Aihe: keikkaunet
1
Sandy
30.01.2004 15:48:26
Näkeekö muut keikkapainajaisia kuin minä?

Esimerkkinä voisin mainita viime tiistaiyöltä unen, jossa oltiin soittamassa humppaa/huttua jossain teinifestareilla, biisilistaa ei ollut missään, ei edes päässä, bändi soitti kauheella tempolla ja mulla oli vaan pelkkä paita päällä, siis ei housuja lainkaan. Kuitenkin keskiviikon keikka meni huomattavasti paremmin kuin tuo uni.

Uni saattoi johtua jännityksestä, joka taas johtui siitä, että keikkapaikalta tuli etukäteen työmääräyksen tapainen lappunen, jossa huomautettiin ravintolan nuorentaneen meininkiään ja humppaa näin ollen ei siis saa soittaa. Siis pelotti, että onkohan nyt tilattu ihan oikea bändi oikeeseen mestaan. Vähän helpotti kun mentiin paikalla ja porukka oli 50+ -osastoa.. Kyllä ne humppaakin oisvat varmaan tanssineet, mut eipä soitettu ku oli kielletty!
KoskPaavo
30.01.2004 16:05:18
Joskus on kyllä painajaisia, taitaa lähinnä liittyä johonkin sellaiseen että kamat ei toimi tms.
U.Honey
31.01.2004 06:46:31 (muokattu 31.01.2004 07:03:57)
Esimerkkinä voisin mainita viime tiistaiyöltä unen, jossa oltiin soittamassa humppaa/huttua jossain teinifestareilla, biisilistaa ei ollut missään, ei edes päässä, bändi soitti kauheella tempolla ja mulla oli vaan pelkkä paita päällä, siis ei housuja lainkaan.

Sandy, tällaisia unia ei tarvitse hävetä, et ole yksin ongelmasi kanssa. Oireesi viittaavat ns. turve-syndroomaan, ja vaikkakin se pitemälle kehittyessään on vakavaa, siitä voi parantua täysin. En pysty lyhyen kuvauksesi perusteella tyhjentävästi diagnosoimaan sinun tapauksesi vakavuutta, mutta pitkälle edenneen taudin tunnusmerkkeinä on mm. se että potilas kuuntelee humppaa myös vapaa-aikanaan. Jos tunnistat tämänkaltaisia oireita itsessäsi, suosittelen että otat välittömästi yhteyttä terveyskeskukseen ja menet avoimesti juttelemaan ongelmastasi asiantuntijan kanssa.

Talviterveisin, U.Honey
Children of Baron, the ultimate musical experience!
Voxauttaja
01.02.2004 01:38:57
Mulla joskus Waltikassa nauhakaiku teki tenän heti ekan setin alussa. Nauha oli tarttunut äänipäihin, ja kun moottori yritti laittaa nauhaa liikkeelle, lähti vetohihna paikaltaan. Onneksi koneiston ruuveista oli ainoastaan yksi paikallaan, ja siinä setin alussa jollakin avainnippuun kuuluvalla systeemillä sain sen ruuvin irroitettua. Siinä sitten keikautin kaiun koneiston kyljelleen, ja laitoin hihnan takaisin paikalleen, ja soitto sai alkaa :-)
Eddy
01.02.2004 05:53:29
mulla oli vaan pelkkä paita päällä, siis ei housuja lainkaan. Kuitenkin keskiviikon keikka meni huomattavasti paremmin kuin tuo uni.

Eli luovuit sitten siitä paidastakin...
Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi.
Sandy
02.02.2004 16:16:43
Sandy, tällaisia unia ei tarvitse hävetä, et ole yksin ongelmasi kanssa. Oireesi viittaavat ns. turve-syndroomaan, ja vaikkakin se pitemälle kehittyessään on vakavaa, siitä voi parantua täysin. En pysty lyhyen kuvauksesi perusteella tyhjentävästi diagnosoimaan sinun tapauksesi vakavuutta, mutta pitkälle edenneen taudin tunnusmerkkeinä on mm. se että potilas kuuntelee humppaa myös vapaa-aikanaan. Jos tunnistat tämänkaltaisia oireita itsessäsi, suosittelen että otat välittömästi yhteyttä terveyskeskukseen ja menet avoimesti juttelemaan ongelmastasi asiantuntijan kanssa.

Talviterveisin, U.Honey

Kiitos suuri! Humppaa on tullut kuunneltua vapaa-ajalla ja vapaaehtoisesti! Täytyy seurata tilannetta, mutta jonkun asiantuntijan juttusille pitää varmaan hankkiutua..
Voxauttaja
06.02.2004 10:39:41
Siis tällainenko uni??

Tuo nauhakaikujuttuko?

Ei ollut uni ei, eikä sen pitäisi olla tällaisessa threadissa ollenkaan! Onko muusikoiden net ollut lähiaikoina nurissa, sillä tuon viestin olen kirjoittanut johonkin ihan toiseen viestiketjuun, ja kuukausitolkulla aikaisemmin kuin 1.2.2004. , eli se on nyt varmaan generoitunut/siirtynyt jostakin toisesta threadista tähän.

Niihin uniinkin voisin ottaa kantaa, mullakin on ollut joskus näitä ilman-housuja-keikalla-painajaisia. En muista sen tarkemmin mitä niissä on tapahtunut.
KoskPaavo
06.02.2004 11:07:27
Mä näin kerran laivaduunissa sellaisen unen että kun tulin parin viikon keikalta himaan niin vaimolla oli uusi mies ; Harrison Ford !!: Meikä siinä sitten pyöriskeli kolmantena pyöränä, lapsetkin oli ihastuneita uuteen iskään.ja uutta vauvaa odotettiin.
Kolkko fiilis herätessä, mutta sitten muistin että olin pari iltaa aikaisemmin katsonut Takaa-ajetun videolta uudestaan. Huh,huh.
Soittaja selviää aina.
Tankoprinssi
09.02.2004 23:05:04

Joo-o mä en yleensä muista mitään unia, tosin en aina muista keikkojakaan mutta tuli mieleen "kaverini" Valden karmea uni. Valde heräsi yöllä aivan hiestä märkänä, täristen hirveästi. Vaimo Regina kysy huolrestuneena: "mikä siul Valte on". Valde totes, että "mie näin ihan hirveetä unta". Regina kysy, et "jättikö sossu tuomatta talven polttopuut?". "Ei ei kun mie näin paljon pahempaa unta" valitti Valde vieläkin kalpeena vapisten. "Et kai sie vaan nähnyt unta et sie jouduit töihin" kysyi Regina. "Ei ei se oli paljon pahempaa, se ol oikee painajaisuni" valitti Valde "mie nimittäin jouduin ylitöihin".
bebbe
21.02.2004 00:01:29
Mä näin viime yönä unta et meillä oli keikka. Vai olikse sittenkin totta? Eihän noita kaikkia voi muistaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)