jjsound ilmoittaa, että Lammilla vieraillut kitaristi tulee kyydilläni ja mukaan. "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
Pete V. 03.01.2008 13:10:08 | |
---|
Tervehdys! OK, saattaisipa kiinnostaa lähteä käymään Tampereella, jos tällainen vihoviimeinen jälki-ilmoittautunut vielä mahtuisi jotenkin mukaan ... Mikä on aktiivisen musiikin/soiton aloitus/lopetusaika noin suurinpiirtein? Sen mukaan voisin suunnitella tuloa/lähtöä tarkemmin. Vielä on kuitenkin kaksi estettä raivattavana, juuri eilen illalla alkanut nuhaflunssa pitäisi saada kuriin, ja sitten, huomenna päästä oikeista töistä ihan oikeasti irti viimeistäänkin johonkin n. klo 18 mennessä, joskus se vaan ei onnistu aivan etukäteen ajatellulla tavalla ... Terveisin, Pete V. |
Pula-Aho 03.01.2008 13:56:44 | |
---|
OK, saattaisipa kiinnostaa lähteä käymään Tampereella, jos tällainen vihoviimeinen jälki-ilmoittautunut vielä mahtuisi jotenkin mukaan ... Mikä on aktiivisen musiikin/soiton aloitus/lopetusaika noin suurinpiirtein? Sen mukaan voisin suunnitella tuloa/lähtöä tarkemmin.. Kyllä sinne voi tulla ilmoittautumattakin. Porukkaa alkaa valua paikalle joskus 18:00 maissa, sitten syödään, juodaan ja tapellaan. Varmaan siinä pari kolme tuntia menee. Eli aktiivinen musisointi lienee siellä jossain kahdeksan jälkeen aina valomerkkiin asti. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
kuunsirppi 03.01.2008 14:35:36 | |
---|
jjsound ilmoittaa, että Lammilla vieraillut kitaristi tulee kyydilläni ja mukaan. Hieno homma, että otat meidän kitaristin kyytiin :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
half 03.01.2008 14:48:58 | |
---|
Tulin juuri Lanzarottelta, lauantaina hautajaiset ja illalla keikka, v....taa mutta pakko jättää väliin. |
Anonymous-jazz 03.01.2008 15:02:23 | |
---|
Tulin juuri Lanzarottelta, lauantaina hautajaiset ja illalla keikka, v....taa mutta pakko jättää väliin. Hyvät keikat kuitenkin. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
kuunsirppi 03.01.2008 15:16:26 | |
---|
Jos Manjis on perunu, niin onhan Tiina tulossa, etten mää oo ainoo nainen porukassa? Mä lähden tästä taas mökille, enkä tässä nyt näe sitten enää palstan kirjotuksia ennen noita bileitä, joten siellä nähdään huomenna. Tervetuloa mukaan kaikki kykenevät! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jeppeq 03.01.2008 16:16:37 | |
---|
Joo sano, Jos ei iske tajuton väsymys tämänkin öisen soitannon ja huomisenkin "aamukasiin" työpäivän jälkeen, saatan ilmaantua juhlintaan megeen. Riffentroffin kanssa todennäköisesti tänään asiasta pidetään hallinoneuvoston suuntaa-antava esityspalveri kirjattavaa pöytäkirjanotteen kopiota varten. Päiväykseksi kirjataan 3. tammikuuta, Seinäjoki. Riennettävä esiintymään, kyss och kram (tai jotain..) |
Anonymous-jazz 03.01.2008 16:26:10 (muokattu 03.01.2008 21:57:04) | |
---|
Kylläpähän feidataan täällä feidataan oikein joukolla :D .... Tuohon listaan voisitte vielä lisätä nimmerkin Freeze kun hän ilmoitti tulevansa paikalle Oberon nimimerkin kanssa. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
tiina62 03.01.2008 18:26:45 | |
---|
Jos Manjis on perunu, niin onhan Tiina tulossa, etten mää oo ainoo nainen porukassa? Mä lähden tästä taas mökille, enkä tässä nyt näe sitten enää palstan kirjotuksia ennen noita bileitä, joten siellä nähdään huomenna. Tervetuloa mukaan kaikki kykenevät! En jäisi mistään hinnasta pois! Tulossa ollaan siis. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
manjaana 03.01.2008 19:02:51 | |
---|
Jos Manjis on perunu, niin onhan Tiina tulossa, etten mää oo ainoo nainen porukassa? Mä lähden tästä taas mökille, enkä tässä nyt näe sitten enää palstan kirjotuksia ennen noita bileitä, joten siellä nähdään huomenna. Tervetuloa mukaan kaikki kykenevät! Hyvin sä siellä yksin pärjäisit, tutussa sakissa vielä, olinhan mäkin Savonlinnan miitissä, enkä ketään tuntenut.. Joo oon edelleen kipeenä täällä ja loppua ei näy 8( -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
vanhami 03.01.2008 19:53:51 (muokattu 04.01.2008 13:05:51) | |
---|
Kamat on pakattu. Mukaan lähtee siis haitarisalkussa haitari, 2x mikkipiuha mikki omat linjapiuhat 6x lonkero 2x kalja 1x *** jallu mikkiständi unohtui reenikselle. Mikseriä en ota, humppakuutio ei sovi kyytiin. GK:n kanssa mietin vielä. Se toimisi monitorina ja lisävahvistuksena. Edit: juomakavalkaadi |
paice60 03.01.2008 23:00:55 | |
---|
Siellä nähdään joskus seitsemän jälkeen, WW ei ilmeisesti ole tulossa. Yritin kyllä houkutella mutta ei tiedä vielä. Minä tulen kuitenkin. Vittu näitä hommia. |
baron 03.01.2008 23:56:38 | |
---|
Siellä nähdään joskus seitsemän jälkeen, WW ei ilmeisesti ole tulossa. Yritin kyllä houkutella mutta ei tiedä vielä. Minä tulen kuitenkin. WW ei uskalla tulla mun kanssa stagelle! "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
tiina62 04.01.2008 01:59:58 | |
---|
Hyvin sä siellä yksin pärjäisit, tutussa sakissa vielä, olinhan mäkin Savonlinnan miitissä, enkä ketään tuntenut.. Joo oon edelleen kipeenä täällä ja loppua ei näy 8( Kyllä me oltas sinutkin siellä mielellämme nähty. No, ens kerralla sitten. Tanssitaan tällä kertaa sinunkin edestäsi - jos ei niin taidolla pärjätäkään, niin täytyy yrittää määrällä! Huh, tulipa luvattua :) Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
EP 04.01.2008 13:30:46 | |
---|
Jos Manjis on perunu, niin onhan Tiina tulossa, etten mää oo ainoo nainen porukassa? Onhan sinne muitakin tulossa! |
EP 04.01.2008 13:31:36 | |
---|
Joudun skippaa nämä bileet, ei voi yhtikäs mitään 8( No, voih! :( |
Pula-Aho 04.01.2008 13:34:44 | |
---|
Jospa lähtisi pakkamaan hammasharjan ja suuntaisi kohti Tamperetta. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
jjussila 04.01.2008 13:42:30 | |
---|
Muistakaa nyt sitten vetää niin maar prkleesti ..............humppaa ja jalua.... ..ei helev...olisko noin?..... |
ÄM 04.01.2008 13:46:37 | |
---|
Jebu, runput on autossa ja töissä vielä vähän aikaa käkitään. Varmaan 18 jälkeen ollaan paikalla. Tulee vielä yks kiipparisti/kitaristi/hanuristi-jamppakin mukaan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |