Aihe: Rockway - Suomalainen musiikkikoulu netissä
1 2
Mohla
23.12.2007 18:24:24

Kaikkea sitä onkin. Rahaa soitonopetuksesta. Tästä ketjusta tulee vielä legenda.

Niinpä. Ihan käsittämätöntä!

ps. sait plussan multa
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
DaKiller
23.12.2007 18:45:24

Maksoin ihan mielenkiinnosta ja tulin siihen tulokseen, että ei ole mun juttu. Ehkä olen vain laiska. Stihlmann (meniköhän oikein...) saisi tehdä enemmänkin noita opetusvideoita, sillä tyypillä on todella hyvä tatsi siihen opetukseen.
Ambitus
23.12.2007 18:49:15

Multa on tulossa tonne Rockwaylle n.30 klippiä lisää matskua lähiaikoina. Voin kyl sanoa, et ei noita ihan huvikseen tee. Joutuu pykää nuotit kaikista "tunneista" ja kelailla kaikki hyvin etukäteen ja siihen menee aikaa. Ite kuvauksiin multa on menny nyt kaks kokonaista päivää ja siihen sit se valmisteltu vielä eli yhteensä viikon työpäivät. Mun mielestä Rockwayn hinnoittelu ei todellakaan ole pielessä ja on jotenki törkeetä et ton tasosta ohjausta pitäis antaa ilmaiseks koska "juutuubi on ilmainen". Yks soittotunti 60min yksityisellä on n.25-50e. Tolla samalla hinnalla saa Rockwayltä kuukauden katseluaikaa ja pääsyn kaikkiin klippeihin ja lisämatskuihin.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
heville
23.12.2007 19:12:02
Itse yritän aina suhteuttaa palvelujen ja tavaroiden hintoja keskivertoon baarikäyntiin. Jättämällä onnelat, valkovenäläiset ja ärsyttävän musiikin vähän vähemmälle säästää kummasti.

Pitää kyllä ottaa Rockwaytä ainakin kuukauden testirundi kunhan joulusta päästään eroon. Ehkä sitten oppisinkin jotain.
Kaksoispiste iso dee. Äks dee. Kaksoispiste iso pee.
Sanetium
01.01.2008 20:22:51
Toi näyttää ihan mielenkiintoiselta ja vois varmaan tilata pari tuntia tuolta. Mut mulle jäi vähä epäselväksi että onko tuo tilausaika (esim. 5 tuntia) sitten käytettävissä sen viisi tuntia siitä kun sen on tilannut, vai voiko sen sitten käyttää vaikka kymmenen minuutin pätkissä koska vain haluaa? Ei oikein selvinnyt mulle...
JohnJ
01.01.2008 23:57:03
onko tuo tilausaika (esim. 5 tuntia) sitten käytettävissä sen viisi tuntia siitä kun sen on tilannut, vai voiko sen sitten käyttää vaikka kymmenen minuutin pätkissä koska vain haluaa? Ei oikein selvinnyt mulle...

Viisi tuntia tilaushetkestä eteenpäin.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Tuomas
02.01.2008 00:20:38

Ostelin tossa taas puoleksi vuodeksi eteenpäin, laskien just siten että 99 euroa minkä se maksoi olisi kahden soittotunnin hintainen.

Ittelleni on ollut noista bassojutuista tähän mennessä ihan oikeasti hyötyä kun näytetään kädestä pitäen miten noiden moodien kanssa pitäisi toimia jne. Klippejä kun tulee koko ajan lisää, niin loistavaahan tuo on.

Vielä parempaa on se, että maksamalla saa käyttöönsä klipit soittimesta riippumatta. Vaikken rumpuja paukuttelekaan, oli oikeasti kiehtovaa kuunnella myös rumpuopetusta.

Mutta tosiaan: todella hyvä palvelu, diggaan kosolti.
"No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice
Seba
02.01.2008 00:51:48

Tuohan vaikutti oikein lupaavan oloiselta systeemiltä. Olen tässä varttuneemmalla iällä harkinnut josko menisi vielä jonkun oppiin vähän reenaamaan kun ei teininä ollut siihen mahdollisuuksia, mutta kun ei ole aikaa niin ei ole.

Taidan testata tuota jos motivoituisi kotonakin treenailemaan ahkerammin, ja hyvänä bonuksena tossa saa kitarajutut ym mielenkiintoiset samaan rahaan eli pari kärpästä samalla iskulla.
Juhani
02.01.2008 01:32:39

Ostelin tossa taas puoleksi vuodeksi eteenpäin, laskien just siten että 99 euroa minkä se maksoi olisi kahden soittotunnin hintainen.

Ittelleni on ollut noista bassojutuista tähän mennessä ihan oikeasti hyötyä kun näytetään kädestä pitäen miten noiden moodien kanssa pitäisi toimia jne. Klippejä kun tulee koko ajan lisää, niin loistavaahan tuo on.

Vielä parempaa on se, että maksamalla saa käyttöönsä klipit soittimesta riippumatta. Vaikken rumpuja paukuttelekaan, oli oikeasti kiehtovaa kuunnella myös rumpuopetusta.

