
jotain muuta persoonallista
VIPMetal
04.01.2008 05:36:07

Kylläpä nuo molemmat kepit eli Ibanez RG3120TW ja Epin LP saa jäädä taloon. Jos joskus ei enää koskaan aikoisi tilutella jostain ihmeen syystä niin ... no ei sittenkään.. =)

Squierin Straton myyn kaverille, joten saan joskus hyvän syyn ostaa kunnon Fenderin. Eipä noita kitaroita kannata myydä, jos niistä tykkää. Yhden Fenderin oon joutunu väkisin myymään rahoittaakseni ton Iban, mutta eipä sekään oo harmittanu hirveästi, koska oli kuopat otelaudassa, jotka alko ärsyttämään...
Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille.
tcbman
04.01.2008 13:26:05

ensimmäinen on arvokkain - itse rakentama Brian May replica

heti perässä tulee eka kitarani Tokai Les Paul kopio ja viimeksi hankittu tokai Startocaster Annivers. malli

elikkäs kolme vasemman puoleista kepukkaa ylhäältä alas päiten..

http://muusikoiden.net/dyn/users/34243.jpg
"kaikkea pitää kokeilla - paitsi omaa mummoa ja kansantansseja"
Tumez
04.01.2008 15:35:46
Varmaanki se on mun gibson les paul goldtop
Tumez
04.01.2008 15:36:38
nii ja sit eka kitara , ibanez rg 550 ex
peepu
04.01.2008 15:54:26
Se on tietenkin 41 vuotta vanha Teiscon Vegas66.
Väsykäsi
04.01.2008 22:35:29
Mikä väri? Jos se on se violetti niin voisin melkein olla kade. :)

Ihan vaan sanon jos kiinnostaa niin mun flaikkari on violetti
Kyllä... en ole humalassa!! Päätän viestin täältä tähän
Kivijalka
04.01.2008 23:10:14
Ihan vaan sanon jos kiinnostaa niin mun flaikkari on violetti

Äyh... Hyvä etten lukenut tätä postausta enkä tiedä mistään violeteista flaikkareista mitään, en... en... (Työntää sormet korviin ja varpaat silmiin ja menee sohvan taakse piiloon.)
If you ain't a ninja, you ain't shit!
-Petsku-
05.01.2008 00:18:51
Luultavasti tuosta kaikkista ensimmäisestä kitarasta en koskaan luovu, paitsi jos velipoika haluaa sen itselleen sillä se on meidän yhteinen.

Ja tuo ensimmäinen kitarahan on Landolan akustinen kitara.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)