Stoghra 31.08.2007 09:57:50 | |
---|
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
gorgonoidi 31.08.2007 14:08:17 | |
---|
www.takkutukka.fi Loistava sivusto, olen jo kauan tuolta etsinyt vinkkejä, ja jos takut eivät lähde itsestään tulemaan niin sitä pitää tuolta hommata joku takuttamaan. |
Stoghra 02.09.2007 23:34:15 | |
---|
Itsehän pyörin tuolla samalla nikillä kun täälläkin :) Ja tervetuloa myöskin #takkutukka @ ircnet Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Ze Kink 13.09.2007 14:27:28 (muokattu 13.09.2007 14:27:48) | |
---|
Ahistaa noi huikset jotka on irronnu rastoista. Tuolla jossain takkusekamelskan keskellä on varmaan sen verran irronnutta että saisi yhen rastan tehtyä. Liian laiska että jaksaisi joka päivä pyöritellä. Joo, tuleehan noita. Ite juuri aamutylsyydessä pyörittelin kaksi minirastaa, kun tossa korvien yläpuolella oli melko helpossa paikassa irtohiuksia. Olen kanssa kokeillut sitä, että tekee hiuksista "pallon" ja tunkee tyveen, ei tosin toiminut ihan niin hyvin. |
saastara 13.09.2007 14:55:54 | |
---|
Itsellä on alkanut pää pikkuhiljaa rastoittumaan.. tai ainakin osittain. Pari kuukautta sitten teki ystävä muutaman pikkuletin. Koska minulla on sangen pitkä ja liukas tukka, on tuo pikkuletin "alkamiskohta" luisunut ajan kanssa noin 15cm alemmas. Se väliosa on nyt sitten juureen asti rastoittunut.. Sama juttu noiden parin letin kanssa joiden väliin on letitetty tuommoista huovutettua lampaanvillaa.. Valuneet alemmas ja rastoittuneet juuren asti. Hyvästi Loréal-hiukset, tervetuloa alkoholisoitunut kalliolainen-lookki. Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima! |
Milkop 13.09.2007 15:12:25 | |
---|
Itsekin olen vähän mietiskellyt että josko sitä joskus antaisi tukan takkuuntua. Tosin varoitettavana esimerkkinä toimii kaveri, jolla on ihan komeat itsetehdyt rastat, mutta ne haisevat omituiselle ja ovat täynnä pölyä. Tosin tuokin riippua varmasti hoidosta ym. Saa nyt nähdä, ehkä sitä vielä joku aamu jättääkin sen kuontalon harjaamatta. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
pehko 13.09.2007 20:45:43 | |
---|
ja ovat täynnä pölyä. pölyhän muodostuu mm. kuolleesta ihosta. sitäkös patukkaisessa päässä riittää... =D HEAVY...FUCKING...METAL! |
Ze Kink 20.10.2007 17:46:48 | |
---|
Tilailin juuri vähän kuituja, katsotaan saisiko vähän massiivisemman pehkon tehtyä. Tuli nimittäin tehtyä vähän turhan harvat kun nämä tehtiin. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Abysmal 20.10.2007 17:57:53 (muokattu 20.10.2007 18:00:01) | |
---|
Vähän näihin rastoihin liittyen, niin mistäköhän mahtaisi löytää noita rastapipoja/myssyjä? Mieluiten Tampereelta piponi ostaisin, mutta myös nettikaupat käyvät. Ja kyllä, lueskelin myös tuota aiempaa keskustelua näistä rastapipoista, mutta se ei oikein erityisemmin auttanut mua. |
SKene 06.11.2007 00:30:15 | |
---|
En koko ketjua lukenut että en tiiä pistikö joku tän jo mutta www.rastat.com, sieltä saa perusinformaatiota ja sieltä löytyy linkkejä mistä saa tarkemmin tietoa rastojen pesusta ja kaikesta mahdollisesta. Niitten perusteella ainakin ite tulin siihen tulokseen että rastat tulee kesällä (kasvatan letin pitkäksi ja teen ite, ei mtiään kemikaalipaskaa mun lettiin) Im just a human...