Mutta tosiaan: todella hyvä palvelu, diggaan kosolti.

Näiden suositusten perusteella taidan ottaa parillakympillä aluksi kuukaudeksi myöskin.

Itseäni kuitenkin kiinnostaa monenkin instrumentin soittaminen ja tieto on valtaa. :)
zekeode
02.01.2008 04:03:05

Onko joku tehnyt vertailu tämän palvelun ja esim. Line6:n tarjoaman välillä? Line6 on ainakin törkeän halpa, mutta toisaalta vaatii Line6:n tuotteen toimiakseen (esim. Pod XT, TonePort, GuitarPort...) Kuukausimaksu on $7.99/5,60eur

Ainakin itsellä luulisi kesällä olevan aikaa opiskella, mutta 30e kuulostaa aika kovalle kun minimipalkalla työskentelee. Baarireissujakaan ei pahemmin ole varaa harrastaa, joten niistä on vaikea karsia. :)
Seba
02.01.2008 16:54:34 (muokattu 02.01.2008 16:54:44)

Ota kerralla puolivuotta niin maksaa vaan 55 senttiä päivässä :)
Deep Shadow
02.01.2008 18:04:17
Vaikuttaa niin hyvältä, että maksoin kuukauden. Jos vaikuttaa sittenkin vielä hyvältä, niin maksan lisää. Vielä kun oli kiippareille oma osio, mutta koitetaan nyt kitaraa opetella sitten kuukausi kunnolla.
Leuka maassa kohti uusia murheita
Deep Shadow
03.01.2008 14:41:12
Ainut mistä en tykkää, niin noiden videoiden streamit meinaa tökkiä välillä. Ei tosin ole mikään nopea yhteys, mutta esim. youtube videot toimii pääasiassa hyvin.
Leuka maassa kohti uusia murheita
DaKiller
03.01.2008 15:15:08

Ainut mistä en tykkää, niin noiden videoiden streamit meinaa tökkiä välillä. Ei tosin ole mikään nopea yhteys, mutta esim. youtube videot toimii pääasiassa hyvin.

Mulla oli vähän samaa vikaa. Varsinkin, kun pausetti välillä niin sen jälkeen tahtoi vähän takkuilla. Yhteys oli tuolloin 8 meganen.
käsi
07.01.2008 01:50:34 (muokattu 07.01.2008 01:51:11)

miksi ite lopetin hetkeksi palvelun käyttämisen on se että harjiotuksistä olevat nuotit eivät ole olleet valmiina. Jotenkin hieman keskeneräinen vielä.

Mutta hyvä palvelu, olen sitä jonkin verran käyttänyt ja myönnän auliisti hyötyneeni siitä. Hinnoittelua olen sielläkin vähän kritisoinut, koska oma elämän rytmini on persiistä duunin takia, niin tällä hetkellä ei houkuta noi pitkät eikä lyhyet tarjoukset. Joten ehkä pitäydyn tuossa tekstari linjassa että sitten kun on aikaa sen viisi tuntia istua ja treenata niin otan aikaa sinne.

Tuollaista palvelua olenkin odotellut ja tivonut suomenkieleksi. Vielä jos lisäisivät sinne kunnon teoria opetusta niin rock on, olisin koko ajan siellä. Nyt odottelen hetken että palveluun tulee lisä matskua. Ja tuosta äänitys puolen opetuksesta suuret plussat, en itse siitä tajua mitään mutta oli valaisevaa katsoa ne videot läpi.
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
Meisseli
14.01.2008 23:12:02

Multa on tulossa tonne Rockwaylle n.30 klippiä lisää matskua lähiaikoina. Voin kyl sanoa, et ei noita ihan huvikseen tee. Joutuu pykää nuotit kaikista "tunneista" ja kelailla kaikki hyvin etukäteen ja siihen menee aikaa. Ite kuvauksiin multa on menny nyt kaks kokonaista päivää ja siihen sit se valmisteltu vielä eli yhteensä viikon työpäivät. Mun mielestä Rockwayn hinnoittelu ei todellakaan ole pielessä ja on jotenki törkeetä et ton tasosta ohjausta pitäis antaa ilmaiseks koska "juutuubi on ilmainen". Yks soittotunti 60min yksityisellä on n.25-50e. Tolla samalla hinnalla saa Rockwayltä kuukauden katseluaikaa ja pääsyn kaikkiin klippeihin ja lisämatskuihin.

Oikein. Hinta on todellakin kohtuullinen. Ehkä maksan ehkä en. Mutta hinnasta se ei johdu.
www.strangefruit-band.net www.groovinghighallstars.com www.ketolajawitikainen.com Syksyistä meininkiä.
Confidentum
27.01.2008 09:55:47
Kaikkea sitä onkin. Rahaa soitonopetuksesta. Tästä ketjusta tulee vielä legenda.

Heh! Pyysin yhtä bändiä keikalle soittamaan illan...höh...nehän pyysivätkin siitä rahaa....kaikenlaista sitä on...soittamisesta rahaa nyhtävät ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)