...beatbox |
Milkop 12.11.2007 07:39:52 (muokattu 12.11.2007 07:40:31) | |
---|
^ Sori en tunnusta Jahvea :) Nus nus ja hohot päälle ja sitten asiaan. Mielestäni koko loksien idea on se, että tukan antaa olla. Tuommoiset tukan jakamiset kumilangoilla ja satojen tuntien pyörittelyt tuntuvat liian työläiltä. Itse olen nyt vajaan kuukauden antanut tukan vain olla ja pötköjä on jo päälle kymmenen. Välillä vaan revin niitä irti toisistaan ja tsekkaan juuresta ettei laattoja ole muodostumassa. Niitä en halua. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Seaweed 16.11.2007 09:13:39 | |
---|
Mulla on kans menossa hiukset itsestään takkuun ku en harjaa niitä ikinä. Vituttaa vaan ku tässä vaiheessa on semmosia paskoja pikku laattoja siellä täällä, mitkä on lopussa suoria. Takaraivoon on kuitenki tullu tajuttoman paksu locksi, joskin aika lyhyt. Mutta alku kai sekin, kai ne loputkin tässä aikanaan tulee. Krhm.. Jatkakaa. Vincent oli hyvä ja hieno mies! |
Läpistö 28.12.2007 15:02:20 | |
---|
Heittäkääs ihmiset kuvia noista "antaa tukan olla vaan" -takuista, jos sellasia löytyy. Itsekin olen ajatellut takuttaa hiukseni tuolla tavalla, joten kiinnostaa miltä muiden päät näyttää. Musiikki on välineurheilua. |
Milkop 28.12.2007 15:53:55 | |
---|
Heittäkääs ihmiset kuvia noista "antaa tukan olla vaan" -takuista, jos sellasia löytyy. Tuossa jotain, ei hirveää käsitystä kyllä saa noista lockseista. Sivuilla kun ei ole vielä paljoa pötköjä, mutta niskassa sitäkin enemmän. Itse olen tosiaan parisen kuukautta antanut tukan olla vain ja mukavasti on jo lähtenyt takuttuminen käyntiin. Hirvittää vain vähän kun tukka on pötköjen myötä lyhentynyt aika reilusti, mutta kasvaahan tuo mokoma onneksi takaisin :) http://irc-galleria.net/view.php?nick=Milkopoviz "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
pehko 28.12.2007 21:16:56 | |
---|
"From this far away, it kind of looks like rain." |
dictatorsh*t 30.12.2007 21:08:14 | |
---|
|
Kauanko kestää noin suunnilleen kasvattaa helpoimmat ("antaa vaan kasvaa ja takkuuntua") loksit? Ajattelin tehdä tukalleni sellaisen tempun, että viimeisenä kokeiluna ennen armeijalyhennystä pistäisin sen tosiaan lokseiksi. Jos pituus on oleellinen faktori laskennoissa, niin suunnilleen olkapää-pitkäthän nuo. Tällä hetkellä noin puolitoista vuotta armeijaan. Onnistuuko miten hyvin? Basisti-vokalisti metallibändin raakileessa (saas nähdä, tuleeko tuosta yhtään mitään) |
Milkop 03.01.2008 12:42:43 (muokattu 03.01.2008 12:43:58) | |
---|
Kauanko kestää noin suunnilleen kasvattaa helpoimmat ("antaa vaan kasvaa ja takkuuntua") loksit? Tuo on aika henk.kohtaista, mutta omalla kohdallani sanoisin että vielä menee 2-4 kuukautta. En siis mitenkään takuta tai edes tupeeraakaan näitä ja parisen kuukautta ovat jo vain olleet. Pötköjä on jo ihan kiva määrä tullut, 20-30 kpl. Jos pituus on oleellinen faktori laskennoissa, niin suunnilleen olkapää-pitkäthän nuo. Tällä hetkellä noin puolitoista vuotta armeijaan. Onnistuuko miten hyvin? Sanoisin että loksittaessa letti lyhenee noin puolella. Tämä siis ihan mututuntumalla. Tuon puolitoista vuotta pitäisi ainakin riittää. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Kirjoitus virhe 03.01.2008 13:50:35 | |
---|
Mulla on jotain viisi kk ollu pyöritettynä päässä eikä vieläkään oikein ole kiinteytyneet. Ja pyöritellyt aina välillä oman tarmon mukaan. Varsinkin päät ovat osottautuneet ongelmallisiksi. Juum |
stigcarpelan 15.01.2008 17:39:33 | |
---|
Vuoden oli pitkät rastat ja kivaa oli. Rupes vaan juurikasvua tulee nii paljon että ois pitänyt takuttaa lisää nii "purettii" pois ne. Ihan mukavasti jäi senkin jälkeen tukkaa. Toi kuva on jonkun kuukauden sen jälkee. http://muusikoiden.net/dyn/users/18785.jpgTodellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |